Okullar çoktan açıldı fakat benim 'hala' naklim çıkmadığı için okula gidemedim, hazır okul yokken bi bölüm yaziyim dedim ve böyle bişey çıktı asldkjasd.
Bu arada hikayem 1.000 okuyucuyu geçmiş, okuduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim.
Okuldaki yeni yılınızda hepinize başarılar diliyorum! Bu sene her zamanki gibi çok zor olacak...
İyi Okumalaar! :d
(MULTIMEDIA' DAKİ MÜZİKLE BİRLİKTE OKUNMASINI ÖNERİRİM.)
***
''Beni çağırtmışsınız kralım'' dedi Aida. Düşmanının bu halini görünce gülesi geliyordu ama etrafında askerleri varken gülemezdi. Kesin şüphelenirlerdi.
''Evet, oturabilirsin.'' Zaten Aida çoktan oturmuştu. Bişey demedi ve yeni oturmuş gibi yaptı. Halbuki bunu da anlamayacaktı.
''Şey, konu nedir?''
''Konu... Senin bana suikast yapman ve-''
''Ne? N-ne suikasti kralım. Ben hayatta öyle şey yapmam size.''
''Bana içirdiğin şerbet. Herşey ondan sonra oldu Aida. Bana yalan söyleme'' Zain şimdi sesini yükseltmişti. Nasıl olurda hala yalan söyleyebiliyordu? ''Ben sana güvendim, seni yatağıma aldım. Fakat senin yaptığın benim arkamdan kuyumu kazmak! Beni nasıl öldürmeye çalışırsın?!'' Artık bağırarak konuşması Aida' yı korkutmuştu ve kadın korkusundan oturduğu yere iyice sokuldu.
''B-ben yapmadım. Ben size sadece bir bardak şerbet verdim kralım. Y-yalan söylemiyorum. Benim bir suçum yok. K-korkutuyorsunuz beni.''
''Ya kim yaptı o zaman? Biri bana büyü veya herhangi bişey mi yaptı o zaman?''
''B-ben bilmiyorum.'' Bir süre ortama sessizlik hakim oldu ve kimse bu sessizliği bozmayarak konuşmadı. Sonunda Zain derin nefes alıp vererek konuştu.
''Gidebilirsin. Düşünmem gerek.'' Aida şimdi kurtulmuştu fakat sonrasında kurtulacağını düşünmüyordu. Kral onun yaptığı düşüncesinden emin olmuştu artık. Niall gelene kadar bu oyunu devam ettirmesi gerekiyordu. Eğer sarışın kral hızlı davranmazsa, esmer kralın sarayına gelene kadar Aida' nın kellesi Niall' ın sarayına gidebilirdi.
Aida ayağa kalktı ve;
''Kralım. Evet biliyorum sizin karınız var fakat ben daha fazla içimde tutamıyorum. Benim gönlüm sizdedir. Şey, sizi ilk gördüğümde hissetmiştim. Yemin ederim ki ben yapmadım. Ben size zarar verecek hiçbir şey yapmam.'' dedi. Yalan söylerken içi acısa da aldırmadı. Eğer ölmek istemiyorsa yalan söylemek zorundaydı Aida. Zain cevap vermedi ve Aida kral görmese bile yapmak zorunda olduğu selamını vererek sarayın içine girdi.
***
''Kralım size Aida' dan gelen bir mektup var.'' Sarışın kral Aida' nın ismini duyunca hemen ayaklandı ve mektubun kendisine verilmesini istedi. Mektup eline gelince hemen açıp okumaya başladı.
''Sevgili kralım,
Bana verdiğiniz görevi başarıyla tamamladım fakat verdiğiniz zehir kralı hastalandırmak yerine gözlerini kaybetmesini sağladı. Yani Pakistan kralı Zain kör oldu. Nedenini bilmiyorum ben sadece sizin bana verdiğiniz zehri onun içeceğine kattım ve böyle oldu. Böyle daha iyi olduğunu düşünüyorum çünkü şu anda Zain içine kapanık durumda ve kimseyle konuşmuyor, toplantılarına katılmıyor. Saraydaki herkes şu anda kendi istediği gibi davranıyor ve krallık aynı kralı gibi çöküyor görünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forbidden Love | Ziall Horlik |
FanfictionBirbirine düşman olan iki ülkenin kralları. Biri Pakistan kralı Zain Javadd Malik, diğeri İrlanda kralı Niall James Horan. Ülkeleri için canlarını verecek durumda olan bu krallar, büyük bir anlaşmazlık sonucu savaş başlatma kararı alırlar ve büyük b...