"Hoş geldiniş."
"Hoş geldiniz!"
DanBi ve JongDae sizi kapıda karşıladığında istemsizce kıkırdamıştın. Ikisi yan yana çok sevimli gözüküyordu.
RiJin'in yoğun ısrarları üzerine o ve Chanyeol ile birlikte KyungSoo'nun evine gelmiştiniz. Amacınız planı ona da anlatıp haberdar etmekti.
"Hoş bulduk DanBi-ah." Yere eğilip ufaklığı kısaca kucakladıktan sonra JongDae'ye sarıldın.
"Müstakbel evladın bu mu kız?" RiJin dizlerinin üstüne çoküp DanBi'ye bakarken konuştuğunda gözlerini devirdin.
"Ebet benim. Şiz kimşiniz?" DanBi tek kaşını kaldırıp konuştuğunda Chanyeol kıkırdamıştı.
"Aynı babasına benziyor konuşmalara bak. Ben senin müstakbel teyzenim begonya." DanBi kıkırdayıp RiJin'e sarıldı.
"Memnun oldum Teyşe." DanBi geri çekilip Chanyeol'e bakmaya çalıştığında kafası geriye doğru düşmüştü.
"Unnie, bu amca kim? Sadece bacaklayını göyebiliyoyum." RiJin kafasını geriye atıp kahkaha attığında Chanyeol surat aşmıştı.
"Çocuk için gökdelen gibisin Chanyeol." JongDae evi inletecek bir kahkaha bıraktığında sen de kendine engel olamamıştın.
"RiJin Teyzenin sevgilisi."
"Ooo, hoş geldin Chanyul enişte." Chanyeol hafifçe yere eğilip DanBi'nin saçlarını okşadı.
"Hoş buldum tatlım."
"JongDae aşkım sen kilo mu aldın bakayım?" RiJin kolunu JongDae'nin omzuna atmış salona ilerlerken Chanyeol gözlerini devirerek DanBi'yi kucaklamış ve peşlerine takılmıştı. Onların bu haline kıkırdayıp açık kalan kapıyı kapattın.
***
"Kesinlikle olmaz!" KyungSoo hiddetle ayağa kalkıp bağırdığında Chanyeol'un kucağında oturan DanBi irkilmiş JongDae ise kaşlarını kaldırmıştı.
"Niye olmuyor acaba?" Tek kaşını kaldırıp sevgiline döndüğünde KyungSoo şaşkınlıkla sana baktı.
"Ne demek niye? Bize davranışı sebebiyle biz de mi aynı şekilde davranalım yani?"
"Çok pardon da enişte sanki kadın dosdoğru insan da biz iftira atıyoruz. Hem onun yaptığı gibi tehdit etmeyip direkt yayınlayacağız." RiJin omzunu silkip konuştuğunda KyungSoo aynı sinirle ona döndü.
"Kendimizi bu kadar alçaltmaya gerek var mı sizce? Hem ben gerekeni yaptım. Daha fazlasına gerek yok!"
Ellerini beline koyup ayaklandın ve KyungSoo'nun karşısına dikildin.
"Kyung, sen dahi bir adamsın ama bir şu an kafan çalışmıyor galiba. Bu kadının zaten hocalık yapması etik değil! Kaç kez soruşturmadan yırtmış. Sana ve bana yaptıkları da cabası. Bizim gibi daha nicelerine sebep olmuştur. Ileride de bu şekilde davranmasına izin mi verelim yani? Bunu yaşayacak onca kişiye yazık değil mi? Bu vicdan azabı ile nasıl yaşacaksın sen?!" Sinirine engel olamayıp en sonunda bağırdığında KyungSoo irkilerek geri adım atmıştı.
"Heyt be çiçeğim!" RiJin sol yumruğunu havaya salladığında DanBi de onu taklit etmişti.
"Heyt be omma!" JongDae yeğenine bakıp kıkırdadığında KyungSoo hâlâ senin şokunu atlamamıştı.
"Şu an gözüme çok fena gözüküyorsun." KyungSoo'nun gözleri sana kitlenmiş bir şekilde konuşmasına Chanyeol ıslık çalarken JongDae uyarır gibi konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Profesör [KyungSoo OC]
Fiksi PenggemarÜniversitenin son sınıfına gelmişken böyle bir hataya düşebileceğini düşünmezdin. O hata şuydu; Üniversite hocan DO KyungSoo'ya abayı yakmak. Bu hayatında yaptığın en büyük hata olabilirdi. Ya da olmaz mıydı? Içindeki duygular önce yavaşça filizl...