(MULTIMEDIA' DAKİ MÜZİKLE BİRLİKTE OKUNMASINI ÖNERİRİM)
Sınır; +10 vote. syglr asfjdjf
****
Pakistan kralı Zain, ama daha çok söylenen takma ismi esmer kral, görkemli sarayının bahçesinde ailesiyle birlikte öğle yemeğini yiyordu. Esmer kral bugün çok mutluydu, mutluluğunun sebebi birşeye dayanmıyordu. Mutlu olmak için illa bir sebebe mi ihtiyaç duyacaktı?
İrlanda Kralı Niall' a sarışın kral, Zain' e ise esmer kral deniyordu. Bu krallıkta sadece onlara böyle deniyordu çünkü ikisinin atışmaları artık tüm dünyaya duyurulmuştu.
''Bugün ne yemek istersin? Yaz geldi artık, ağır şeyler yapmasınlar. Hafif bir patlıcan yemeği ister misin?'' diye sordu esmer kralın karısı Ahra.
Zayn onu dinlemiyordu bile. Tek düşündüğü 'Bugün Niall' a ne tür bir sinir bozuculuk yapsam' dı. Ama bir şey duymuştu karısının dediğinden.
Patlıcan.
Ve aklına harika bir fikir gelmişti. Aniden kahkaha attı ve karısı dahil kız kardeşleri ona baktı.Herkes yemek yerken masadan ayrılmak ayıp sayılırdı. Olsundu. O kraldı ve kimse ona karışamazdı. Birde bu aklına gelen şeyi unutmak istemiyordu ve ayağa kalktı. Planını kimseye söylemeden odasına koşuşturdu. Kaş göz hareketleriyle sağ kolunu odasına çağırdı.
Niall' a bir patlıcan hediye edecekti. Yaz mevsiminde ağır şakalar yapmak istemiyordu. Bu onu fazlasıyla sinir edecekti, emindi.
Planını sağ kolu olan yaklaşık 45 yaşlarında olan Mevdut' a anlattı. O artık gerisini hallederdi.
Mevdut ona 'sen akıllanmazsın' bakışı attı ve Zain bunu anlamadı.
Niall Zain' i görmemişti ama Zain onu görmüştü. Hemde defalarca.
Aynı yaşta olmaları onu çok şaşırtmıştı ve herşeyini araştırmıştı. Sonra o kadar yolu gidip, gizlice onu pazarda halkıyla konuşurken izlemişti. Bunu neden yaptığını bilmiyordu. Esmer kral bu yaptığı şeyin hayatındaki en aptalca şey olduğunu düşünüyordu.
Ama onu görmeye değmişti. O bir kral olamayacak derecede güzeldi. Yüzü bir meleği andırıyordu. 'Sarışın kral eğer kız olsaydı onunla evlenirdim' diye düşünmüştü hatta. Kız olmadığı için birlikte olmaları imkansızdı. İki erkek asla yakın olamazdı, bu aykırı bir hareketti onlara göre.
''Zayn, bu aralar bu hareketlerini çok sıklaştırdın. Gerçekten, yapmak zorunda mısın? Aranızdaki atışmayı büyütme derim ben. Bu kötü sonuçlar doğurabilir.''
''Sana fikrini soran olmadı. Benim canım öyle yapmak istiyorsa öyle yapacaksınız. Burda kral olan benim.'' Zain soğukkanlılıkla son sözünü söyleyip sağ kolunu odadan neredeyse kovdu.
Mutluluğunu kimse bozamazdı. Niall' ın patlıcanı görünceki yüzünü çok merak ediyordu. Keşke görmemin bir yolu olsaydı diye düşünüyordu.
Ama... imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden Love | Ziall Horlik |
FanfictionBirbirine düşman olan iki ülkenin kralları. Biri Pakistan kralı Zain Javadd Malik, diğeri İrlanda kralı Niall James Horan. Ülkeleri için canlarını verecek durumda olan bu krallar, büyük bir anlaşmazlık sonucu savaş başlatma kararı alırlar ve büyük b...