Reggel amikor felkeltem nem tudtam másra gondolni csak Alexre és a csókra, arra a szenvedélyre amivel megcsókolt, ahogy derekamra csúsztatta kezét, ezálltal libabőrössé varázsolva testem minden porcikáját. Arcomra akaratlanul is mosoly szökött és semmi nem tudta elrontani a kedvemet. Mindenképpen meg kell keresnem Alexet, hogy megbeszéljem vele a történteket, hogy hogyan tovább és mit kezdjünk egymással.
Nekem lenne ötletem mit kezdenék vele. -fordult meg az agyamba egy-két gondolat.
Próbálltam úgy öltözni, hogy elvarázsoljam. Miután mindennel kész lettem a konyhába indultam, ahol anya a reggelit csinálta.
- Jóreggelt. -köszöntem egy ásítás közbe.
Gyere kész van a reggelid tett elém pár szelet pirítóst.- Mi ez a mosoly az arcodon?
- Csak jól keltem semmi különös mondtam neki egy hihető hazugságot, mert mégsem most kené közölnöm vele, hogy anya tegnap csókolóztam a némettanárommal, aki 5 évvel idősebb és lány. Elősször szépen beadagolom neki és még Alexel is megbeszélem ezt a dolgot.
Frakie azt igérte, hogy 7:20 ra itt lesz értem, így pár perccel hamarabb indultam el, hogy ne keljen várnia és ahogy igérte itt is volt.- Szeretem hogy pontos vagy ültem be az anyósülésre és magamhoz húztam egy ölelésre.
- Ne haragudj a tegnapi nap miatt, hogy csak úgy leléptem.
- Alexel voltál nem? -kerdezte egy selytelmes mosollyal.
- Csak a szünetbe utánna nekem nem volt kedvem visszamenni ő se ment vissza?
- Nem nem jött, de nyugi nem tűnt fel senkinek csak nekem, hogy egyedül hagytál.
- Neharagudj. -fordultam felé.
- Ugyan, legalabb jó volt?
- Mire gondolsz? húztam fel a szemöldököm.
- Hát együtt léptetek le nem? Jó éjszaka volt? Bár nem tűnsz fáradtnak nem fárasztott le eléggé?
- Jézusom de perverz vagy. -ütöttem meg a kezet.
- Nem én nyomulok a tanáromra.
-köszörülte meg a torkát.Végülis ezzel nem tudtam ellenkezni, így inkább belekezdtem és elmeséltem a tegnap történteket.
Kimentem vécére ő meg utánnam jött, elkedtünk beszélgetni, persze megint kettőnkre terelődött a szó, mondta, hogy ez így nem jó meg nem mehet tovább, majd végül megcsókoltam és ő vissza is csókolt. Csókolóztunk pár percig még valami hangot nem hallott és ellépet tőllem.
De olyan vággyal fűtött szemekkel nézzett rám ideztem fel magamba.- Magadhoz ne nyúlj. -nevette el magát a barátnőm.
- Köszi, hogy elrontottad a pillanatot.
- Figyelj örülök nektek, örülök, hogy boldog vagy, ha rólla beszélsz csillog a szemed, ami nagyon aranyos, de félek, hogy sérülni fogsz, látom rajtad, hogy szerelmes vagy, ha meglátod nem létezik más számodra és szivecske szemekkel bámulod fura is, hogy más nem vette észre, viszont a tanárod ezt vedd figyelembe, ami egy elégge fontos dolog, mert a munkájával játszadoztok. Félre ne érts örülnék nektek, de alig tudunk rólla valamit és nem akarom a szived pici darabjait szedegetni.
- Tudom hogy így van, de ugye milyen aranyos? -haraptam be alsó ajkamat.
- Aha biztos az mondta és bekanyarodott az iskola udvarra.
Megvárod velem Alexet? Beszélni szeretnék vele a tegnapi dolgokról.
-mondtam kissé ideges hangon.- Jól nézek ki amúgy ? néztem végig magamon.
- Hé nyugi fogta meg a válam Frankie.
-csini vagy ne izguld túl ha már megcsókolt az nem rossz dolog.Egy kocsi épp bekanyarodott az udvarra én meg tűkön ülve vártam hátha Alex érkezett meg. A kocsiból egy huszas éveiben járó férfi szállt ki, majd Alexet pillantottam meg és egyből mosolyogni kezdtem. A férfi a kocsinak lökte Alexet és durván megcsókolta. Hirtelen nem tudtam mi történik, nem fogtam fel az egészet csak értetlenül álltam. Alex pár perc után eltolta a pasit, így látott hogy ott állok nagyon dühösen és könnyes szemmel.
Lehangoltan, könnyeimmel küszködve szaladtam be az iskolába.
YOU ARE READING
A némettanárnőm
RomanceBlake egy teljesen átlagos diák. Utálja a németet. Amikor megkapja Alexet tanárnak megváltozik minden. Lehetséges, hogy túlságosan közel kerülnek egymáshoz az új tanárnőjével? Egyátalán működhet egy ilyen kapcsolat?