Az óra további részébe tovább kérdezgetett tőllünk, ilyen alapdolgokat. Megkérdezte hány éves vagyok, hogy mikor születtem, van-e testvérem és még rengeteg dolgot. A többiektől sokkal alapabb dolgokat kérdezett, hogy mikor szoktak vásárolni, mit szeretnek csinálni, csak tőllem kérdezett egy konkrét életrajzot.
-Tanárnő hány éves? -kérdezte az egyik fiú és próbállta elővenni a macsó énjet.
- Értekelem, hogy ilyen tisztelettudó uriember vagy, elmondom 23 éves vagyok, ha már ennyire fontos ez az információ.
Kicsengettek és indultam volna kifele, ha Alex meg nem állít.
A jegyeidről lenne szó, nem éppen a legjobbak meglátjuk hogy teljesitessz nálam de ha marad így, akkor ajánlanék egy magántanárt.- És tanárnő nem válalna el engem?
- Erről még beszelünk de mint mondtam megnézzük hátha velem megérted itt órán.
Huuu de jó utánom a németet erre megkapom az egyik leghelyesebb tanárt a világon még, hogy meglátjuk hogy teljesítek nála, attól függ mibe kell teljesíteni.
Amúgy nem vagyok perverz....
Visszaérve a terembe látámadott a legjobb baránőm Frankie.-Na mit akart?
-Nem tetszenek neki a jegyeim és mondta, hogy lehet különtanár kéne nekem.
-Amúgy észrevetted, hogy az egész életed kikerdezte? Konkrétan csak tőlled kerdezett.
-Hanyagoljuk a témát a tanárom és van köztünk 5 év.
- Aha és belezúgtál. -bologatott.
A nap többi részébe nemnagyon tudtam figyelni, mert csak Alexre tudtam gondolni és az se segített, hogy rákerestem instán és olyan kepei vannak fent, hogy meghalltam.
- Mondtam, hogy belezúgtál. -hajolt közelebb Frankie és a fülembe súgott.
- Ha nem fejezed be leütlek a székről.- néztem rá.
- Lassan a testel emelte fel a kézet, ne rajtam éld ki az idegesseged, ha akarod szólok Alexnak, hogy nyugtasson le egy kicsit. -kezdett el nevetni én csak a padra hajtottam a fejem
-Hát ezt tényleg nem hiszem el, minek az embernek ellenség, ha ilyen jó baratai vannak. Fejemet a tenyerembe hajtva sóhajtottam egy hatalmasat. Irodalomóran a tanár kiosztotta a pár napja írt dolgozatokat amire sokat tanultam és gondoltam jó lesz erre egyes hát komolyan nem hittem el. Kikéreckedtem a mosdóba, hogy megmossam az acom, mert eleggé kiakadtam, hogy bármit csinálok az rossz és sehova nem vezet.
- Minden oké? Halottam meg egy ismerős hangot és odakapva a fejem Alexet pillantottam meg.
-Persze tanárnő feleltem ránézve viztől csöpögő arccal. Pár percig csak bámultuk egymást, majd ő törte meg a csendet.
- Biztos nincs gond? -húzta fel a szemöldökét.
- Tőllem csak egy igenlő bólogatásra futott.
- Miert vagy ennyire zárkózott?
Nem bízok az emberekbe ennyi, amugy csak kaptam egy egyest pedig tanultam egy csomót és most full rossz embernek érzem magam húztam el a szám és rápillantottam.
- Miért érdekli ennyire? Beletartozik a munkakörébe a diákok lelkének ápolása?
-Ugye tudod, hogy nem a jegyek hatarozzák meg az embert, nem ettől lesz valaki jó ember emelte fel az államat. Alex vagy két fejjel magasabb volt nálam így nagyon meglepődtem mikor megölelt és nyakam köre fonta a karját. Így álltunk pár percig.
Omm... a tanárod vagyok most mennem kell. -tolt el magától és kifelé indult én meg végignéztem teljes alakját.
-Alex szoltam utánna. -köszönöm.
Majd még talakozunk szia koszönt el tőllem és nem is gondolta volna, hogy milyen hamar jön el az újbóli találkozásunk.
YOU ARE READING
A némettanárnőm
RomanceBlake egy teljesen átlagos diák. Utálja a németet. Amikor megkapja Alexet tanárnak megváltozik minden. Lehetséges, hogy túlságosan közel kerülnek egymáshoz az új tanárnőjével? Egyátalán működhet egy ilyen kapcsolat?