Szept.15-16. hétvége
De jóóó végre hétvége!!! Már alig vártam ezt a két napot! Ez után a kemény hét után jól jön egy kis pihi is. És ezt is tettem, pihentem. Szombaton majdnem tizenegy óráig aludtam. Most a szüleim nem mondták, hogy menjünk túrázni vagy csak kiruccanni ezért is aludhattam ilyen sokáig. Oan naon jól esett!! Egész nap csak döglöttem. Sims-ben megcsináltam Shawnt és magamat. Persze elég sokáig játszottam velük, mert lerendeztem a házasságukat. Ezután videókat néztem, zenét hallgattam, ettem vagy tévéztem. Szokásos szombatom. Vasárnap is tizenegyig aludtam. Csak, hogy tanulnom is kellett (sajnos). De ez is a szokásos módon ment. Fél óráig ültem a könyvek felett, de utána meguntam. És ráírtam pár emberre.
-Szia Andi! Kész vagy a matekkal meg a törivel?? Ha igen elküldöd? Pls!-írtam.
-Szia Pisti! Kész vagy a matekkal meg a törivel?? Ha igen küld el pls!!-küldtem.
-Szia Éva! Kész vagy a matekkal meg a törivel? Ha igen elküldöd? Pls!-írtam harmadszorra.
Andi el is küldte a képeket a házikról. Úgy hogy vissza is írtam neki. Pár perc után Pisti is küldte. Meg köszöntem neki is és elkeztdtem írni a házit. És ennyiből állt a napom. Vagyis tanulásból. Álmosan megvacsiztam, megfürödtem és mentem is aludni.Gigantikus időugrás
Nov. 19-22. hétfőtől csütörtökig
Úuuu de régen írtam már! Főleg azért, mert nem találtam a naplómat. Na, mindegy! Annyi a lényeg, hogy nagyon várom a pénteket!!!! Annyira, de annyira várom!!! Majd kiugrom a bőrömből! A jókedvemet még a hétfő se ronthatja el. És a boldogságom csak abból fakad, hogy pénteken nem lesz hatodik óránk, mert megyünk az RTL klubba! Jó ez így nem hangzik olyan jónak, deee az már igen, hogy megnézhetünk egy X faktor próbát!!!!! ÉS OTT LESZ BENCE IS!!!! ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ DE ÖRÜLÖK!!!! Az a Bence aki benne van a Stolen Beat-ban! Na, de a barna hajú nem a szőke. Komolyan mondom le fogom rohanni!! Már ma reggel az Stolen Beat énekelte dalokat énekeltük folyamatosan.
-Relax van, popsit le csüccs az ágyra,
Ritmusra jár a szívem és a láva lámpa,
Szoros a nadrág, mert már ingerled régen, letolom flegmán térdig ülj bele szépen.(...)
Ha te vagy aki szá-mít, gyere leszek én a mázlid, most csillagos az ég meg ezerféle nyálas szarságokat mondhatnék,
U,u,u jól csinálod tetszik
Szép a hasad szexi, szexi
U,u,u holnap is majd hívlak
A barátnődet hívjad...- skandáltuk. Már szerintem Andi idegeire mentünk, de mindegy. Az órák nagyon unalmasak voltak, de a szünetek! Minden szünetben énekeltünk valamit. Vagy a Paparazzit, vagy az U,u,u-t vagy az Afrikát. És így telt a hétfőm röviden tömören. Kedd szinte ugyanez volt csak akkor többet újongtam, mivel egyre közeledik a péntek!! Már alig várom, hogy lássam őket! Vajon lesz kis Bencén szemüveg? És milyen pulcsija lesz? Jajj, de várom! A szünetekben, mint tegnap énekeltünk.
- Ha meguntam, hogy mindig itt legyek
Majd utazgatok, mert utazni élvezet
De szóba se jöhet Skandinávia
Csak a jó meleg Afrika, ott fülledt az erotika Aha-ha (...)
Párduc, oroszlán, gorilla, makákó,
Bambusznád, majomkenyérfa, kókuszdió,
Szavannák, fekete nők
Ó-ó-ó, Afrika!
A lányokat, majd a bozótba csábítom
Egy négercsókért mindenem odaadom,
Utólag úgyis az egészet letagadom
Ha kérditek idehaza: Na, milyen volt Afrika? Aha-ha...-énekeltük olyan hamisan amilyen hamisan csak lehetett. Már páran unták az osztályból, de minket az pont nem érdekelt. Az órákon sok izgi dolog nem történt. Helyesbítek semmi izgi nem történt. A többi szünetben is csak énekeltünk meg beszélgettünk a péntekről. Otthon tanultam és közben a Stolen Beat feldolgozásait hallgattam. Szerdán sok minden nem történt. Lilivel és Lénával beszélgettem a szünetekben. Csütörtökön már az órákat is számoltam annyira izgultam.
-Andii! Mi lesz ha ott fog állni előttem és nem tudok megszólalni? Ott állnék velük szemben lefagyva! Jaj, de ciki lenne!-beszéltem Andihoz, aki ebédelni akart csak én folyamatosan tettem fel neki a kérdéseimet.
-Ne aggódj már ennyit! Amúgy is, ha ez lesz mögéd állok elkezdem mozgatni a szád és beszélek. Valamikor meg elkezdessz majd beszélni.- mondta higgadtan.
-Jaj, azt megköszönném, ha ezt csinálnád és akkor nem égnék le! Köszi!-zártam le a beszélgetést, és hagytam enni. Annyira várom a holnapi napot! Majd kiugrok a bőrömből! Hazafelé Stolen Beat és Shawn Mendes zenéket hallgattam. Otthon ugyanez csak közben tanultam is holnapra a verset. Igen, holnap kell verset mondanunk. Szerencsére csak négy versszakos. Bár egy versszak tizenhat soros. Gyorsan megtanultam (amilyen gyorsan lehet tanulni egy verset) utána megvacsoráztam és lefürödtem. És mehettem is aludni. Még nem aludtam el rögtön, mivel még fantáziáltam a holnapi napon. Kb. fél tizenegy körül elaludtam.Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤
YOU ARE READING
Mrs. Mendes története
RomanceEgy 13 éves lány története aki már tervezgeti Shawn Mendessel az esküvőjét pedig még élőben sem látta. De nem is sejti, hogy ez valóra válhat...