Frankie szólt, hogy van lehetőség a suliba délutáni filmezésre maradni és ezálltal kiválltjuk a következő napot és nem kell bemennünk. Nem is hangzott rossz ötletnek ez az egész, régóta nem tudtam egy jó napot Frankievel eltölteni, ezért örültem, hogy vele lehetek. Megbeszeltuk, hogy 4 körül találkozunk, bemegyünk a boltba rágcsáért és 5-re beerünk a suliba amikor kezdődik a program.
-Hagymástejfölös vagy paprikas?
-kérdezte és kezebe tartotta a két választási lehetőséget.- Paprikás. -választottam.
- Gondoltam. Végulis ne hagymás szájjal csokolózz Alexal.
- Komolyan nem hiszlek el.
Apropó a majdnem csokunk óta, amit ő kezdemenyezett próbállt keresni, de nem reagálltam semmire.
Vettünk még pár doboz energiaitalt, hogy bírjuk ha nagyon unalmas lenne a program, majd beálltunk a kasszához fizetni. Lassan a sulihoz értünk és mentünk fel a másodikra, ahol a program lesz- Amúgy tökre megvan a fillingje, hogy itt vagyunk 5 órakkor nekem tetszik.
- Egy németre is beülnél simán akár egyedül is nem? -nevetett barátnőm saját beszólásán.
- Kezdessz idegesiteni.
Beérve az előadóterembe már be volt rendezve, a székeket kivitték, helyette egy kenyelmes szőnyeg és rengeteg babzsák volt betéve. Frakievel elfoglaltunk egy számunkra szimpatikus helyet. 5 óra előtt pár peccel lépett be 2 tanár és ellenőrizték, hogy aki felíratkozott, az itt van-e, majd ezután jó szórakozást kívánt és elindította a filmet. 10 perce nézhettük a filmet, ami eleg jó filmnek bizonyult, és a tanárok se kapcsolták ki egy egy csúnyább szónál, igy kényelmesen hátamat a babzsáknak támasztva nézem a kivetítőt.
Az ajtó kinyilt és Alex lépett be rajta. Végignézte az egesz termet, majd amikor megpillantott elmosolyodott én meg legszivesebben egy párnába forditva fejem üvöltöttem volna.- A sors keze. -tette szívére a kezét Frankie
- Ha meg megcsaplak az az én kezem lesz.
Alex elkezdett közelebb sétálni és hozzánk ült le.
Csókolom tanárnő köszönt Frankie.
Szia Frankie.
Nem néztem Alex szemébe még köszönni se méltattam csak ültem és bámultam a képernyőt és éreztem, hogy Alex engem bámul. Frankienek átnyujtottam az energiaitalát, közbe Alex közénk helyeződött.- Bármit megadnék most pár kortyért.
-nézte az én üvegem Alex.Elővettem egyett a táskámból és átnyujtottam neki. Amikor el akarta venni ujja az ujjamhoz ért és éreztem, hogy megrázott, ezért hirtelen elhuztam onnan az ujjam és nevetni kezdtem.
-Látod megvan köztünk a szikra -mondtam közelebb hajolva.
Alex felém forditotta a fejét. -köszönöm kacsintott rám és egy pillanat alatt szökött az egekbe a pulzusom. Amilyen jól kezdődött a film, olyan unalmas lett a végére, hogy nem tudtam mit csináljak, majd gondoltam egyett és Alex válára hajtottam a fejemet kezemet pedig az ő kezén pihentettem, tudtam hogy veszélyes húzás, hogy itt van 2 tanár, de nem foglalkozam ezzel, mert Alex illata járt körül, amit még szerintem napokig fogok érezni az orromba, ha Alexra gondolok.
A hosszú filmre való tekintettel tartottunk egy szünetet, ami jól esett, mert teljesen elgémberedett a lábam. Kifelé indultam a mosdóba, hogy felfrissitsem magam és amikor felemeltem a fejem a tükörbe Alexet pillantottam meg.-Te mindenhol ott vagy? -kezdtem el rázni a fejem.
- Talán gond? -sétállt közelebb ezálltal a mosdókagylónak szorultam. Az előttünk lévő tükörbe néztem magunkat.
- Aranyosak lennénk egyutt, de tudom, hogy nem nézek ki elég jól, nem vagyok eleg jó, hogy velem legyel. -hajtottam le a fejem.
-Blake nem erről van szó.
- Akkor? -fordultam felé
- Tetszessz nagyon szipogtam és megfordultam, hogy szembe legyek vele.
- Tudom érzem, de érts meg engem is.
-Miert nem nézel rám?? -kérdeztem
Mert nem tudnám megállni, hogy ne csókoljalak meg.
- Akkor meg főleg nézz rám. -mondtam felbátorodva az előbbi válasza miatt.
Végre a szemembe pillantott én meg közelebb hajoltam.
- Blake ne nehezitsd meg. -kérlelt összeszorított szemekkel.
- De megakarom és lábujjhegyre állva bezártam az ajkaink között lévő távolságot és végre Alex is visszacsókolt, amit akkor éreztem leirhatatlan volt, a hasamba pillangók ezrei repkedtek, és legszivesebben diktafonba üvöltöttem volna, hogy ezaz visszacsókolt. Valahogy sikerült felülnöm a mosdókagylóra, hogy kicsit csökkentsem a magasságkülönbséget. Derekánál fogva öleltem magamhoz amennyire csak tudtam. Hangokat hallottunk, mire Alex egyből ellépet tőllem.
- Basszus de hülye vagyok.
Leugrottam a mosdókagylóról és Alex kezét megfogva behúztam az egyik wcbe és bezártam az ajtót.
-Mire készülsz? -húzta fel szemöldökét.
Leültettem a wcre és az ölébe ültem és nyakánál fogva húztam ismét magamhoz és csókoltam meg. A csók közbe a hajába túrtam. Annyira imádom a haját az egyik gyengém a sok kozul. Alex velem együtt felállt és a wc ajtónak tolt, kezét a derekamra simitotta, amibe egész testem beleremegett, de pár perc után elvállt tőllem.
- Vissza kéne mennünk. -lihegte.
- Biztos, hogy nem. Gyere velem haza, aludj nálam adtam az arcára puszit, hogy ne hátráltassam a válaszadásba.
- Nem mehetek veled, és fel fog tünni, hogy nem mentem vissza. Kinyitotta az ajtót és kiment. Frankienek írtam, hogy ne várjon nem megyek vissza, így hazafelé indultam egy hatalmas mosollyal az arcomon.
YOU ARE READING
A némettanárnőm
RomanceBlake egy teljesen átlagos diák. Utálja a németet. Amikor megkapja Alexet tanárnak megváltozik minden. Lehetséges, hogy túlságosan közel kerülnek egymáshoz az új tanárnőjével? Egyátalán működhet egy ilyen kapcsolat?