3 rész

7.7K 522 95
                                    

Jungkook miután elintézte Taehyung papírjait kézen fogta a hybridet és elindult vele kifelé, hogy minél hamarabb elhagyja ezt a helyet újdonsült kiscicájával. De ez nem ment olyan egyszerűen, mint ahogyan ő azt eltervezte. A kis hybrid míg az autó felé vették az irányt mindent megnézet ugyanis most volt először szabadba; eddigi életét a hybrid központban töltötte, s legnagyobb vágya mindig is az volt, hogy szabad legyen és tudjon szabad levegőt szívni. Jungkook már rég idegesen csapkodott volna, hogy induljanak már, de képtelen volt megszólalni. Megbabonázott tekintettel figyelte a fiatalabbat aki mindenkinek integetett aki csak az utcán haladt át.
-Taehyung szép napot kíván önnek - mondta a kis saját nyelvén és Jungkook ezt olyan aranyosnak gondolta, hogy érezte nem fog tudni szigorú lenni hozzá. De persze az emberek megint hozták a formájukat. Megvető és gúnyos tekintettel nézték a hybridet sőt, valaki sikítva rohant el tőle miközben azt üvöltötte, hogy szörnyeteg. Taehyung csak szomorúan nézet mindegyik ember után és majdnem sírva fakadt, de Jungkook gyorsabb volt a könnyeinél.
-Ideje indulni, nem érünk rá! - szól rá szigorúan, Taehyung pedig sóhajtva megadóan kezdi el követni gazdáját.
A fekete hajú nem akart így szólni hozzá, de tudta nagyon jól, hogy csak így tudja majd megtanulni a dolgokat. A szőke cicafiú egész úton csak az elhaladó tájat figyelte és amiket nem tudott, hogy mit jelent azt Jungkooktól kérdezte meg.
-Madár? Taehyung nem tudja mi az - görbíti le ajkait és szemei is könnyesedni kezdenek. - Taehyung buta - csap rá erőszakosan a térdére, fejét pedig az autó ablakára helyezi.
-Nem vagy buta Taehyung, csak még tapasztalatlan, de ezen fog neked egy tanár segíteni és én is. De ahhoz az kell, hogy befejezd a sírást - sóhajt fel Jungkook a végére, majd egy aprót simít a kis hybrid fülein - Nagyon szép vagy, ha haza érünk egy két szabályt meg kell beszélnünk! - Taehyung erre csak bólint, hogy megértette. Nem tudta mire fogja használni ez a férfi, ő csak reménykedett a jóba, hogy egyszer talán őt is szeretni fogja valaki.
-Taehyung hogy hívjon téged? - kérdezi meg hirtelen Taehyung és Jungkook is meglepődik a kérdésen. Perverz mosoly kúszik az arcára és kimondja azt, amit nemrég még hülyeségnek tartott, de ez az ártatlan lélek túlságosan felkeltette mindkét dologba az érdeklődését.
-Apuci, hívj apucinak!

My little hybrid |Taekook| ✓Where stories live. Discover now