Dec.14.vasárnap
~Bence szemszöge~
Miután Szofi elment mellőlem már nem mosolyogtam úgy, mint eddig. Már nem volt kedvem fotózkodni vagy aláírásokat osztogatni. És mosolyogni se. Ezt észrevették a rajongók is és Latyák barátom is, persze. Rögtön összerakta a szitut és rájött, hogy Szofival akartam még beszélgetni.De még nagyon sokan voltak a sorban és erre nem volt lehetőségem. Még vagy fél óráig fotózkodtunk, de utána már elfogytak a rajongók. Megnéztem a telefonomon az időt. Hajnali negyed egy. Jesszus! Szofi már biztos alszik. Pedig felakartam hívni. Bár lehet azt hinné, hogy nyomulok, de ez nem igaz. Inkább még várok egy kis időt. Addig bejelölöm facebookon. Várjunk mi is a teljes neve? Megvan, Csépány Szofi! Vagy inkább még se jelöljem be? Egyáltalán van facebookja? Ahhj, hagyjuk az egészet! Inkább megyek aludni. Majd holnap ráírok. Várjunk ma már vasárnap van, vagyis holnap suliban lesz és akkor nem kéne zavarnom, mert nem tudom mikor vannak az órái. Egyáltalán általános iskolás vagy gimis? Nem tudtam róla eldönteni, mert érett volt, se azért mert látszott, hogy zavarban van. És amikor mosolygott megjelentek neki a gödröcskéi! Olyan szép a mosolya! Mint egy kis angyal! A haja szőke, szeme kék, mosolya, mint égi áldás! Ez tök jó dal szöveg lenne! Talán... Na, mindegy! Most inkáb megyek aludni és majd Szofinak írok valamikor hét közepén.
~Szofi szemszöge~
Olyan tíz óra körül felkeltem és reggeliztem. Közben megnéztem jött-e értesítésem. De nem jött. Szomorúan ettem tovább a rántottámat. Miután ezzel megvoltam elmosogattam(ez nálam annyit jelent, hogy folyattam rá egy kis vizet és utána betettem a csöpögtetőbe) mentem tanulni holnapra. Miközben mentem a szobám felé pityegett egyet a telóm. Azt hittem kiejtem a kezemből a Samsungom. Remegő kézzel írtam be a kódom és nyitottam meg az üzeneteket. És... Csak Léna volt, hogy milyen volt az X faktor élő show. Ezt nem hiszem el majdnem meghaltam. Mindegy, nyugi! Válaszoltam, hogy majd holnap elmondom, de most "tanulnom" kell. Bementem a szobámba és kipakoltam a tanulni valókat. Megcsináltam a házikat ezért egy kicsit pihentem. Jó nem fogok hazudni a házikat csak elkértem valakitől. Khm.. Andi. De utána már rendesen megtanultam a fizikát, a nyelvtant meg a törit is. Németből átnéztem a szavakat és matekból megnéztem pár szabályt. Szerintem tanulásilag kész vagyok. Most megint pihenek. És öt percenként nézem a telóm hátha írt Bence, de nem. Eddig még nem írt. Lehet, hogy csak becsapott és nem is fog írni? Vagy csak sokáig alszik? Vagy elfelejtette, hogy hogyan írt bele a telójába? Vagy csak nem írni? Nem, az biztos nem! Ő szerintem nem olyan. Ő magabiztos. Míg várakoztam mindenféle zenét hallgattam. Stolen Beat feldolfozásokat, Shawnt, Follow the Flowt, ByeAlexet. Már Simseztem, videókat néztem, tévéztem, ettem, feküdtem, de semmi. Nem jelzett a telóm. Szomorkásan elballagtam fürödni és fogat mosni. Mivel ezekkel gyorsan kész lettem még kicsit tévéztem, de utána mentem aludni, hogy holnapra kipihent legyek.
Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤
YOU ARE READING
Mrs. Mendes története
RomanceEgy 13 éves lány története aki már tervezgeti Shawn Mendessel az esküvőjét pedig még élőben sem látta. De nem is sejti, hogy ez valóra válhat...