Vampir Kız Kardeşler (tanıtım)

65.5K 1.3K 146
                                    

-Bellanın Gözünden-

Sabah kalktığımda Kira çoktan uyanmıştı ve sanırım benim uyanmamı bekliyordu. Heyecanlı bir şekilde gelerek,

"Bella çok fazla uyuyorsun! Anne ve babamızın bize bir sürprizi varmış,bende senin uyanmanı bekliyordum. Uyandığına göre aşağıya inebiliriz." Diye Kiraya doğru bağırdım.

Hemen üstümüze bir şeyler geçirerek anne ve babamızın yanına indik. Babam biz iner inmez konuşmaya başladı.

" Evet çocuklar artık üniversiteye geçtiniz. Annenizle sizin için çok güzel bir okul bulduk fakat..." Kira babamın sozunu keserek,

"Fakat ne ?" Dedi.

"Bir insan okulu. Ama merak etmeyin kimse sizin vampir kimliklerinizi anlamayacak. Siz normal derslerinize çalışacaksınız."

İster istemez bir çığlık atmıştım! İnsanlar mı? İnsanlar?? O yaratıklardan nefret ediyorum! Kira pek üzülmemişti ama sevinmemişti de. Beni sakinleştirmeye çalıştı ama nafile,bir şey olmaz alışırız diyip duruyordu. Babam söze girdi,

" Orda size ev tuttuk çünkü biliyorsunuz ki okul buradan uzakta. Arada sırada sizi görmeye geleceğiz. Birazcık alışmaya çalışın bende gençken normal bir okula gittim fakat kimse benim kurt olduğumu anlamamıştı. Hatta annenizle orada tanışmıştık, biliyorsunuz ki o bir vampir. Herneyse Okulunuz yarın başlıyor, isterseniz şimdiden eve gidip eşyaları düzenleyebilirsiniz, size arabamı verebilirim." Demişti babam.

Tabi ki Kira arabayı duyunca hemen gidelim demeye başladı, bende sırf Kiranın hatrı için arabaya bindim. Tam 2 saat boyunca yoldaydık. Babamın kağıda yazdığı adresten evi bulmaya çalışıyorduk. Sonunda evi bulduğumuzda radyoda ♪♪ Counting Stars çalıyordu. Ev aslinda yolun kenarında villa gibi bir evdi. Sadece bize ait. Eve girdiğimizde evin içi gerçekten çok dağınıktı ama evin dizaynı ve eşyalar gerçekten çok güzeldi. Babam bilerek dağınık bırakmış olmalıydı biz temizleyelim diye. Ama bu harika evi on kere temizlerdim! Kira ile evi temizledikten sonra yarını heyecanla bekleyip yataklarımıza yattık.

SELAAM :) YENI HIKAYEMIZI NASIL BULDUNUZ? VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN :) ♪ ♪ ♪ ♪ ♪ (Çağla-Dilara)

Not: instagram hesabımızdan resımlerı gorebılırsınız. Instagram hesabımız cagdil :)

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin