14

2.7K 88 15
                                    

Lépteket hallottam mire odakaptam a fejem. Ha eddig kételkedtem benne, hogy szerelmes vagyok mostmár biztossá vált számomra. Alex egy boxerbe és egy hosszú pólóba lépett be a szobába. Minden négyzetcentimétere vonzotta a tekintetemet egyszerűen lehetennek tartottam levenni rólla a szemem. Combjáról fejjebb vezettem tekintetem keskeny csípőjére, amin most a rá kétszer nagyobb póló lógott, majd mellkasára ahol kirajzolódott apró melle körvonala. Végül belenéztem abba a gyönyörű tekintetébe, amit minden egyes nap látni akarok, ahogy rám néz. Végül a párától lelapult hajára vezettem tekintetem. Eközbe Alex nem mozdult az ajtóból, várta még befejezem a teljes tanulmányozását. Én is gyorsan elmentem lezuhanyozni. Amikor végeztem és a szobába mentem furcsáltam, hogy Alex nincs az ágyamba és Frankie sincs sehol. Nem tudom hova tünhettek, de biztam benne, hogy semmi gond nincs.
Egy fél óra múlva nyitódott az ajtó és Alex lépett be rajta kezeben rózsával egy borral és eperrel.

- Ne nézz így rám inkább gyere ide.
Meg akartalak lepni, hogy kettesbe legyünk és beszélgessünk kicsit.

- Hát abból itélve, amiket hoztál nem csak beszélgetni akarsz úgy gondolom. -mosolyodtam el.

- Hmm.. nem rossz ötlet, de akkor hoztam volna tejszinhabot is, vagy valami hasonlót.
Közelebb sétáltam hozzá egy kicsivel, de arra nem számítottam, hogy megfogja a pólóm és magához ránt, hogy egy szenvedélyes csókban részesítsen. Az elmúlt napok apró, lopott puszijai után ez áramütésként ért, de nagyon jól esett. Magszakitotta a csókot és hozzám bújt. Minden alkalommal, amikor lehetősege van rá ezt csinálta, vagy a nyakamba temette az arcát vagy a mellem között feküdt és ölelt. Sosem gondoltam pont rólla, hogy ennyite bújos lenne.
Amikor elhúzódtunk egymástól elmosolyodott.

- Ezt neked hoztam nyújtotta át a rózsát.

- Köszönöm húztam most én magamhoz egy csókra. Megszűnt körülöttünk minden, csak egymásra koncentrálltunk. Alex elkezdett hátrálni velem még el nem értünk a falhoz, majd csókunkba belemosolyogva és falhoz szorított. Kezemmel a derekát simogattam ő meg a nyakaba kapaszkodott. Bal lábamat ráraktam a csípőjére, így még közelebb tudott húzódni. Kezével a combomat simogatta néha-néha hátracsúsztatva fenekemhez aztán a következő pillanatba már az ölébe is voltam, innentől kezdve nem zavartatta magát keze egyenesen a fenekemre simult, amibe belemarkolt.
Leszálltam az öléből és elmentem, hogy elővegyek 2 poharat, de perceken belül két kezet éreztem a derekamon, majd megafelé fordítva csókolt meg és kezdett az ágy felé tolni úgy, hogy közbe nem szakadt el tőllem egy pillanatra sem.

- Kívánlak. -csókolt a nyakamba.

- Nem azért hoztad a bort, hogy megigyuk?

- Ahoz szomjasnak kell lenned.
- mondta és az ágyba döntött és a  csipőmre ült.

- Egy kicsit pedofilnak érzem magam. - mondta felém hajolva, úgy, hogy ajkaink összeértek.

- Annyira öreg nem vagy, vagy szeretnéd ha innentől magáználak? -próbáltam komoly fejet vágni, de nem bírtam ki és elnevettem magam.

- 5 év az 5 év. -mondta.

- Csókoljon meg tanárnő.
- utasítottam komoly hangnembe, majd, feljebb emelkedtem és az ajkába haraptam. Gyorsan lekapta magáról a pólót és úgy feküdt vissza rám közbe egyik térdét a lábam közé csúsztatta. Nyakamra áttérve azonnal szívni kezdte azt. Egy ügyes mozdulattal rákrántotta a takarót.

Gyönyörű vagy mondtam neki ő rögtön visszatért a számhoz, hogy párbajra hivja nyelvemet.

- Mostmár mondhatom, hogy megtaláltuk a közös nyelvet.

- Most kizökkentettél. -borult vissza rám nevetve, úgy, hogy mostmár nem tartotta magát, így teljesen hozzámsimult csupasz felsőteste. Amikor nem figyelt gyorsan fordítottam a helyzetünkön és célba vettem a nyakát, helyenként megszivtam, amit nyögésekkel dijjazott, majd egy olyan szenvedélyes csókba részesített, hogy azt hittem ennyitől elmegyek.

- Komolyan nem hiszem el hogy kb. egy órája előjátékozok egy diákommal. -mondta mikor elváltam az ajkától.

- Nem csak előjátékozni fogsz.
- markoltam a mellébe. Egyre fokozódott köztünk a vágy és egyre jobban kivántuk egymast. Lenyúlt a nadrágomhoz és kigombolta, majd egy ügyes mozdulattal levette róllam. Visszavezetve kezét fenekembe markolt. Egy utolsó puszit nyomtam a szájára, majd lefele indultam. A melléhez érve azt kezdtem kényeztetni elősször a kezemmel utánna meg számmal kényeztetem, de végül elszakadok tőlle és valódi célomhoz indulok. Néha már arra is összerezzen, ha belső combját puszilgatom. Kezemmel nőiességéhez nyúlok és izgatni kezdem, miközbe visszatérek szájához egy utolsó csókot lopni. Ezután már nem gondolkodok sokat egyből lábai közé fekszek. Elősször csak egy puszit adok rá, majd egyre jobban és határozottabban használom a nyelvem, amit a nyögéseiből itélve nagyonis élvez. Hallom ahogy egyre szaporábban veszi a levegőt és közel van ahoz, hogy elélvezzen, ezért lassítok picikét a tempómon, de egy ujjam lassan belévezetem és ujjazni kezdem. Egyszerre dolgozok rajta a nyelvemmel és ujjammal, amit ő egyre hangosabb nyögésekkel díjjaz. Megfordult a fejembe, hogy kicsit húzom az agyát és újjra lassítok a tempón, de úgy vagyok vele, hogy lesz még alkalmam játszadozni vele és az első együttlétünk így is tökéletes lesz, ezért még utoljára párszor mélyebben használom a nyelvem rajta. Nem sokáig bírja egy apró sikításszerűség hagyja el a száját, miközbe teste megremeg. Felfele veszem az irányt és nyomok pár puszit a medencecsontjára amit meg is szívok, hogy mégtovább emlékezzen erre az éjszakára. Hasát és oldalát csókolgatom egyszerűen lehetetlennek tartom azt, hogy elváljak testétől. Karján végigsimítok érzem, ahogy kirázza a hideg, amitől hatalmas mosoly kúszik a számra. Válánál fogva húzom fel magam hozzá, úgy hogy mellem végigsimítja testét. Lassan nyitja ki szemét, mitha csak egy álomból ébredne fel. Ajkamat övéhez érintem és egy lassú, szerelmes csókra hívom. Szerintem ebbe a csókba mindketten belesűrítettük azokat az érzéseket amiket egymás iránt érzünk. Végül visszafeküdtem mellé és szorosan melléfészkeltem magam. Alex még mindig az ágyon elterülve feküdt a kezemen, arcát a nyakamba fúrta közben én a tarkóját és fejét simoggatam.
Du bist meine alles. -súgta a fülembe.

A némettanárnőmWhere stories live. Discover now