Yolculuktayken nasıl yazılırsa bende öyle yazdım. Sonunda evime gidiyoruum! asgdjajfjfg. Birde şu önerdiğim müziklerden de bu seferlik öneremeyeceğim. İstediğiniz müzikle okuyun. sjsjskfj
Az kaldı. Savaş yakında :D
Sınır 9 vote olsun bu sefer ahdjxgk
İyi okumalaaar.
•••
"Yani... onların içine bizden birini mi sokacağız? Bu nasıl olacak?" diye sordu şovalyelerden biri.
"Dediğim gibi. Pakistan kralı kadınlara çok düşkündür." Bir karısı varken hala başka kadınlar peşinde, pislik. diye düşündü içinden. "Bizde onun düşkünlüğünden yararlanıp içine bir yılan atacağız. Yılandan kastım bir kadın olacak. Bu yılan onu yavaş yavaş zehirleyecek ve bizde onun en zayıf anında saldırıya geçeceğiz. Anladınız mı?"
Bu açıklama sarışın kralın saatlerce düşündüğü bir plandı. Bu plan kesinlikle onları huzurlu bir sonuca ulaştıracaktı, emindi. Düşüncelerinden emin olmasaydı kral olur muydu?
"Evet, bu fikir kulağa oldukça iyi geliyor. Kral hastalandığında herkes birbirini suçlayacak ve halkın arasında kavga çıkacak. Biz saldırdığımızda kimse birlik içinde olamayacak. Askerler başlarında biri olmadan karar veremezler ve biz bu savaşa bir sıfır önden başlamış oluruz. Ve bu skor bizim için büyük bir fırsat olur." dedi Elvin kralına gurur duyarcasına bakarak. Evet, ondan gurur duyuyordu. Taa çocukluklarından beri.
Niall bilmişce gülerek Elvin' i onayladı. Tam da öyle düşünüyordu.
"Peki ne zaman ve nasıl göndereceğiz?"
"Bildiğim kadarıyla bunlar belirli günlerde cariye getittiriyorlar ve beğendikleri sarayda kalıyor. Ve o belirli gün yarın, yani perşembe günü olu--"
"Kralım. Siz bu bilgileri nereden biliyorsunuz?" Bu soruyu kesinlikle beklemiyordu. Ne yalan söyleyecekti? 'Kralı araştırdım, herşeyini biliyorum.' mu diyecekti?
"Düşmanıma minik bir araştırma yaptım. Sadece bu kadar." Daha fazla batıramazdın zaten, salak diye düşündü içinden sarışın kral.
"Herneyse," dedi ve az önceki soruyu yönelten şovalyeye kaşlarını çatarak baktı. Bu bakışlardan sonra onun daha fazla konuşamayacağını biliyordu.
"Kabul edecekleri gün yarın olacak ve bizde içimizden bir kadını seçerek sanki cariyemiş gibi arabayla göndereceğiz. Askerler normal bişeymiş gibi kapılarını açacak ve onu rahatça içeri sokacağız. Tabiki de onları izleyen birileri olacak."
Sarışın kral yutkundu ve gözlerini herkesin üstünde gezdirdi.
"Sonra gidecek olan kadın onun yemeğinin içine ilaç katıp hastalandıracak ve bu onu birkaç hafta veya daha uzun süre yatakta tutacak. Konuşur, yürür hali kalmayacak. Hatta ölümden döncek. Onu öldürmeyeceğim çünkü savaşı kazandığımızda onu kölem yapacağım. Bana yaptıklarının bedelini fena halde ödeyecek."
Belkide ona acıyıp sonradan öldürebilirdi.
"Ya kadını beğenmeyip gönderirse? Ne yaparız?"
"Bu imkansız. Beğeneceğinden adım gibi eminim." Onun nasıl kadın sevdiğini biliyordu. Esmer kral sarışınlardan hoşlanırdı. Ve sarışın kralda ona istediği gibi sarışın kadın gönderecekti. Acı günlerinden önce biraz keyif sürmesine izin vermişti.
"Şimdi... benimle misiniz millet? Kanınızın son damlasına veya nefesinininizin sonuna kadar."
"Sizinleyiz, kralım."
Sonuç olarak o büyük savaş böyle başlayacaktı.
•••
"Ee, bizim asker alım işi ne oldu?"
"Herkes orduya girip savaşmak istiyor. Bu kadar kişiyi eğitmek umarım bizim için zor olmaz"
"İşte ülkemin insanları" diyerek gülümsedi sarışın kral.
"Toplantımız bitmiştir. Son olarak diyecek birşeyi olan var mı?" Kimseden ses çıkmayınca ayağa kalktı.
"Gönüllüleri iyi eğitin." dedi ve sağ kolu olan Elvin' e göz kırparak dışarı çıktı. Bu onun odama gel deme şekliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden Love | Ziall Horlik |
FanfictionBirbirine düşman olan iki ülkenin kralları. Biri Pakistan kralı Zain Javadd Malik, diğeri İrlanda kralı Niall James Horan. Ülkeleri için canlarını verecek durumda olan bu krallar, büyük bir anlaşmazlık sonucu savaş başlatma kararı alırlar ve büyük b...