10. Dönem✒

6.3K 501 445
                                    

"Güzel kızla Hyung orada kaldı?" JongDae hafifçe arkasını dönerek konuştuğunda RiJin kıkırdadı.

"Güzel kızla Hyung'un konuşması gereken konular var JongDae aşkım." JongDae dudaklarını büzüp RiJin'e sokuldu.

"Nasıl konular? JongDae bilemez mi?"

"Gönül meseleleri JongDae aşkım. Baş başa konuşsalar daha iyi." JongDae elini şaşkınlıkla ağzına kapattı.

"Aşıklar mı?" RiJin gülümseyip hafifçe JongDae'nin omzuna vurdu.

"Yakışıyorlar ama değil mi?" JongDae kıkırdayıp kafasını salladığında RiJin de kıkırdamıştı. Ikili sahilde yürürken sohbet etmeye devam ediyordu.

***
KyungSoo gerginlikle terleyen avuç içlerini bacağına sürdü. Derin bir nefes alıp bir adım sana yaklaştı.

"Oturalım mı?" Yutkunarak kafanı salladın ve banka oturdun. Peşinden de KyungSoo oturmuştu.

"Konuşmaya fırsatımız olmadı. Beni yanlış anlamanı istemiyorum." Hafifçe sana dönüp konuşmaya başladığında sen de ona dönmüştün. KyungSoo gözlerini tedirgince sana çıkardığında sen de onu tekrarladın.

"Duygularımda ciddiyim." Gözlüğünü düzeltip dudaklarından titrek bir nefes verdi. "Ama bu senin için yanlış hissettiriyorsa ve-"

"Ben de sizden hoşlanıyorum Profesör!" Ani bir şekilde yükselip KyungSoo'nun sözünü kestin. KyungSoo şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı.

"Ne?" Sesi o kadar şaşkınlık dolu çıkmıştı ki gülmeden edememiştin.

"Ben size söyleyemedim çünkü öğrencinizim. Siz benim hocamsınız. Her zaman bize belli bir mesafede oldunuz tepkinizin ters olacağını düşündüm. Uzun zamandır ben de sizden hoşlanıyorum." Sözlerini bitirip rahat bir nefes aldığında KyungSoo'nun yüzüne hafifçe bir tebessüm yayılmıştı.

"Ben profesör olabilirim bu benim duygularım olmayacağı anlamına gelmez. Genç bir insanım birini sevip ondan hoşlanabilirim. Meslek etiğime aykırı evet fakat onun da bir yolunu buluruz. Bir birimizi rahatça sevebilmemiz için bir yolunu bulacağım." Dolan gözlerini kırpıştırıp kafanı salladığında KyungSoo gülümsemesini daha da büyüttü ve en sonunda dayanamayıp kollarını sana doladı.

"Uzun zaman sonra ilk defa şuram bu kadar güzel atıyor." Geri çekilip sol tarafını işaret ederek konuştuğunda elinde olmadan kıkırdamıştın.

***

"BU GÜNLERI DE GÖRDÜM ARTIK ÖLSEM DE GAM YEMEM. ŞAH DAMARIM KOPSUN GIKIM ÇIKMAZ!" Ertesi gün okulun kafeteryasında RiJin'e olan biteni anlatıyordun.

"Sakin ol gözünü seveyim herkes bize bakıyor ya." Dişlerinin arasından konuşup arkadaşını kolundan çekiştirmeye çalıştığında RiJin hiç oralı olmayıp kızıl saçlarını -JongDae'ye dediği gibi eski rengine geri dönmüştü- geriye attı.

"Kız ne sakin olmasından bahsediyorsun sen. Zil takıp oynayasım var benim sen bana sakin ol diyorsun yahu!"

"Delirme lütfen! Otur şuraya!" Arkadaşını kalktığı sandalyesine zar zor geri oturttun.

"Resmen manita olmuşsunuz siz! KyungSoo da az değilmiş ha. Ne öyle afilli sözler falan. Ay ama resmen düşmüş sana. Mutlu olun diye elinden geleni yapacak." Ellerini yanaklarına koyarak konuşmasını bitirdiğinde arkadaşının bu heyecanına göz devirmeden edemedin.

"Kendini tehlikeye atacak bir şey yapmasını istemiyorum." Bu sefer gözlerini deviren taraf RiJin olmuştu.

"Adam dahi kızım dahi! Elbet bulacak bir yolunu. Ayrıca iki dakika karamsar olmayıp sevinsene ya! KyungSoo seni seviyor yahu! Adam yüreğini düşürmüş sana!" Kıkırdayarak arkana yaslandın ve elini sol yanağına koydun.

Sadece Profesör [KyungSoo OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin