Huszonkilencedik rész

59 3 1
                                    

Jan.27. szombat
Ma jön ki Alex új száma, amibe én már belehallgatást is nyerhettem. Ott voltam a stúdió felvételen és ott voltam amikor vették fel a videó klippet. Még azt is akarták, hogy szerepeljek benne, de én szépen visszautasítottam, mert nem láttam értelmét, hogy ebben szerepeljek. A dal ma jön ki este ötkor. Én már nagyon várom, hogy hogy fog tetszeni Alex rajongóinak. Én egyenesen imádom ezt a dalt.
-Anya nem tudom mit mondjak, elfáradtam vagy csak már untat minden harc, és még van...-énekeltem a konyhában miközben anyának segítettem csinálni az ebédet. Mióta kibékültem Bencével olyan boldog vagyok, hogy akár repülhetnék is. Minden nap éneklek, mosolygok és nem veszekedek senkivel. De valami egyik nap elszomorított. Az instát bújtam, mikor felhozott egy képet amit Hajni rakott ki. A keze volt lefotózva, ami be volt gipszelve. És a kép alá nem a legkedvesebb szöveget írta.
"@_thajni_: Akárki olvassa ezt most az tudja, hogy @csepanyszofi okozta. @buzasbence barátnője. Egyik koncertjük után történt ez a baleset. Én hátul vártam, hogy végezzenek és lejönnek. Mikor végeztek Bence Szofival jött le a színpadról. Amint Szofi meglátott rögtön szikrákat szóró szemekkel elkezdett felém közeledni. Én csak álltam ott, mert nem tudtam mit akart, de amikor felemelte a kezét már tudtam. Mivel későn jöttem rá már nem tudtam kikerülni és megcsapta az arcomat. Nem csináltam semmit csak álltam ott tovább, arcomat dörzsölve. Mire Szofi meglökött és elveszettem az egyensúlyom. A kezemen landoltam így eltörtem. Szofi csak mosolygott és oda vágta a fejemhez, hogy ribanc vagyok. Bence megfogta a kezét és elhúzta onnan ki a tömegbe. Én meg ott feküdtem törött kézzel. Ha bárki látja ezt a lányt, akkor kerülje nagy ívben! Puszi!"-írta. Ennyi hazugságot beleszőni egy ilyen kicsi szövegbe. És ebbe az egészbe az a legrosszabb, hogy már több százan hozzászóltak és a legtöbben meg vagyok jelölve. Nagyon sokan írtak utálkozó kommentet, hogy kibe szeretett bele Bence. Remélem még nem látta. Gyorsan fel is hívtam, hogy meg tudjam vele beszélni ezt az egészet.
-Hello, beszélnünk kell! Láttad Hajni új képét?-tértem rögtön a lényegre.
-Igen, láttam. És már van is egy tervem, hogy vágjunk vissza neki, mivel hát az egész amit leírt egy nagy hazugság. Csak az volt belőle igaz, hogy megpofoztad meg, hogy ellökted. De nem is löktél akkorát, hogy eltört volna a keze. Legfeljebb tíz percig fájhatott neki.-hadarta el dühösen.
-Igen, tényleg nem löktem nagyot, de mi a terved.
-Azt találtam ki, hogy én is kiteszek valamit. Csak én nem képet, hanem videót. Miután elmentél odajött hozzám Latyák és mutatott valamit. Méghozzá azt a videót amiről beszéltem. Az egészet felvette a színpad mellől. Benne van, hogy miket vágott a fejedhez, hogy megint megakart csókolni és, hogy ő mondta rád a ribancot. Ezen minden látszik. És az is látszik, hogy nem összevágott felvétel, mert Latyák még rá is közelített néha a fejetekre és tisztán látszik minden. Ez így jó lenne nem?-vázolta fel tervét, ami még jó is lehet.
-Szerintem igen. De akkor is benne van, hogy megpofoztam és ellöktem.
-Igen az igaz, de az is benne van, hogy neked miket mondott. Mondtam minden jól hallatszik, jól látszódik. Lehet, hogy egy picit hallatszik benne a Posztolj!, de az semmiség.
-Rendben, akkor ki is rakhatod.
-Oké. Amúgy várod Alex számát?
-Szerinted? Még szép, hogy igen. Nagyon jó dal! Nagyon eltalálták a szöveget és a zenei alapot is.
-Nekem is tetszik. Na ki is raktam az instára, úgy hogy meg is nézheted.
-Oki, hello!-köszöntem el tőle és már be is léptem az instába. Elsőként felhozta, de ahogy láttam már megelőztek páran. Voltak akik hozzászóltak, hogy "hülye Hajni" vagy "te féreg @_thajni_" ilyen és ehhez hasonlókat írtak. És ami a legjobb azt nem vették figyelembe, hogy megpofoztam és meglöktem, mivel a pofont csak azért érdemelte meg, mert megint megakarta csókolni Bencét, a lökés az már csak simán kellett. De akkorát nem löktem rajta ez a videón is látszik. Várjunk, Hajni írt hozzá.
"@_thajni_:Ti ezt még megbánjátok. Bence veled akkor is össze fogok jönni. Szofi te, pedig meghalsz. Átok szálljon rád! És amúgy tényleg igaziból eltört a kezem, csak nem az esés miatt... De mindegy, mert akkor is megbánod!"
Gyorsan válaszoltam is a kommentjére.
"@csepanyszofi:Hajni bocsi, de a boszorkány átok nem mindig hat.😁"-ennyit írtam és már le is tettem a telóm. Gyorsan megcsináltam a házikat, hogy holnap már ne kelljen és hallgattam zenét. Mire végeztem már fél öt volt, vagyis már csak fél órát kellett várnom a dalra. Bekapcsoltam a tévét és elkezdtem nézni valami hülyeséget, ami pont ment. Szerencsére hamar eltelt az a fél óra így a telómmal a kezemben vártam. Folyamatosan frissítettem a youtubeot, mire végre megtaláltam amit vártam.
-Anya nem tudom mit mondjak, elfáradtam vagy csak már untat minden harc és még van...
Csak hajtottam az álmomat igen és addig küzdök egyedül míg ver még a szívem, azt hitted könnyű és játék az egész, de gondolj bele meddig harcolsz és végül hova érsz. Kiben bízzak, mert a világ hideg, de tudod nem akarok megfelelni mindenkinek, az életem leírom mindegy kinek és, ha elvennék a hitem én annál jobban hiszek.
Én menekültem csak tényleg, mert nem láttam mi a lényeg, hogy a pusztítás az én magam vagyok és nem is ez az élet, én sokszor téptem a szíved amit tettem mindig hír lett, mikor mások már aludtak akkor is én írtam a rímet...-szólt full hangerőn a telefonomon. Még vagy százszor meghallgattam, de utána kiderült, hogy amúgy már tíz óra és zuhanyoznom kéne. Így hát letettem a telóm a fürdőbe és elindítottam Alex dalát. Fél óráig áztattam a bőröm, de végül már meguntam, ezért felöltöztem és belehuppantam az ágyamba. Pár perc múlva már el is nyomott az álom manó.

Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤

Mrs. Mendes történeteWhere stories live. Discover now