Huszonnyolcadik rész

60 3 0
                                    

Jan.14. szombat folytatás
Arébb álltunk, hogy beszélgessünk, de valami vagy valaki ezt megakadályozta...
Ott állt csípőre tett kezekkel Hajni és szúrós tekintettel bámult engem. Elkezdett felénk közeledni és dühösen csapkodni. Bence összekulcsolta a kezünket ezzel még jobban feldühítve a már amúgy is mérges Hajnit. Oda ért hozzánk és megállt előttünk.
-De nyálasak vagytok! A rajongók biztos cukiknak tartanak titeket!-nyávogta Bencét nézve. Bence rám nézett és elmosolyodott.
-Igen annak tartanak minket. De fura, hogy amikor te megcsókoltál, akkor utána mindenki fújolt téged, plusz majdnem vége lett a kapcsolatunknak.-jelentette be Bence higgadt, de mégis kemény hangon.
-Jaj, hogy oda ne rohanjak! És most újra együtt vagytok és élitek a romantikus kapcsolatotokat.-mondta dühösen.
-Nem volt elég az a 15 perc hírnév és most még többet akarsz?-szálltam be én is a vitába ingerülten.
-Te mondod? Azzal, hogy együtt vagytok lett hírneved. Most, pedig még jobban lett miután Bence így mutatta ki, hogy nem akar veled szakítani és mindenki éljenzett. És pont te mondod nekem, hogy nem volt elég a hírnév. Amúgy te, miért is szerettél bele Bencébe? Talán a hírneve miatt? Csak azért, mert úgy tudom, hogy az X faktor alatt jötettek össze.-vágta a fejemhez.
-Igen az X faktor alatt jöttünk össze, mert az egyik osztálytársam miatt eljöhettem ide, de minek is magyarázok neked úgyse érted meg.-léptem eggyel közelebb hozzá.
-Minek magyarázkodni nekem? Ezt most olyan volt, mintha én sík hülye lennék és nem érteném ezt meg. Ezt felfogtam, de akkor is mi miatt szerettél bele? A hangja, a külseje vagy a hírneve miatt?-felelte csípőből.
-A személyisége és egy kicsit a kinézet miatt is. De ezt te miért is akarod megtudni?
-Csak kérdeztem, mert nem tudni rólatok semmit. Én meg már azt hittem nem vagytok együtt ezért én cselekedtem.-vonta meg a vállát szemrehányóan miközben Bencét nézte árgus szemekkel. Kilépett előlem és megindult Bence felé, ismét. Nekem itt lett elegem. Lendítettem a kezem és mivel még éppenhogy elértem szépen arcon csaptam Hajnit. Szerencsére jól pofozok, mivel a nyoma is ott maradt. Megfordult és ekkor láttam, hogy szemei szikrákat szórnak. Ha a szemeivel ölni tudott volna akkor Bence már a temetésemen gondolkozna fölöttem könnyezve. Bence hátrébb lépett és próbálta mutogatni, hogy hagyjam Hajnit, de én nem teljesítettem kérését. Közelebb jött és egy erősebbet lökött hátra felé. Azt hittem elestem, de megálltam. Rögtön vissza adtam neki előző tettét csak egy picivel több erővel, úgy hogy Hajni el is esett és ráesett a kezére.
-Te kis ribanc!-kiáltotta földön fekve. Bence megfogta a kezem és kihúzott a közönség felé. Elvegyültünk a tömegben és hallgattuk a USNK koncertjét.
-Te vagy a föld, amire fekszem, ahogy ott fekszem
Nézlek az égen, te vagy a felhő úszol a szélben
Nyáron az eső, a havas út télen-rappelte Bence a fülembe a fiúkkal együtt. Én csak mosolyogni tudtam ezen és átöleltem. A fiúk után Alex jött és a Sleppje.
-Én megpróbáltam, megpróbáltam a sorba állni
Megpróbálltam nem szárnyalni
De jobban vonzott engem a harc
Woo, mindig széllel szemben állj
Woo, mindig széllel szemben élj
Woo, mindig széllel szemben járj
Legyél szikla, legyél vér-énekeltem Alexxel és a közönséggel együtt teljes átéléssel. A koncert végeztél a helyszín előtt megvártuk a szüleimet és addig beszélgettünk.
-Amúgy mi a félelmed?-kérdeztem felnézve rá.
-Attól, hogy egyik reggel felkelek és nem tudok énekelni, soha többé. Vagy hogy korizok elesek és valaki átmegy az ujjaimon.-felelte komolyan.
-Tényleg?
-Igen. És neked?-kérdezte mosolyogva.
-Én semmitől nem félek.-válaszoltam felszegett állal.
-Tényleg?-kérdi mire én csak bólintok-Azta! De jó barátnőm van!-csodálkozott el. Nem tudtam mit reagálni csak annyit, hogy elöntött a pír és zavartan mosolyogtam. Pár perc múlva megérkeztek szüleim és elköszöntem Bencétől.
-Majd írj rám holnap!-mondta mielőtt beszálltam volna a kocsiba. Én csak aprót bólintottam és beültem, mire apukám már indította is a motort.
-Mi ez a nagy mosolygás?-nézett rám anya a vissza pillantóból-Kibékültetek?
-Igen.-bólogattam miközben előhalásztam a fülhallgatómat. Kibogoztam és már hallgattam is a zenéket.
-I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
And I keep it in re-pe-pe-peat
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
I, I love you like a love song, baby
And I keep it in re-pe-pe-peat-énekelte fülesembe Selena. Mostanában ezt is hallgatom az 5Sos-től a Youngblood-ot. Hazaérkezés után én rögtön felrohantam a szobámba és videó hívást indítottam.
-Szia Lili!-integettem a kamerába.
-Hello Szofi! Na mi ez a nagy boldogság?
-Találgass.-mondtam furfangosan.
-Öö... valami Bencével kapcsolatod lehet.-tanakodott.
-Közel jársz.
-Várjunk. Most volt koncertjük amire te mentél. Nézzünk képeket.-mondta és láttam, hogy meg is nyitotta az instát. Egy pár percig csöndben keresgetett, de utána megtalálta amit keresett.
-Áhá! Újra összejöttetek! És elénekelte neked a Jáhá-t? De cuki! Kell nekem is egy ilyen pasi!-mosolygott miközben nézegette a képeket.
-És képzeld utána oda jött hozzánk az a kis ribanc Hajni!-válaszoltam mérgesen.
-Uuu meséld el mi történt!
-Először oda jött hozzánk, hogy de nyálasak vagyunk utána a fejemhez vágta, hogy mi miatt jöttem össze Bencével. Hogy a hírneve, kinézete vagy a hangja miatt. Meg hogy miért az X faktor alatt jöttünk össze. Én ezekre mind válaszoltam és megkérdeztem, hogy miért érdekli őt, mire csak megvonta a vállát. Ezek után meg elindult Bence felé és nekem betelt a pohár. Lendítettem a kezem és mivel még a közelemben volt jó erősen megpofoztam, hogy még a nyoma is ott maradjon. Dühösen visszafordult és elkezdett közeledni felém. Lökött rajtam egyet, de megálltam. Én megismételtem a lökést csak én erősebben, úgy hogy elesett rá a kezére. Ezután leribancozott és Bence elhúzott engem onnan. Utána megnéztük a USNK és Alexék fellépését és megvárta velem a szüleimet. Most pedig itt vagyok.-hadartam el a ma esti eseményeket. Lili közben csak kíváncsian figyelt néha bólintott.
-Oké. Akkor összegezzük. Kibékültetek és utána Hajnival "verekedtél"?-válaszul csak bólintottam-Huu! És amúgy miért nekem mondtad? Miért nem Lénát hívtad először?
-Léna meccsen van. Vagy csak volt. Mindegy nincs Gyöngyösön.-feleltem.
-Értem. Hétfőn még beszélünk, de nekem most mennem kell hívtak a szüleim. Hello!-köszönt el. Letettük és én elmentem lezuhanyozni. Egy óráig áztattam a bőröm, de kiáltottak anyáék, hogy még ők is akarnak fürdeni, így hát végeztem és mentem aludni. Bedőltem az ágyamba és percek múlva már aludtam is.

Itt az új rész remélem tetszik, ha igen vote-oljatok!❤

Mrs. Mendes történeteWhere stories live. Discover now