Jan.14. szombat folytatás
Odament Bencéhez megölelte és utána olyat láttam amit nem akartam...
Hajni közelebb hajolt hozzá és megcsókolta. Bencén látszódott, hogy meglepődött, de hagyta. Én eddig bírtam. Kiálltam a sorból, hogy meglásson Bence és zokogva elrohantam. Hallottam, hogy suttognak mögöttem, de nem érdekelt. Csak kifutottam az ajtón és meg sem álltam egy parkig. Leültem egy nyugodt helyre és felhúztam a lábamat a padra. Lehajtottam a fejemet és úgy sírtam tovább. Nem hiszem el! Pedig ő mondta, hogy az ilyenekből elege van. Erre mit csinál. Lehet, hogy most arra gondoltok, hogy nem is nagy dolog miért fújom fel ennyire ezt az ügyet. De nekem nagy dolog. Nem ilyennek ismertem meg. Ő mondta, hogy nem olyan nagy csajozós típus. Ő mondta, hogy nem szereti ha össze törik a szívét. Ő mondta, hogy szeret. És ez meg is látszik most. Fél órát gubbasztottam így a padon, de utána rájöttem, hogy a koncert helyszínén van a táskám és vissza kéne mennem érte. Gyorsan vissza sétáltam, de már zárva volt. Megnéztem a hátsó bejáratot, de az is. Telefonom és a pénzem is a táskában van. Most, hogy kérjek segítséget? Leültem a bejárathoz és ma már másodjára kezdek el sírni. Bencén és a táskámon járt az eszem. De hirtelen valaki megérintette a vállamat. Felnéztem és megláttam Buzás barna szemeit. Másik kezében a táskámat tartotta. Kikaptam a kezéből a táskát és már mentem is volna...
-Szofi hagy magyarázzam meg!-kérlelt Bence miközben kereste a szemkontaktust. Kiléptem előle és gyorsan elmentem mellette.
-Szofi... várj!-kiáltott utánam. Nem törődve vele előre nézve mentem. Megálltam egy zebránál és írtam anyáéknak, hogy jöhetnek. Átmentem a zebrán és leültem egy padra. Mivel a közelben voltak hamar ideértek. Lehajtott fejjel fel álltam és beültem hátra. Egész úton zenét hallgattam fel sem nézve. Mikor haza értünk felmentem a szobámba becsuktam az ajtót és bedőltem az ágyba. Repülő módba tettem a telóm, mivel Bence folyamatosan hívott vagy írt. Csináltam egy kakaót és beültem a gépem elé videókat nézni. Már hajnali két óra volt amikor befejeztem a videó nézést és elmentem zuhanyozni. Fél óráig álltam a meleg víz alatt, de utána már elálmosodtam és elmentem aludni.Jan.28. péntek
Bence még mindig nyaggat, de már nem érdekel. Egész héten depis voltam miatta. Néha amikor eszembe jutott még kicsordult pár könny a szememből amit párszor követte a többi száz, de rájöttem, hogy nem kell miatta sírnom. Már nem foglalkozom vele. De ma elmegyek a koncertjükre mivel a USNK is fellép és ott lesz Alex és Latyák is. Gyorsan elkészültem és beültem hátra a kocsiba. Pár percig még vártam a szüleimre, de hamarosan méltóztattak beszállni előre. Anya bekapcsolta a rádiót amiből az Instaszívek sorai szóltak.
-A szíveknek az instáján, jól látszik, hogy bántottál.
Én jobb voltam, te rossz voltál.
A szíveknek az instáján...-énekelte Bence szelíden. Én a két ülés között előre hajoltam és elkapcsoltam máshova ahol szerencsére Shawn száma ment.
-Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy, mercy on my heart
Would you please have mercy, mercy on my heart-dalolta Shawn. Végig hallgattam ezt a számot, de utána már a telómról hallgattam zenéket. Az üvegnek döntöttem a fejem és lassan elbóbiskoltam. Anya lágy hangja rázott ki az álmomból. Kimásztam a kocsiból és elköszöntem a szüleimtől. Beálltam a közönségbe és csak vártam, míg hirtelen pittyent a telóm.
Léna:Hali csajszi
Szofi:Hello
Léna:Hogy vagy?
Szofi:Jól
Léna:És Bencével mi van most köztetek?
Szofi:Távolság és levegőn kívül semmi
Szofi:Amúgy itt várok a koncertjükre
Léna:Miiiii?
Szofi:Jól láttad
Szofi:Itt várok, hogy kezdődjön a USNK koncert
Léna:Ja hogy arra mentél akkor mindegy
Léna:Csak ennyit akartam úgy hogy
Mindkettő:Hello
Léna egész héten reménykedett, hogy újra összejövünk, de ez nem történt meg. Fél órát még várni kellett mivel az egyik hangfal elromlott és így nem bírtak kezdeni. De ezt gyorsan letudták és már kezdődhetett is a koncert. Felépett a két Bence, mire hatalmas nagy sikoly támadt. De ez, hogy lehet? A kiírás szerint a USNK kezd és csak utána jön a Stolen Beat és ByeAlex. Elfoglalták helyüket és már énekelték is a második saját dalukat ami kifejezte az érzéseimet. Pont így éreztem magamat. Utána elénekelték a saját dalukat és még pár feldolgozást. Végén Buzás odament Latyákhoz és Alexhez és egy kis beszélgetés után Buzás visszajött Latyák, pedig lement. Nem tudtam mire készülhet, de hirtelen felcsendült egy ismerős dal alapja. Könny szökött a szemembe mivel már rájöttem mire készül. Bence a tekintetemet kereste amit hamar megtalált és szemeimbe tovább nézne énekelt.
-A nap süt ahol ott állsz
A könnyek száradnak a szemed sarkán
A széllel játszik pár szemtelen hajszál
Ha énmiattam megbántódsz az úgy fáj
De tudod nem érdekel senki
Csak a zene meg te ennyi
Hiába vannak többen ellenem
Nem számít az mert te itt vagy velem
Jáhá kicsilány
Hogyha azt látom hogy sírsz az kicsinál
Megteszek én bármit csak ne sírj már
Hogy boldog legyél mellettem az neked jár-dalolta könny áztatta szemeimbe. Az összes lány felém fordult és a reakciómat figyelte. Voltak páran akik elkezdtek tapsolni és arébb álltak az utamból, hogy feltudjak menni Bencéhez a színpadra. Voltak akik irigykedve néztek rám és várták, hogy mi lesz ennek a vége. És voltak Alexék akik odajöttek hozzám és felsegítettek a színpadra. Odamentem Bencéhez és mellkasába fúrva a fejemet megöleltem. Abba hagyta az éneklést és szorosan magához húzva ölelt engem.
-Nem akartalak megbántani, de Hajni csak úgy meglepetés szerűen megcsókolt. Ő csak egy barátom semmi több. Nincs köztünk semmi. Én téged szeretlek.-suttogta a fülembe és a végén adott egy puszit az arcomra. Nekem csak ennyi kellett ahhoz, hogy megbocsássak neki. Nem kellett több.
-Én is szeretlek, de most megy a koncert és még van két fellépő.-súgtam Bencének mosolyogva. Zavartan bólintott és lementünk a színpadról kikerülve a mellettünk elhaladó USNK-t. Ahogy odamentünk Alexhez rögtön megölelt minket ahogy Latyák is. Arébb mentünk, hogy beszélgethessünk, de valami vagy valaki ezt megakadályozta...Itt az új rész remélem tetszik ha igen vote-oljatok!❤
ESTÁS LEYENDO
Mrs. Mendes története
RomanceEgy 13 éves lány története aki már tervezgeti Shawn Mendessel az esküvőjét pedig még élőben sem látta. De nem is sejti, hogy ez valóra válhat...