Egy nagyvárosi iskolába tanulok jelenleg, átlagos tanulónak mondanám magamat nem hajszolom magam teljesen a tanulásba, de tudom, hogy mi a kötelességem. Átlagos napnak indult a mai nap is minden alaptantárgyam volt aznap töri, matek, tesi, mert ugye fontos, hogy első órába leizzadjunk és büdösek legyünk egész nap. Pont biológia óra jött amit az osztályfőnököm tart. Az óra elején megbeszeltunk pár dolgot az osztállyal kapcsolatba, illetve leszidott minket, hogy nem mehetünk ki cigizni nem mintha számítana, mert órára bentvagyunk szóval teljesen mindegy, úgy is ki fogunk menni.
- Milyen óra jön? -kérdezte felémfordulva a padtársam.
- Német talán mondtam és normál esetbe kimenekültem volna a világból de 1 hónapja nincs tanárunk, így nincs gond. Állitolag terhes lett az előző tanárunk, de nekünk azt mondta nincs senkie, úgy eleg nehéz teherbe esni, de legalabb megúszom a németezést. Nagyon utálom a német nyelvet. Elbeszélgetni eltudok meg értem mit kérdeznek, de a nyelvtan vagy ha le kell írni egy mondatot ott meghalok. Egyebként épp hogy meg van a kettesem, mert az előző tanár utállt és nem tudott normálisan értékelni, persze hozzátartozik az is, hogy nemsokat tanultam.
A Dns polimeráz enzim. -zökkentett vissza osztályfőnököm hangja. Az órat 5 perccel hamarabb befejezte, mert még ismertetni szeretett volna pár dolgot.
Kedves németesek mai újj tanárt fogtok kapni szeretném ha mindenki időbe bent lenne a terembe és légyszives ne mutassátok meg rögtön milyenek is vagytok. Én egy visszahúzódó, csendes lány vagyok egyebként simán elvagyok egyedül is. Kicsengettek és az osztály fele elment németre a masik angolra.
Nagyon nem akarok új némettanárt, nem akarok németezni, nem akarok megbukni, nincs kedvem újjra hallani, hogy szar vagyok. Fejemet lehajtottam és próbálltam lenyugtatni magam, de nem nagyon sikerült, főleg amikor meghallottam a becsengő hangját. Pár perc mulva kinyilt az ajtó és az osztály felállt, hogy üdvözölje az újj tanárt. Egy lágy hangú Sziasztok hangzott el. Odakaptam a fejemet és szerencse, hogy a padra támaszkodtam.- Most kajak ő lesz a némettanárom? -kérdeztem még mindig lesokkolodva és leesett állal.
Rohadt jól nézett ki és gáz, hogy megbámulom a tanárom, de egyszerűen nem tudtam levenni rólla a szemem, amit ő is észrevett, mert ő is engem nézett. A némettanár teljes tanulmányozásából zökkentett ki osztálytársam aki kicsit meglökött.
- Ne bámuld!
-Sziasztok! -kezdett bele újra. Ebbe az évbe én fogom nektek tartani a német órákat, remélem jól kifogunk jönni egymással és ha hagytok tanítani akkor nem lesz gond. -nézett végig rajtunk.
Nem tudom hány éves lehet, de az biztos, hogy nem sokkal idősebb furcsa is hogy ilyen határozott, céltudatos.
Felálva elővett egy filctollat és a táblára irt.Xona Alexis. Szóval csapta össze a tenyerét és a középen hosszabra hagyott hajába túrt és én azt hittem meghalok szerencse, hogy ültem így csak egy kellemes bizsergés szaladt végig rajtam.
Xona Alexis vagyok de maradjunk az Alexnél. Szeretnék nektek pár kérdést feltenni, hogy jobban megismerjelek titeket. Sorba mentünk, így mivel hátul ültem csak a végén került rám a sor és imátkoztam, hogy egy értelmes mondatot ki tudjak nyögni.- Jó következő mondta és rám mosolygott.
Blake vagyok mutatkoztam be persze németül.
YOU ARE READING
A némettanárnőm
RomanceBlake egy teljesen átlagos diák. Utálja a németet. Amikor megkapja Alexet tanárnak megváltozik minden. Lehetséges, hogy túlságosan közel kerülnek egymáshoz az új tanárnőjével? Egyátalán működhet egy ilyen kapcsolat?