Bölüm 11

487 38 25
                                    

Alın size uzun bir bölüüm. :D Sonunda istediğim gibi yazma konumuna geldim. Saat sıkıntım falan yok, müzikler falan.. ay çok iyi ya aksldjhflks. Ve bu bölümü çok beğendim. Muhteşem ötesi süper oldu ya alkshfıks. Neyse,

İYİ OKUMALAR! 

Sınır: 10 oy

 İlk müzik: The Last of Us Theme (Violin) Taylor Davis (Bu şarkı bitince diğerine başlayın)

2. müzik:  Bioshock Infinite: Elizabeth's Theme, Will the Circle Be Unbroken (Violin) - Taylor Davis (Bu müziği de dış bağlantıya koydum. Oradan ulaşabilirsiniz.)

3. müzik: Ezio's Family - Assassin's Creed 2 - Violin - Taylor Davis

Bu gösterdiğim müzikleri dinlemenizi ŞİDDETLE tavsiye ediyorum. Ruh halinize acayip etki ediyor çünkü okurken alsjdkasd

---

Sarışın kral üzülüyordu. O 'kötü' bir insan değildi ki. Zain ona karşı öyle şeyler yapmasaydı hayatta böyle şeylere kalkışmayacaktı. Hatta bu şeyler hiç yaşanmamış olsaydı onlar dost ülke bile olabilirdi. Yani tüm hata Zain' deydi. Aslında 'kötü' bir insan olan kişi, Zain' di.

Düşüncelerinden asla vazgeçmemişti. Niall, Zain' e acı çektirecekti. Hem de fazlasıyla. Derin nefes alıp geri verdi sarışın kral.

''Tanrı yardımcım olsun.''

***

Sarışın kral, kiloları çok ağır olan insanları toplayıp birşeyler yapmayı planlıyordu. Şimdilik en az acı verenlerden başlayacaktı, sonlara doğru ise Zain, ondan ölmeyi yalvaracaktı. Ve Niall son sözünü söyleyip salacaktı dışarıya -eski- esmer kralı. Ona yeni bir acı dolu hayat verecekti.

''Mümkünse en ağır olanlarından istiyorum.'' 

''Bunlar, kralım'' Asker 2 kişiyi ittirip kralın önüne getirdi. Sarışın kral uzaktan inceleyip onaylayınca herkes dağıldı ve saraya döndüler. 

***

''Bunların doğru olacağını düşünüyor musun, Niall? Bir insana acı çektirmek hiç doğru bir şey değil.''

''Ben ne yaptığımı biliyorum, Elvin.''

''Ben sadece uyarıyorum seni, Niall. Bir dost olarak.'' 

''Uyarın için sağol, Elvin. Şimdi çıkabilirsin.'' Sarışın kralın donuk ifadesi Elvin' i her seferinde şaşırtıyordu. Eskiden hiç böyle şeyler yapmazdı. Ta ki esmer kral olayı çıkana kadar. Neden böyle olmuştu?

Elvin çıktıktan sonra Niall parmaklarını sertçe saçına daldırmıştı. Saçlarını çekiştirmeye başlamıştı şimdi de. Ne yapıyordu? Hemen ellerini çekti ve üstünü düzeltti. Bu çocukça hareketler ona yakışmıyordu. Şimdi dışarı çıkıp planını yapacaktı.

Hızlı adımlarla zindana doğru ilerledi. Planı için çok heyecanlıydı. Acı çektiğini görmek istiyordu. Bu kadar sadist olacağını hayatta düşünemezdi. Yerine geldiğinde iki kilolu adam ve yanlarında iki askerin olduğunu görünce sırıttı.

Zain' e bakınca yüzünde korku ifadesi görmüştü. 'Zain görmüyor, nasıl bu ifadeye kapılabilir ki?' diye düşündü Niall. Omzunu silkip boşverdi, sonra düşünebilirdi. 

''Haydi, başlayalım'' dedi ve askerin kilitli kapıyı açmasını izledi. 

Herkes içeri girdikten sonra sadistçe bir gülüş sarmıştı Niall' ı. Ve Zain' in yüzündeki korku ifadesi daha büyümüştü.

Forbidden Love | Ziall Horlik |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin