Dec.21. szombat
Pénteken végig izgultam magam minden órán emiatt a nap miatt. Persze irodalmon nem bírtam, mert dogát íratott Mrs. Mindenki utálja tanár nő. Hagyjuk, azt a tanár nőt inkább! Nem szeret senkit az osztályból, de mi se őt! Na, mindegy is! Pénteken mindent összepakoltam mára és tervezgettem. Úgy gondoltam, hogy ma korábban indulok(olyan tíz körül), hogy még kicsit járkálhassak, vásároljak, egyek vagy valami. Szüleimnek is elmondtam az mondták, hogy rendben. Ma kb. nyolckor keltem csak, mert izgultam. És úgy gondoltam, hogy még tudnék így nézni pár videót meg zenét hallgatni. És az elképzelésem bevált. Már fél tíz van, ezért elkezdtem készülődni. Felöltöztem és tettem magamra egy natúr sminket(szempillaspilár és szájfény). A hajamat csak kiengettem, és mivel tudom, hogy össze fog kócolódni tettem be magamnak egy kis fésűt. Mivel késznek tekintettem magam lementem a kocsihoz és ott vártam szüleim. Lassan meg is jöttek és beszálltak. Miközben bekötöttem az övem elővettem a fülhallgatóm. Bedugtam a telómba és már indítottam is a zenét. Először egy Shawnie szám szólalt meg. De régen hallgattam már. Valamikor elnyomott az álom. Csak arra ébredtem fel, hogy anyáék mondják, hogy megérkeztünk. Gyorsan kiszálltam és nyújtóztam párat. Miután kellőképpen felébredtem kivettem a kis táskám és mentem anyáék után. Először a H&M-be mentünk venni pár ruhát. Miután átléptem a küszöböt rögtön eltűntem szüleim szeme elől és elkezdtem bóklászni. Vagy fél órát keresgéltem mire találtam kettő pulcsit és egy pólót ami tetszik. Gyorsan megkerestem a szüleimet és elmentünk kifizetni a ruhákat. Miután kifizettük elmentünk enni a KFC-be. Egy kis csönd lett amit apa tört meg.
-Szofi, akkor most te egy randira mész?-kérdezte
-Öhhm... igen.-feleltem zavartan. Többet már nem kérdezett. Háromnegyed óra múlva már mindenki megette amit rendelt, de még csak egy óra volt. Ezért kitalálták anyáék, hogy sétálgassunk össze-vissza. Ezt körülbelül két és fél óra múlva untuk meg. És rájöttünk, hogy nem kellett volna ilyen korán indulnunk, de már mindegy volt. Most már csak leültünk egy padra és vártuk az öt órát. (...) Lassan oda sétáltunk az Rtl Klubbhoz és megálltunk az ajtó előtt. Anyáék mondták, hogy el kell menniük valahova ezért ott hagytak egyedül. Várakoztam egy ideig, de utána megjöttek Bencéék. Latyák be is ment az ajtón minket ott hagyva. B.Bence oda jött hozzám és köszönt nekem. Először kínosan megállt előttem, de utána megölelt. Hirtelen ért, de viszonoztam az ölelését. Még picit beszélgettünk kint, de mivel kezdtünk fázni bementünk. Bevezetett engem a próba terembe.
-Helyezd magad kényelembe Szofika!-mondta mosolyogva Bence.
-Oké!-válaszoltam és lehuppantam az egyik babzsák fotelbe. Bence még a kezébe vette a gitárját, de végül leült mellém. És el kezdett valamit pengetni. Nem ismertem fel. Várjunk nem azt mondta, hogy saját számot írtak? De tényleg! Lehet ezért nem ismerem.
-Mi a címe?- kérdeztem kíváncsian.
-Hol vagy?-felelte Bence.
-Nem látsz itt vagyok melletted!-mondtam értetlen arccal.
-Jaj, Szofi! Ez a címe a dalnak. Hol vagy.-válaszolta kuncogva.
-Ja rendben.-mondtam zavartan-És énekelsz is belőle vagy csak a gitár alapot mutatod meg?
-Éneklek is nyugi csak így kezdődik.-felelte.-Na kezdhetem?
-Persze-bólogattam.
-Felhő vagy fent, a rét én ott lent.
Várom, hogy te eleredj esve
Zápor, ha táncolsz, zivatar, ha rám szólsz, hogy száraz a testem ennél több van bennem.
Ó, hol vagy te régi lány? A szemeidre emlékszem talán, az illatod bennem él ugye látlak még én.
Sok csillag vagy fent, a föld én itt lent.
Várom, hogy te beragyogj este.
Éjjel, ha altatsz nappal, ha elhagysz vissza lehet nem térsz, de mégis itt vagy mindig.
Ó hol vagy te régi lány? A szemeidre emlékszem talán, az illatod bennem él ugye látlak még én.
Ó hol vagy te régi lány? A szemeidre emlékszem talán, az illatod bennem él ugye látlak még én.
Ugye látlak még én.
Ugye látlak még én.
Ugye látlak még én.
Ugye látlak még én.-énekelte. Nagyon aranyos miközben énekel! És még erre az is tett, hogy nekem énekelt, az én szemembe!
-WOW!-ámuldoztam-Élőben még jobb a hangod, főleg, ha nekem énekelsz!
-Félig még rólad is írtam.-felelte édes fél mosolyával.
-Azta! Ezt nem hiszem el! Búzás Bence rólam írt egy dalt!-olvadoztam tovább. Erre Bence csak egyet nevetett. Mikor befejezte a nevetést fel nézett a szemembe. Elmélyedtem barna szemeiben. Kb. öt percig néztünk egymás szemeibe, de utána zavartan elkaptuk a tekintetünket. Egy ideig néztük a szép padlót zavarunkban, de inkább elkezdtünk beszélgetni. Tíz perce beszélgettünk már amikor bejött maga ByeAlex!
-Bence, tudnál... Jaj, hello! Márta Alex ismertebb nevemen ByeAlex!-mutatkozott be miközben odanyújtotta a kezét. Én még picit sokkos állapotban voltam, de megráztam és válaszoltam.
-Csépány Szofi. És nagyon szeretem a zenéidet! Az U,u,u a Nem veszem fel, a Fekete, Még mindig és az Ősz! Huuu azok a kedvenceim!-sikongattam. Alex csak elkezdett nevetni.
-Szimpi nekem! Bence el ne szúrd!-nézett Alex Bencére kedvesen utána szigorúan. Bence feltette kezeit védekezés képpen, amolyan "nyugi van" nézéssel. Én csak nevettem rajtuk.
-Na szóval, Bence! Menned kéne a stylisthoz meg a fodrászhoz!-jelentette ki Alex.
-Miért? Így nem tökéletes? Jó a haja meg a ruhája is!-tettem fel a szerintem teljesen jogos kérdést. Bence csak zavartan kuncogott egyet és Alexre meredt.
-Igaza van! Szép vagyok!-mondta Bence egy önelégült mosoly kiséretében.
-Látod mit indítottál el?-kérdezte tőlem vicceskedve Alex. Még öt percig beszélgettünk Alexxel, de utána Bencének tényleg mennie kellett a fodrászhoz ás a stylisthoz. Mondta, hogy menjek vele nyugodtan, mert addig is tudunk beszélgetni.
-Amúgy mesélj magadról egy kicsit Szofika!-mondta egy édes mosoly kíséretében Bence.
-Hát... Tizenhárom éves vagyok, Gyöngyösön élek szüleimmel egy tömb házban. Nincs se testvérem, se háziállatom. Kedvenc állatom az elefánt. Imádom Shawn Mendes dalait. És magát az embert is. Na, de persze titeket is imádlak! Kedvenc színeim a narancssárga, fekete és még egy kicsit a rózsaszín is. Kedvenc dalaim a Fekete, a U,u,u, a Még mindig, az Ősz, Shawn összes dala és most ahogy meghallottam már a Hol vagy? is! Na, én mindent elmondtam magamról amit lehetett! Most te jössz! Amúgy lehet, hogy már mindent tudok rólad, de akkor is mesélj magadról!-mondtam vigyorogva. És elkezdett beszélni magáról...Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mrs. Mendes története
RomanceEgy 13 éves lány története aki már tervezgeti Shawn Mendessel az esküvőjét pedig még élőben sem látta. De nem is sejti, hogy ez valóra válhat...