-Özel Bölüm 1-
Do DanBi 15,
Do HaeJun 7,
Park Haneul 2 yaşındaBaş başa bir gün.
Yasal uyarı: Sonlara doğru üstü kapalı ucundan accık olsa da fanfinifinfonseksidon var ona göre okuyup yorum yaparsanız sevinirim teşekkürler^^
***
"Aşkım?" Yatağın içinde bir o yana bir bu yana dönmeye devam ederken odaya giren KyungSoo tebessüm akan sesiyle sana seslenmişti.
"Hayır kalkmayı reddediyorum." Kafanı sağa sola sallayıp konuştun. Dün sınav kağıtlarını okumak seni o kadar yormuştu ki parmağını kımıldatmak bile istemiyordun. Akademik kariyerin tahmin ettiğinden zor geçiyordu.
KyungSoo yatağın kenarın oturdu ve yüzüne gelen saçlarını geriye itti.
"Bize kahvaltı hazırladım." Hafifçe sana doğru eğilip dudaklarından öptüğünde mutlulukla kıkırdamış ve kollarını onun boynuna dolamıştın.
"Evet kalkmayı kabul ediyorum!" Neşeli bir şekilde konuştuğunda KyungSoo hafif kahkaha attı. Onun yaptığı yemeklere asla hayır diyemiyordun.
Yataktan doğrulamana yardımcı olduktan sonra kollarını beline dolamış ve seni kendisine çekmişti. Iç çekerek eşine sokuldun ve boynuna sesli bir öpücük bıraktın.
"Çok özledim seni." Belindeki eller bacaklarına inip seni kucağına çekerken gülmeden edememiştin.
"Of ben de seni çok özledim sevgilim. Biliyorum bu sıra sana hiç vakit ayıramadım ama sonunda bitti! Dönem bittiğine göre bundan sonra seninim." Hafifçe geri çekilip KyungSoo'nun saçlarıni severken konuştun. Yüzüne hınzır bir ifade ve gülümseme yerleşmişti.
"Bugün güzel planlarım var. O yüzden bir an evvel yataktan kalksak iyi olur." KyungSoo seni kalçalarından tutup bir anda ayaklandığında ufak bir çığlık atmıştın.
"Aşkım çocuklar görecek." Odadan çıktığınızda KyungSoo seni hâlâ kucağında taşımaya devam ettiğinde uyarıcı bir sesle konuştun. KyungSoo kıkırdayıp kalçana hafifçe vurdu.
"Chanyeol sabah çocukları ve JongDae'yi alıp onlara götürdü. Uzun zamandır Teyze ve Enişte ile vakit geçirme günü yapmıyorlarmış. JongDae de 'kırmızı saçlısını' özlemiş." Ellerinden birini ensesinden çekip eşinin alnına bir fiske attın.
"Yalancı. Daha geçen hafta onlarda kaldılar." KyungSoo gözlerini devirip dudaklarına yapışıverdi. Özlemini oldukça belli eden bir şekilde dudaklarını çekiştiriyor ve kalçalarını sıkıştırıyordu.
"Seni özledim ve bugün bunu oldukça iyi yollar ile ifade edeceğim. O yüzden yalnız kalmamızı istedim." Geri çekilip açıklamasını yaptığında az evvel öpüşürken dağıttığın saçları düzeltmeye koyuldun.
"Makul bir bahanemiz olduğu için ses etmiyorum. Şimdi karnımı doyur sevgilim!" KyungSoo kıkırdayıp seni kucağında hafifçe hoplatmış ve mutfağa ilerlemişti.
***
"Biraz daha sosis vereyim mi bitanelerim?" RiJin elindeki tavayı gösterip konuştuğunda Chanyeol hariç herkes tabaklarını havaya kaldırmıştı."Portakal suyu nerede?" JongDae yerinden kalkıp bardağını eline aldı.
"Buz dolabında JongDae aşkım." RiJin yerine otururken çocukların yemek yediğinden emin olmak istermiş gibi onlara bakıyordu.
"Cundeee!" Mama sandalyesinde oturan Haneul ellerini birbirine vurarak konuştuğunda JongDae yerine otururken ufaklığın yanağını öpmeden edememişti. RiJin'in kızı JongDae'ye hayrandı resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Profesör [KyungSoo OC]
FanfictionÜniversitenin son sınıfına gelmişken böyle bir hataya düşebileceğini düşünmezdin. O hata şuydu; Üniversite hocan DO KyungSoo'ya abayı yakmak. Bu hayatında yaptığın en büyük hata olabilirdi. Ya da olmaz mıydı? Içindeki duygular önce yavaşça filizl...