Tizenkettedik rész

128 7 1
                                    

Időugrás
Dec.03-09. hét
Múlt hét kedden húztunk a Mikulás csomag átadásra. Én Lénát húztam. Annyira örültem neki, hogy neki ajándékozhatok. Már most meg van mit kap. Meg is vettem már. Arra gondoltam, hogy egy fotó albumot kap amiben a legjobb képeink vannak, egy csimpánzos zoknit(ami rajta van csimpánz úgy néz ki, mint amit Léna egyszer rajzolt, ezért kapja), csoki na meg persze egy virgácsot. Ezekre gondoltam. Amúgy már azt is tudom, hogy ki kit húzott. Fanni Lilit, Levi engem, Léna Félixet, Andi Stellát, Lili Évát, Boti Andit, Éva Ákost, Tibi Fannit, Peti Pistit, Stella Petit. Ennyit tudok. Léna folyton kérdezi, hogy kit húztam, de én nem fogom neki elmondani. Főleg azért, mert őt húztam. Mindegy, hagy kérdezgessen. Az ofő még azon az órán kérdezett valamit.

~Visszaemlékezés~

-Na gyerekek mielőtt még húznátok mondjatok három olyan dolgot aminek örülnétek Mikulásra!-mondta mosolyogva az ofő. És vissza is hajolt a papír fecnik fölé. Rögtön nagy hangzavar lett. Mindenki elkezdte mondani, hogy mit szeretne a legjobban. Én eközben Lénával és Andival beszélgettem, hogy ki mit szeretne. Andi nem tudja mit kérne,de én meg Léna...
-Na, én szeretnék egy Shawn Mendest, egy Bencét és egy Beniipowát!!-jelentettem be boldogan.
-Én meg egy Shawnt, egy Polgár Danit és egy Beniipowát!!-mondta virulva Léna. Hát igen, nekünk ezek a vágyaink. De én még azt is leszögeztem, hogy közben Shawnt elveszem, Bencével meg barátok leszünk. Egy kicsit szépen, elegánsan elkezdtünk röhögni. Közben meg Andi még mondott valamit.
-Szofi! Csak akkor ne lepődj meg, ha jövő héten a padod mellett lesz egy 190 centiméteres doboz, amin lyukak vannak!!-mondta szórakozottan. Én még jobban nevettem. Szerintem nem néztek minket a többiek hülyének. Mindegy is nem érdekel. És húzhattunk is.

~Visszaemlékezés vége~

Na igen, néha hülyék vagyunk(nééhhaaa, szinte mindig). Hétfőn semmi különös nem történt. Lara és Andi beszélgettek a többiek hülyéskedtek. El is felejtettem említeni, hogy lett egy új osztálytársunk. Karácsondról jött. Nem tetszett neki a régi osztálya ezért hozzánk jött. Az ofő azt mondta, hogy Andi vegye a szárnyai alá és segítsen neki néhány dologban. Mint például melyik terem hol van vagy a szekrényünk hol van. És ezért is beszélgetnek most is. Ő ebből az egész Mikulás húzásból kimaradt. Amúgy meg erről beszélt hétfőn és kedden is mindenki. Nálunk nagyon fontos szinte minden. Ma szerda van, úgyhogy a kíváncsiság még jobban nőtt. A harmadik órába fogjuk átadni a csomagokat ami amúgy töri óra lenne. És még most csak az első órára várakozunk. Becsöngettek és a tanári ajtaja is nyílt. Csak hogy nem a rajz tanár jött, hanem az ének tanár. Először azt hittük mehetünk csengettyűzni, de utána mondta, hogy beteg a rajz tanár ezért ő helyettesíti. Elindult egy terem felé és mi csak mentünk utána. Utána láttuk, hogy ez az osztálytermünk. Lepakoltunk a helyünkre és vártunk. A tanárnő mondta, hogy aki csengettyűzik az menjen ki a tábla elé és vegye ki a saját csengettyűjét. Aki meg nem az halkan foglalja el magát. Kivettem a csengőm és megráztam. Igen, jót vettem ki. Mindenki ki vette, ezért kezdhettünk. A tábla előtt Stella, Lili, Andi, Fanni és én álltunk. A kezdő hangot Stella adta és utána Andi jött. És szépen végig játszottuk a két dalt. Utána leülhettünk és beszélgethettünk a töbiekkel együtt. Ének órára átvonultunk abba a terembe ahol van zongora is. Leültünk a helyünkre. A tanár kiosztotta a feladatokat a fiúknak utána a lányokkal elkezdett énekelni. Most már minden ének órán karácsonyi dalokat éneklünk, mivel készülünk a Karácsonyi Gálára. És kicsöngettek. Lerobogtunk a lépcsőn az osztálytermünkbe és vártuk, hogy bemehessünk. Megjött a tanárnőnk és beengedett minket. Leültünk a helyünkre és izgatottan vártuk, hogy átadhassuk a csomagokat/ajándékokat egymásnak. Az ofő mondott még pár, de utána...
-Na akkor akit én húztam az egy fiú. Aki okos, kedves, még nem bántotta meg osztálytársát, jószívű és szeret focizni.-fejezte be mondandóját. És felemelte a kezét Pali jelezvén, hogy rá gondoltak. Léna rám nézett egy picit. Én rögtön tudtam, hogy nem ezeket a szavakat mondta volna Palira. Átadta az ofő az ajándékot és Pali következett. Ő Tomit húzta. Tomi Levit. És Levi engem. Én gyorsan átadtam az ajándékom Lénának és visszaültem a helyemre kibontottam a csomagot és belenéztem. Valami kártya szerűség volt benne...

Mrs. Mendes történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora