MINAH'I ETKISIZ BIRAKMA KAOSU NIAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
***
RiJin, elinde bilgisayarı ile kafeteryada merkez masalardan birine kurulup internete bağlandığında Chanyeol de her şeyin hazır olduğundan emin olmak için okulun kontrol odasına girmişti.Panellere bakıp her şeyin yolunda gittiğine emin olduktan sonra telefonunu çıkardı.
"Her şey planladığımız gibi hayatım." Etrafını kolaçan edip kontrol odasından çıktı.
"Başlasın o zaman KAOS." RiJin heyecanlı bir şekilde konuşup telefonu kapattığında Chanyeol gözlerini devirip kıkırdamıştı.
Bir kaç saniye sonra hoparlörden cızırtılı bir ses duyuldu ve ardındansa Ingilizce Hocası MinAh'ın sesi.
"Kıytırık bir kurs sertifikası ile nasıl koskoca üniversitede hocalık yapabiliyorsun anlamıyorum?" Ince bir kadın sesinin eğlenir tondaki konuşması duyulduğunda kampüsteki bütün öğrenciler şaşkınlıkla durup dinlemeye başlamıştı.
RiJin ellerini birbirine vurup kahkaha atmamak için dudaklarını ısırmıştı.
"Belirli yerlerde tanıdığın birileri olunca inan sertifikan olmasa da olur." MinAh'ın eğlenen sesi duyulduğunda herkes şaşkınlıkla kalakalmıştı. RiJin kıkırdayarak parmaklarını klavyede gezdirdi ve sesi biraz daha arttırdı.
"Sürekli görev yeri değiştiriyorsun ama zor olmuyor mu?" Bütün öğrenciler pür dikkat ne olduğunu dinlerken yüzünde maske bulunan bir kaç kişi elindeki belge kopyalarını dağıtıyordu.
"Eh bu işin tuzu biberi de bu. Emin ol getirilerinin yanında bu durum pek de önemli bir detay değil." Hoparlördeki konuşma burada sona ererken öğrenciler kendi arasında hararetli bir konuşmaya girişmiş ve ellerindeki belgeler konusunda tartışmaya başlamışlardı bile. RiJin derin nefes alıp bilgisayarını kapattı ve ellerini esnetti.
MinAh, alel acele odasının kapısını açıp dışarı çıktığında bu sabah yeni sürdüğün ojelerine bir bakış attın. RiJin bu rengin ellerinde çok güzel duracağını söylemişti ayrıca kıyafetine de uymuş gibi duruyordu.
"Dinlediğiniz şeyden memnun kaldınız mı Bayan MinAh?" Yüzüne bir gülümseme yerleştirip konuştuğunda MinAh nefesi kesilmiş bir şekilde sana bakmıştı.
"Sen... sen bunu nasıl yaptın?" Şaşkınlıkla konuştuğunda kıkırdayıp elindeki kağıtları kaldırdın ve MinAh'ın göğüsüne sertçe bastırdın.
"Siz benim sevgilimi, benimle ve ikimizin ilişkisiyle tehdit ederken elim kolum bağlı oturacağımı mı sandınız? Emin olun kaydı burada kesmekle size çok insaflı bile davrandım. Kaydın ilerisinde nasıl konuşmalar olduğunu siz benden daha iyi bilirsiniz." MinAh elleri titrer bir şekilde kağıtları tuttuğunda gülümsemen genişlemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Profesör [KyungSoo OC]
FanfictionÜniversitenin son sınıfına gelmişken böyle bir hataya düşebileceğini düşünmezdin. O hata şuydu; Üniversite hocan DO KyungSoo'ya abayı yakmak. Bu hayatında yaptığın en büyük hata olabilirdi. Ya da olmaz mıydı? Içindeki duygular önce yavaşça filizl...