Huszadik rész

87 7 0
                                    

Dec.27. péntek

~Bence szemszöge~

Hétfőn elhívtam Szofit ma estére itt aludni. Nagyon nem mertem, de Latyák haverom rábeszélt, hogy így többet tudunk beszélni, közelebb kerülünk egymáshoz. E miatt hívtam meg. Csak utána rájöttem, hogy mivel most volt karácsony kéne neki venni valamit. Az se baj ha ő nem vesz nekem, de hát mégis én vagyok a fiú. És mivel tetszik(eléggé) veszek neki egy szép nyakláncot. Így hát elmentem nézelődni, vásárolni. Nem gondoltam semmi extrára csak egy szivecskés nyakláncra. Nem azért, mert nyomulok, csak tudja, hogy szeretem. Jó pár ékszeres boltot körbe jártam, de végül megtaláltam amit kerestem. Nem túl csícsás, nem túl nőies, nem túl gyerekes és pont neki való. Tökéletes! Visszamentem gyorsan a próbára. A mostani él showba kellett hívnunk egy duett partnert. Mi úgy döntöttünk NEMAZALÁNY-t hívjuk és énekeljük vele a Petőfi Sándor-t. És szóló számnak a Hello lányokat gondoltuk, mert attól minden csaj elolvad. Nem vagyunk beképzeltek! Nem, nem! Gyorsan lecuccoltam és már a kezembe is vettem a gitáromat.
-Hello lányok, akiket várunk mi a széllel
Hello lányok, akikért kiáltunk mi éjjel
Hello lányok, minket izgat hogyha néztek
Hello lányok, mert nekünk ti vagytok a péntek-kezdtem el énekelni. Még húsz percig próbáltuk a saját produkciót, de utána megérkezett Fanni, vagyis NEMAZALÁNY.
-Hellosztok! Örülök, hogy engem kértetek meg a duettre!-köszöntött minket Fanni. Visszaköszöntünk és el is kezdtünk próbálni.
-Kipkop ki kopog, biztos nem a Lil g
Ne irogass minden percben nem kell ez a hiszti, nekem a biznisz neked a dizni
Nem kell az alapod, mert tudok gitározni
Hola hola ez a tv szia anya
Szombat este van megint és nézhet minden pulya
Bocsi, hogy élünk és viszünk minden lájkot
Úgy tűnik, hogy egyre jobban kedvelnek a lányok
Nem bánom, hogy követsz, mert szerintem az tök raj
Ha irigykednek rám akkor legyintek, hogy nincs baj.
Kit érdekelsz inkább ne beszéljünk semmiről
Bevallom, hogy egész éjjel álmodtam a Gigiről
Jegyezd meg azt is, hogy nem először láttál, ha búvárruhában lennék biztos behánynál
Fizess egy Pepsit én jól tudom az árát 200Ft ha levonod az áfát...És itt jön a refrén-fejeztem be. Elpróbáltuk még párszor és tökéletesítettünk rajta. Alexnek próba végén elkellett mennie a USNK próbájárá, de mi ott maradtunk egy picit beszélgetni Fannival. Nem sokáig maradt, mert neki is mennie kellett.
-Fel kéne hívnom Szofit, hogy mikorra jöjjön. Uuuh most már egy óra van. Akkor, ha most elindul ideér háromra. De az meg lehet korán lenne. Akkor induljon háromkor és akkor négyre ideér. Nincs túl későn se túl korán. Szerintem az úgy pont jó.-gondolkodtam hangosan. Rögtön fel is hívtam.
-Hello Szofi
-Szia Bence!
-Arra gondoltam, hogy indulhatnál olyan három óra körül és akkor ideérsz négyre és úgy tudunk sokat beszélgetni.
-Öööhm, oké. Akkor mondom szüleimnek, hogy akkor menjünk.-hallottam, hogy járkál a házukban és beszél a szüleivel.
-Öööh, azt mondták, hogy nekik nem jó a három óra, mert fél ötkor menniük kéne valami munkahelyi izére. Úgyhogy korábban kell indulnunk. Nem baj?-kérdezte félve. Ez, hogy lehetne nekem baj? Akkor még többet tudunk beszélgetni és az úgy sokkal jobb.
-Dehogy, nem baj. Akkor mikor indultok?
-Hát azt mondták tegyem el a cuccaim és akkor mehetünk is. Vagyis fél óra és indulunk. Hát akkor megyek pakolni. Szió!
-Hali!-és letettük. Na, hogyha fél óra és indulnak, ideérnek olyan fél/háromnegyed háromra. Az nekem pont jó.

Eközben Szofinál...
Na, mivel ott alszok ma este és szombat este kell két napi ruha. Mert hát ne menjek már szombati ruhába haza, mert még átmegyünk uncsitesómékhoz is. Így hát elő vettem egy sporttáskát és bele pakoltam a pizsamám, két napi ruhát, egy ananászos sapit Bencének karácsonyra, fogkefét, törölközőt, a kedvenc tusfürdőm és talán ennyi. Huu, nagyon izgulok most két estét is alhatok ott. Az ő ideiglenes ágyában, mellette. Jaj, mit izgulok? Már múlt héten is aludtam mellette és kibírtam. Akkor nem izgultam ennyire. Bár most két éjszakára megyek. Inkább nem agyalok ezen hanem átöltözök és akkor mehetünk is. Felvettem egy sima farmert és egy sárga
pulcsimat, amit tök szeretek. Gyorsan feltettem egy kis szempillaspirált és már indulhattunk is. Anyáék már az ajtóban vártak rám, úgyhogy kislisszoltam az ajtón és lementem a kocsihoz. Beültem hátra és bekötöttem magam. És már elő is vettem a telefonomaz, hogy tudjak rajta hallgatni zenét. Na, persze. Ha ezt engedné a fülhallgatóm is. Mire kibogoztam már apa be is indította a kocsit. Bedugtam a fülhallgatóm és kizártam a külvilágot. Először egy Shawn szám jött, utána még egy és utána még egy. De ezt megszakította ByeAlex dala. Ami után Stolen Beat feldolgozás jött és a saját dal.
-Ó, hol vagy te régi lány? A szemeidre emlékszem talán, az illatod bennem él.
Ugye látlak még én?
Sok csillag vagy fent a föld én itt lent, várom, hogy te beragyogj este
Éjjel, ha altatsz nappal, ha elhagysz vissza lehet nem térsz, de mégis itt vagy mindig.-énekeltem a gyönyörű hangomon és ahogy elnéztem anyáék fejét nagyon tetszett nekik. Remélem érződik a szarkazmus. Anya még feljebb is vette a rádiót. Hah, nem tetszik neki a saját lánya hangja? Azért is tovább énekeltem, de egy idő után már csak dúdolgattam a dalokat. És egyszer csak rám írt hirtelen Bence.
Bence:Halihó
Szofi:Hello
Bence megváltoztatta Szofi becenevét:Szofika😉
Bence:Tetszik a beceneved? Amúgy már úton vagy?
Szofika😉 megváltoztatta Bence becenevét:Bencécske😄
Szofika😉:Neked tetszik? Amúgy már úton vagyunk fél óra és oda érünk.
Bencécske😄:Tetszik. Oké várlak...
Szofika😉:Rendben.
Bencécske😄:Mennem kell
Bencécske😄:Hali
Szofika😉:Hi!
Nem olyan sokat beszélgettünk, de beszélgettünk. És fél óra múlva tényleg megérkeztünk és Bence az RTL Klub előtt széles vigyorral az arcán várt rám. Rám. De fura erre gondolni is. Már mint tetszik meg minden, csak több ezer csajnak tetszik még, de ő mégis velem beszélget és hív el hozzá aludni. Kiszálltam a kocsiból és oda lépkedtem hozzá. Megálltam előtte mire ő rögtön átölelt. Hirtelen ért, de viszonoztam a tettét. Mivel elég hideg volt bevezetett a B5-ös szobájukba. Tudom már aludtam itt, de akkor nem is figyeltem melyik szoba az övéjük. Bementem az ajtón, de amit láttam...

Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤

Mrs. Mendes történeteWhere stories live. Discover now