Sziasztok! Rengetegen kértétek, hogy legyen még rész így hoztam nekek egy karácsonyi különkiadás szerűséget, de ezmár tényleg az utolsó részünk.
Alex mellkasán feküdtem miközbe ő simogatta a tarkómat és a hátamat az egyik kezével a másikat pedig rákulcsoltam a kezemre és erősen szorítottam.
-Elfogod törni az ujjam, nefélj nem megyek sehova, ezért nem muszáj így szorítanod a kezem. Meg szükségem lesz még az ujjaimra -megköszörülte a torkát és hozzátette. -meg neked is.
-És most akkor együtt vagyunk?
- Igen vagyis szeretném ha a barátnőm lennél. - mondta a szemembe nézve.
- Rendben szerelmem csókoltam meg miközbe átültem az ölébe. Kínzóan lassú csókba kezdtünk Alex a derekamnál fogva ölelt magához én meg a nyakába kapaszkodtam. Egy utolsó puszival válltam el tőlle.
- Mi lenne ha - túrtam a hajába.
- lemennénk és ennénk, mert a kedvenc kajám van utánna meg bemutatlak normálisan anyának.
Mivel az ölébe ültem, így könnyen le tudott dönteni az ágyba.- És mi lenne ha én is a kedvenc kajámat enném. -bújt a nyakamhoz és szívni kezdte. Megvacsoráztunk és anyával is beszéltünk ugyanis fontosnak tartottam elmondani neki, hogy együtt vagyunk Alexel. Ott ültünk a szobába anya egy fotelbe én Alex mellett az ágyon összekulcsolt kezekkel. Semmi ellenvetése nem volt kettőnkel kapcsolatba csak, hogy iskolába ezt ne mutassuk és várjuk meg még én leéretségizek utánna azt csinálunk amit csak akarunk.
- Eljössz velem fürdeni? - kérdezte mikor beértünk a szobámba.
- Amikor anyával beszéltél nem voltál ennyire nagyszájú, alig mertél megszólalni -nevettem.
A fürdőbe álltam és néztem ahogy Alex egyre több ruhadarabtól szabadul meg.
Hagy segítsek lépett elém és pólóm alját felfele kezdte húzni, hogy megszabadítson tőlle.- Annyira gyönyörű vagy. -mondta mikor már beléptem mellé a zuhanyzóba.
Háta mögé álltam és mosni, maszirozni kezdtem. A zuhanyzóból úgy jött a víz, mintha csak eső esett volna ránk, de ez a víz kellemesen meleg volt minden cseppje simogatta a bőrömet. Alex szembefordult velem és hosszasan elidőztünk egymás tekintetébe. Homlokát az enyémnek döntötte és ajkaimra suttogta, hogy mennyire szeret engem, majd megcsókolt. Mindig is imádtam, ahogy csókol, de most ahogy itt állunk egymással szembe, testünk egymáséhoz simul az leirhatatlan.
- Köszi mindig is akartam esőbe csókolózni adtam egy utolsó puszit az ajkára, majd egy törölközőt tekertem magamra és kiléptem mellőle. Rögtön utánnam jött és az ajtómhoz sétállva bezárta azt.
- Mire készülsz? -húztam fel a szemöldököm.
- Legyen egy kis fantáziád. -húzta sunyi mosolyra a száját.
- Adjak pólót estére? -kérdeztem tőlle a szekrényembe túrkállva.
- Lehet nem lesz rá szükségünk.
- mondta mögülem és a derekamra csavart törölközőt egy mozdulattal kibontotta és elhajította a szoba valamelyik sarkába, majd felkapott az ölébe és az ágy felé kezdett velem sétállni és kicsit se kímélve rádobott.- hééé csak halkan nem egyedül vagyunk itthon.
- Pár perc múlva szerintem nekem kell majd téged csititgatni. Alex keze egyből utat talált a mellemre, amibe bele is markolt, de még visszatudtam tartani a nyögéseimet. A másik mellemet a nyelvével kényeztette körkösös mozdulatokkal, amit becsukott szemmel élveztem, épp ezért ért váratlanul, mikor két ujjával hirtelen megnyomta mellbimbómat. Fenekére vezettem a kezem és annál fogva húztam magamra. Kezemet elvette testéről és leszorította az ágyra. Kulcscsontomat kezdte puszilgatni pár helyen meg is szivta szép vörös foltot rajzolva ezzel rám. Araszolgatva haladt fejjebb a nyakam irányába mikor muszáj volt megszólalnom, mert már nem bírtam.
- Csókolj már meg! -utasítottam.
- De telhetetlen vagy. -mondta felémmagasodva, szemembe nézve, majd lejjebbhajolt. Annyira vágytam a csokjára, de ő nem engedte, hogy megcsókoljam, mert visszatért nyakamhoz, ami az egyik gyengém, de most csakis a csókjára szomjaztam. Mindkét lábamat a dereka köré fontam és kibillentve egyensúlyából felékerekedtem és ajkaira tapadtam. Akaratosan és mohón csókoltam meg. Alex hátamra vezette a kezét és körmével végigkarcolta a hátamat én pedig nem tudtam visszatartani egy hangosabb nyögést, de Alex keze azonnal a számra tapadt elnyelve ezzel a hangomat, de így is esélyes, hogy egy picit hangosabb voltam a kelleténél, pedig még alig csináltunk valamit. Mire feleszméltem újjra Alex alatt voltam. Végre letámadta ajkamat én meg lágyan belenyögtem a csókunkba. Elkezdem mélyíteni a csókunk miközbe élveztem, hogy körüljár mámorító illata.
Egyik lábát az ágyékomnak nyomta mire án autómatikusan mozgatni kezdtem a csipőment.-Nyugalom. -nyomott vissza hasamnál fogva az ágyra és elvette onnan a lábát megfosztva tőllem élvezetem forrását.
Elindult lefele a testemen, de újjra elidőzött mellemen és hasfalamon és mikor azt hittem vége hozzámér rendesen is, de csak a belő combomat kezdte el puszikkal behinteni.- Csinállj már valamit! -kértem szinte könyörögve.
- Kis türelmetlen.-nevette el magát, de meghallgatta kérésemet, mert keze egyből nőiességemre simult. Nyelvével kezdett izgatni, de hamar tásult hozzá ujja is. Annyira fel voltam izgulva, hogy nem kellett sokáig dolgoznia rajtam, mert hamarosan elélveztem. Mikor elég erőt gyűjtöttem felé kerekedtem és viszonoztam neki azt amit ő nekem adott. Aznap este a karjaim között aludt el szorosan hozzám bújva.
Reggel hamarabb keltem mint ő egy ideig néztem ahogy alszik, majd egy puszit nyomtam az arcára és lementem reggelit készíteni neki.
A délután unalmasan telt szinte semmit nem csinálltunk.- Elkisérsz karácsonyfát venni? - úgy se tudunk mit csinállni.
-Szoktál állitani? -lepődtem meg.
-Nem, de most fogok valahogy van kedvem.
-Csak mert én is alatta leszek.
-Igy van utánna meg én alattam.
- nyalta meg a száját.Már az ötödik helyen voltunk és néztük meg a karácsonyfákat, de Alexnek egyik se tetszett.
- Pedig ez is csodaszép. -jártam körül a fát.
- Én olyat szeretnék, ami magas és jól is néz ki sűrű meg minden és ha felöltöztetjük még szebb lesz.
- Magas és gyönyörű itt vagyok arra én. -mutattam végig magamon.
- Téged jobban szeretlek leöltöztetni.
- kacsintott mire én csak a fejemet ingattam.Annyira meghitt volt a fényektől kivilágított városba sétáli úgy, hogy a szerelmed fogja a kezed. Hosszú percekig meg se szólalt egyikünk se csak figyeltük a karácsonyi lázba égő embereket, akik még most szerzik be utolsó ajándékjaikat, a nevető gyerekeket akiknek kürtoskalács gőzölgött a kezükbe és minden embert akik lázasan készülődnek a szeretet ünnepére. Alexal megbeszeltük, hogy nem veszünk ajándékot egymásnak, hisz nem erről szól az ünnep bőven elég nagy ajándékok vagyunk egymásnak. Az este már Alexhez mentünk vissza, mert láttam, hogy kicsit be van feszülve anyám társaságába. Este csak annyira volt enegriánk, hogy beessünk az ágyba és már aludtunk is. Másnap délután elkezdtük közösen öltöztetni a karácsonyfát. Ahogy egyre több piros gömöt helyeztünk a fára kezdte elnyerni méltó alakját. Lekapcsoltuk a villanyokat és csak néztük a szemünk elé táruló látványt.
- Ez gyönyörű. -súgta a fülembe, miközbe keze a derekamra fonódott.
Szeretlek mondtuk ki szinte egyszerre és elkeztünk nevetni, majd egyszerre hajontunk egy szájrapusziért.
Lefeküdtünk az ágyra egy pohár bor társaságába és úgy néztük a közösen feldíszitett karácsonyfát, aminek a fényei bevilágították az egész szobát. Tényleg nem kívánhattam volna magamnak szebb karácsonyt, mint amit kaptam.Boldog Karácsonyt! 🎄🎁
YOU ARE READING
A némettanárnőm
RomanceBlake egy teljesen átlagos diák. Utálja a németet. Amikor megkapja Alexet tanárnak megváltozik minden. Lehetséges, hogy túlságosan közel kerülnek egymáshoz az új tanárnőjével? Egyátalán működhet egy ilyen kapcsolat?