NIAHAHHAHAHA KAOS BAŞLANGICI!
***Do KyungSoo derin bir nefes bırakıp elindeki dosyaları dolabına yerleştirdi. Bir kaç gündür sürekli konferanstan konferansa koşturup duruyordu. Üstüne dinlenemeden bir de derslere girmeye başlamıştı. Yoğun tempoya her zaman alışıktı fakat vücudu dinlenmeyi o kadar istiyordu ki.
Odasının kapısı usulca tıklatıldığında sandalyesine daha yeni oturmuştu. Gözlüklerini çıkartıp yüzünü şöyle bir ovuşturdu.
"Gel!" Gönlünü düşürdüğü içeri girdiğinde yüzüne hemencecik oturan gülümsemeye engel olamamıştı. Oturduğu yerden kalktı ve onu kollarına çekti.
"Çok özledim seni." Hayıflanır gibi konuştuğunda KyungSoo yüzünü saçlarına gömmüş ve kıkırdamıştı.
"Ben de seni özledim yüreğim." Derin nefes alıp saçlarının kokusunu içine çektiğinde sen de kafanı onun boynuna gömmüştün. Kaç gündür doğru düzgün görüşemiyordunuz. KyungSoo konferanslar için şehir dışına gidiyor çok gç vakitlerde eve dönüyordu. Derslerinize de girememiş onun yerine asistanı size eşlik etmişti.
"Nasılsın? Eminim çok yorgunsundur. Okuldan izin alıp dinlenseydin." Endişeli bir sesle konuştuğunda KyungSoo gülümseyip yanağını okşadı.
"Burada da çok iş birikmiş. Jooheon'un her şeye yetişmesini bekleyemezdim zaten. Eğer şimdi halletmezsem önümüzdeki hafta daha çok zorlanacağım." Anlayışlı bir şekilde kafanı sallayıp onun moraran göz altlarını okşadın.
"O zaman hafta sonu iyi bir uyku çekeceksin. JongDae'yi doktora ben götürebilirim." KyungSoo iç çekip kollarını tekrar sana doladı.
"Sen olmasan ne yapardın zaten?" KyungSoo boyun girintinde soluklanırken sen de onun ensesindeki saçları okşuyordun.
***
"BANA BAK AYAĞIMIN ALTINA ALIRIM SENI! SEN KIMSIN BENIM SEVGILIME MESAJ ATIYORSUN YELLOZ?!" RiJin, kafeteryanın orta yerinde kendine engel olmayarak bağırdığında bütün bakışlar ona dönmüştü. Kim YeJin saçlarını geriye atarak kıkırdadığında RiJin derin bir nefes aldı."Belki Chanyeol gerçek bir kızla birlikte olmayı özlemiştir diye düşündüm." RiJin kızıl saçlarını geriye atıp karşısındaki masaya ellerini dayadı. YeJin'in arkadaşları yutkunarak biraz geri çekilmişti.
"Bana bak, haddini bil. Sürtüklüğün de bir sınırı var. Benim nasıl bir insan olduğumu az çok biliyorsun. Yemin ederim Kim YeJin, elimde kalırsın. Sevgilimden de benden de uzak duracaksın." Karşısındaki kız hiç oralı olmayıp ukala bir şekilde sırıttı.
"Chanyeol'un senden önce benimle birlikte olduğunu hatırla istersen RiJin." Kızıl saçlı kız sinirli bir şekilde güldü.
"Ama şimdi kiminle birlikte? Benimle. Kimin elini tutuyor? Benim. Kimi öpüyor? Beni. Kime şarkılar söylüyor? Bana. O şizofren beynine sok, sen Chanyeol için bittin. Eğer ki bir daha ona tek kelime yazdığını göreyim ölmüşten beter ederim seni." Park Chanyeol koştura koştura kafeteryaya girdiğinde gördüğü manzara ile hız kesmeden sevgilisinin yanına yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Profesör [KyungSoo OC]
FanficÜniversitenin son sınıfına gelmişken böyle bir hataya düşebileceğini düşünmezdin. O hata şuydu; Üniversite hocan DO KyungSoo'ya abayı yakmak. Bu hayatında yaptığın en büyük hata olabilirdi. Ya da olmaz mıydı? Içindeki duygular önce yavaşça filizl...