"Sen de mi buradasın?" KyungSoo bıkkın bir sesle konuştuğunda RiJin kıkırdadı.
"Sence böyle bir eğlenceyi kaçırır mıyım enişte?" Arkadaşına ters ters baktıktan sonra KyungSoo'ya gülümseyip içeri aldın.
"Sen ona bakma. O kadar da endişe etmene gerek yok."
"Evet babam da öyle diyordu." RiJin sırıtarak DanBi'nin ayakkabılarını çıkarırken KyungSoo gergin bir nefes almıştı. "JongDae aşkım sen de mi çicek aldın?" RiJin Dae'nin elindeki buketi alırken sevinçle konuşmuştu.
KyungSoo aile tanışmasına elbette kendi ailesi ile gelmişti. Onlarsız böyle bir işe kalkışmayı düşünemezdi bile.
"Evet hyung alınca ben de almak istedim." JongDae'ye sıkıca sarılıp gülümsedin.
"Hyung çok gergin." JongDae kulağına fısıldadığında geri çekilip derin bir nefes aldın.
"Tahmin edebiliyorum Dae."
"Appam dedi ki bu akşam sana omma demeyecekmişim." DanBi dudaklarını büzerek konuştuğunda gülümseyerek onu onayladın.
"Sadece bu akşamlık bebeğim." DanBi kafasını salladı ve babasının elini tuttu. Önden sen ilerlerken Do ailesi peşina takılmıştı. Salona girdiğinizde annen ve baban ayakta bekliyordu. Annen hafif bir tebessüm ile bir iki adım yaklaştı.
"Hoş geldiniz." KyungSoo doksan derece saygıyla eğildiğinde JongDae ve DanBi de peşinden aynı şekilde eğilmişti.
"Merhaba efendim ben Do KyungSoo. Kardeşim JongDae ve kızım DanBi." Baban oldukça ciddi bir şekilde bakmaya devam ederken annen çaktırmamaya çalışsa da oldukça bariz bir şekilde ona çimdik attı.
"Hoş geldiniz." Baban sonunda konuşmuş olsa da ortam da hâlâ elle tutulur bir gerginlik vardı.
"Hoş buyduk efendim." DanBi iki kulak toplanmış olan saçları ile oldukça sevimliydi. Baban bir anlığına DanBi'ye tebessüm ettikten sonra tekrar ciddi haline bürünmüştü.
"Oturun lütfen." Annen nazik bir sesle konuştuğunda herkes koltuklara yerleşmişti. Ortada gergin bir sessizlik oluştuğunda rahatsızlıkla yerinde kıpırdandın.
"Appa?" DanBi kafasını yana eğerek konuştuğunda KyungSoo kızına dönmüştü.
"Efendim güzelim?"
"Eteklerimin ucu düz durmuyor sabunla ütülemedin mi?" KyungSoo kızının elbisesine şöyle bir göz attı.
"Vakit az diye sabunla ütüleyemedim. Daha sonra düzeltiriz olur mu?" Ufak kız iç çekip kafasını sallayınca annen gülümsedi.
"Kızınız kaç yaşında?"
"5 yaşına girmek üzere efendim."
"Ay resmen süt dökmüş kedi gibi oldu." RiJin kulağına eğilip konuştuğunda onun boşluğuna bir dirsek salladın. "Nefesim bir yerlerime oturdu sağ ol."
"Yaşına göre çok akıllısın sen." Annen merakla DanBi ile konuştuğunda DanBi gülümsemişti.
"Appam beni LuHan amcama götürmüştü. LuHan amcam da bana demişti ki sen bir dahisin ama ben zaten biliyordum çünkü appam da benim gibi bir dahi." DanBi kırmızı elbisesinin eteklerini düzelte düzelte konuştuğunda annenin ağzı kulaklarına çıkmıştı. Baban ise hâlâ gülmemek için çaba sarf ediyor gibiydi.
KyungSoo gülümseyip kızının saçlarını okşadı.
"Siz neler yapıyorsunuz Profesör?" Baban sanki inadına yapıyormuş gibi son kelimenin üstüne basa basa konuşmuştu. KyungSoo oturduğu yerde biraz daha doğruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Profesör [KyungSoo OC]
FanfictionÜniversitenin son sınıfına gelmişken böyle bir hataya düşebileceğini düşünmezdin. O hata şuydu; Üniversite hocan DO KyungSoo'ya abayı yakmak. Bu hayatında yaptığın en büyük hata olabilirdi. Ya da olmaz mıydı? Içindeki duygular önce yavaşça filizl...