3. Dönem ✒

6.7K 493 470
                                    

DO Danbi 4 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DO Danbi 4 yaşında.

***

KyungSoo, kızının elini biraz daha sıkı tutarak alışveriş merkezine girdi.

Bugün JongDae'nin rehabilitasyon günüydü. KyungSoo ve Danbi onu rehabilitasyon merkezine bıraktıktan sonra yakınlardaki alışveriş merkezine gelmişlerdi.

"Kyungşu appa?" Danbi kafasını yukarı doğru kaldırıp konuştu. Ufaklık henüz 4 yaşına girmişti.

"Efendim bebeğim?" KyungSoo adımlarını durdurarak kızına döndü. Ufak bebeği tombul yanaklarını biraz daha şişirmiş ona bakıyordu.

"Acıktım ben. Yemyek yiyeşek miyiz?" KyungSoo kıkırdayıp Danbi'yi kucağına aldı ve yanaklarını öptü.

"Elbette yiyeceğiz bebeğim. Ne yemek istersin?" KyungSoo yürümeye devam ederken Danbi dudaklarını büzdü.

"Hambuyger!" Danbi heyecanla konuştuğunda KyungSoo gözlerini devirmişti.

"Sağlıklı bir şey yemek istesen şaşardım zaten."

"Ama appa." Danbi gözlerini düşürüp alt dudağını sarkıttığında KyungSoo kıkırdamıştı.

"Tamam tamam. Hamburger yiyelim bakalım."

***
"Kız fileli çorap mı alsam?" RiJin gözlerini kısarak reyonlara bakarken konuşmuştu.

"Ee yok artık!" Arkadaşına şaşkınlıkla baktığında o kıkırdamıştı.

"Öyle deme bak YeJin kullanır onu. Yanına da jartiyer alırız." RiJin elindeki çorabı incelerken yüksek sesle konuştuğunda bir kaç kişi size bakmıştı. RiJin'i cimcikleyip çorabı yerine koydun.

"Bütün Seul duymadı biraz daha bağır istersen!"

"Ee ne yapayım bir gram sevmiyorum kızı bir de tutup doğum günü partisine çağrıyor beni he! Sanki bilmiyorum ben Chanyeol'e depar attığını. Ay bak yine sinir geliyor tepemden." Agrasif bir şekilde konuşup başka reyona ilerleyen arkadaşının peşinden gittin.

"Sen demedin mi doğum gününde ondan daha afet olup morartacağım onu diye?" RiJin eline bir gömlek alırken sen de hırkalara bakıyordun.

"Aman sanki ben onu yapınca duracak yerinde. Chanyeol de pas veriyor gerçi. Başkasını mı sevsem ne yapsam?" Elindeki gömleği koluna asıp sana döndüğünde üzülerek arkadaşına baktın.

Sadece Profesör [KyungSoo OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin