Huszonnegyedik rész

58 5 0
                                    

Jan.05. szombat
Uuuh ma van az elődöntő meg a döntő! Biztos nagyon izgul a Stolen Beat, Gabi meg a USNK is. Vajon ki fog nyerni? Remélem Bencéék! A mostani daluk is nagyon jó. Nekem rögtön megtetszett! Reggel felkeltem és elkészültem az indulásra. Igen már most indulunk Pestre, kilenckor. Beszálltunk a kocsiba és mentünk is. Én egész úton az ablakon néztem ki és dúdolgattam a fejemben az Instasziveket miközben gondolkodtam. Össze jöttünk Bencével múlt héten, továbbjutottak az elődöntőbe, kirakott minket egy gimis, sok Stolen Beat rajongó utál, Bence kirakott egy nagyon cuki képet egy nagyon cuki szöveggel. Már elfogadtak engem Bence barátnőjeként és egyre többen kedvelnek, Bence csütörtökön eljött a sulimhoz, nálam aludt és péntek reggel visszament próbálni. Ma délelőtt meg már az RTL klub előtt álltam megint. Bementem és felmentem a szobájukba. Bekopogtam, de már be is nyitottam. A konyhában és az ágyaknál nem volt senki úgyhogy megnéztem a fürdőt. Bekopogtam, de hallottam, hogy most zárta el valaki a vizet így lehet nem hallotta. Leültem a kanapéra és elkezdtem instázni. Pár perc múlva kinyílt a fürdi ajtaja és kijött rajta Buzás egy szál gatyában és vizes hajjal. Amint meglátott elmosolyodott és leült mellém. Adott egy puszit a számra és átölelt.
-Mikor jöttél nem is hallottam?-kérdi
-Nem rég jöttem. Pontosan hat perce.
-Értem. Felöltözök és lemegyünk a USNK próbájára, oké?
-Az nekem teljesen jó. És mivel kezdtek holnap?
-Az átírott U,u,u-val. Utána az Insta szívek és ha tovább jutunk a döntőbe a Gyöngyhajú lány és Puskás Peti bandájával a Minden este.
-Biztos továbbjuttok.
-Remélem, nagyon félek a mai élő show miatt.-mondta halkan
-Nyugi, minden rendben lesz. Ügyesek vagytok, sokat próbáltatok, sokan szeretnek titeket és nem hagyják, hogy kiessetek a döntő előtt. Annyira szeretnek titeket, hogy fognak nektek annyit szavazni, hogy megnyerjétek. Ti csak csináljátok azt amit eddig. Legyetek tökéletesek!-fejeztem be mondandóm. Bence nem válaszolt semmit csak megcsókolt és megölelt. Én megint rák lettem. Lementünk és beültünk a USNK próbájára.
-I'm always getting back to this old plan
Picking up my old pen with my old friend
We are trying to be able to start our own label
And put some money on the table
But no one supports us, I know it sounds like fable-rappelték a srácok. Ezzel jöttek a válogatóba is és már három éve írták. Bence egész próba alatt mosolygott és a kezemet fogta. Nem tudom mitől lett ilyen boldog, de ettől nekem is mosolyognom kellett.
-Min mosolyogsz ennyire?-nézett felém
-Azon, hogy mosolyogsz, de nem tudom min de olyan cukin mosolyogsz, hogy nekem is kellett.
-Tudod én min mosolygok?
-Nem, de elmondhatod.
-Azon, hogy mindig gyönyörű vagy.-felelte nemes egyszerűséggel.
-Wow! Te meg mindig helyes!
-Tudom. Ezért szeretsz!
-Ezért is!-nevettem el magam-Hány likenál tart a képünk?
-37002 like. Ez szerintem tök jó.
-Szerintem is. Ooh vége a próbának, kár pedig szeretek a fiúk próbáján ülni.
-És most mit csinálunk? Elmegyünk a mekibe vagy forrócsokizni vagy a parkba vagy csak úgy sétálgatni?-ajánlotta fel a lehetőségeket.
-Szerintem csak sétálgassunk és beszélgessünk. Nekem az megfelelne, neked?
-Persze. Mehetünk is!-állt fel magával felhúzva engem. Kimentünk a nézőtérről, és az Rtl Klub ajtaján. Szépen nyugodtan sétáltunk mindaddig amíg nem jöttek lányok Bencéhez. Én félre álltam és vártam, hogy mikor végeznek már. Negyed óra múlva valahogy megint jött egy csapat lány. Megint arrébb álltam és csak néztem őket. Fél óra séta után eljutottunk a parkba, ahol összejöttünk. Nem ide terveztünk jönni, de itt nincsenek rajongók(szerencsére). Leültünk a tó mellé és beszélgettünk. Hirtelen Bence elkezdte énekelni az Instasziveket.
-Én jobb voltam te rossz voltál.
A szíveknek az instáján...-énekelte angyali hangján. Vállára hajtottam a fejem és így ültünk. De nem sokáig, mert Bencének mennie kellett vissza készülődni. Gyorsan visszamentünk a stúdióba és szétváltunk. Bence elment a sminkeshez, fodrászhoz és a stylisthoz. Én pedig felmentem a szobába átöltözni. Tudom én nem fogok látszódni, de akkor is. Felvettem egy fekete farmert és az egyik kedvenc pulcsimat. Hajamat megfésültem és hagytam vállamra omlani. Egy kicsit szempillaspiráloztam és szájfényeztem. Én kész voltam ezért lementem megkeresni Bencét. Ahogy lementem már bele is ütköztem valakibe. De nem Bencébe, hanem Nimródba.
-Öööh... hello-köszöntem zavartan
-Hello, te vagy Szofi, igaz?
-Aha, miért?
-Csak, mert Bence mesélt rólad. Remélem sokáig együtt lesztek nagyon szeret.
-Én is remélem, köszi. És... amúgy, hogy írtuk ilyen jó dalokat? Már többször megakartam kérdezni.
-Jók?
-Nagyon.
-Köszönjük. Amúgy csak egyszer kipattan a fejünkből megfogunk egy tollatt és egy papírt és leírjuk. Nincs semmi titkunk.
-Huuu. Ez de jó! De nekem most mennem kell Bencét megkeresni, szia!
-Csá!-és már mentünk is tovább. Benéztem a fodrászhoz és a sminkeshez, de nem volt ott így hát bementem a stylisthoz. Bence pont öltözött ezért elfordultam és kerestem valami ülő alkalmatosságot, de sajna sikertelenül. Visszanéztem, de akkor már nem láttam ott ahol előbb volt. Megfordultam és szembe kerültem barátommal. Megölelt és megpuszilt utána pedig kimentünk.
-Mivel nem mi kezdünk ott lehetsz velünk hátul egy darabig.
-Nem, mert akkor elfoglalják a helyem és nem nézhetlek első sorból. Meg amúgyis nézni akarom a többieket is. Gabi a 7years-t énekli a USNK meg az Intro-t. Mindkettő érdekel.
-Oké. Akkor megint iszunk valamit és utána beülhetsz a nézőtérre.
-Rendi.-megfogta a kezem és elsétáltunk a megszokott pihi helyre. Én most egy kávét ittam Bence meg forrócsokit. Fél óra múlva én már a nézőtér felé mentem, Bence pedig a színpad mögé. Leültem megszokott helyemre és elővettem a telefonom. Egy kicsit írogattam a többiekkel, de utána már kezdődött is. Rami belépett a színpadra szép ruhájában kezében a mikrofonnal és kártyákkal. Besétált középre és már beszélt.
-Ma a versenyzők az első fordulóban azt a számot éneklik amivel jöttek a válogatóba, utána egy-egy sima szám és jön egy Extra produkció egy régebbi nyertes pártól. A döntőbe jutottak énekelnek egy dalt szólóban utána pedig mindketten egy mentorral fognak duettezni. Végül pedig kiderül kinyeri az idei X faktort!-mondta egy szuszra, nem hadarva, de mégis gyorsan.-És itt vannak a mentorok!-kiáltotta Rami, mire a Led falon megjelent Laci, Alex, Gigi és a végén Peti. Kinyílt a fal és kilépett rajta a négy mentor. Elfoglalták a helyüket és már indulhatott is az X faktor...

Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤

Mrs. Mendes történeteWhere stories live. Discover now