Igen uram, máris uram, azonnal uram.
Ezekre a hangokra kell fel másnap reggel Taehyung, aki jó pár év után végre békében tudta álomra hajtani fejét. A fekete hajú férfi olyan nyugalmat áraszt magából, hogy a kis hybrid szíve az izgalom miatt azonnal gyors mozgásba kezd akárhányszor meglátja gazdáját. Mi lehet ennek az oka? A menhelyen meséltek neki olyan dologról, hogy szerelem. De a szőke hajúnak ez a szó nem mondott semmit se.
-Gyere baba, kész a reggeli - lépett be Jungkook a szobába. Teste már öltönybe öltözve volt, ami azonnal elvarázsolta a kis hybridet, ahogy végig nézett gazdája testén. Furcsa szorítást érez meg ott alul mire fájdalmasan feljajdul. - Mi a baj életem? - siet egyből Taehyunghoz, aki szinte sírva és szégyenkezve néz apucija elragadó szempáraiba. Mindig ilyen szépen csillogott? Kérdezte meg magába Taehyung.
-Taehyungnak fáj alul - mutat ágyékára a fekete hajú férfi, meg egyből olyanná válik, mint egy szép érett piros paprika. Két lehetséges opción kezdett el gondolkodni, de nagyon korának gondolja, és nem is akarja a kis cicát megijeszteni. De hátha engedi.
-Az én drága kisbabámnak ez jól esik? - simít végig rajta, a hybrid teste pedig automatikusan reagál az érintésre. Őt még egyszer se érintették meg így, csakis erőszakosan, ami nem éppen szép emlékként van meg Taehyung fejébe. Kicsit hezitál, de olyan kellemes az inger amit apucija nyújt neki, hogy behódol és átadja magát az élvezetek vegyes hullámának.
Jungkook nem gondolkodott tisztán. Teljesen elvette az eszét ez az ártatlan lélek, olyanra vetemedett amit eskü alatt megfogadott, hogy ő ezt biza nem fogja a fiatalabbon elkövetni, mégis túl nagy volt a csábítás. A hófehér bőr, az össze ugró izmok, amik vékony testén rajzolódnak ki és persze a még gyenge, de mégis kéjesen nyögő hangok amiket ez a szépség itt magából adott ki néhány perce. Olyan érzékeny volt, hogy elég volt ennyi ahhoz, hogy egy teljesen új világba csöppenjen és ebbe a világba Jeon Jungkook vezette be, akinek hatalmas önuralomra volt szüksége, hogy vissza fogja magát és ne tegyen vele még ennél is erkölcstelenebb dolgokat, ami igaz, hogy élvezett volna a hybrid. Jungkook viszont sajnálta, hiszen hiába reagált így a kis hybrid teste, attól még a lelke nem heverte ki, azt a sok erőszakot és bántalmazást. Valamilyen szinten ő is bántotta, hiába tudja értelmes ember, hogy a fekete hajú nem bántotta a szőkét, csak élvezetet nyújtott neki, ami nem bűn. De persze Jeon Jungkook olyan makacs, hogy ezt nem lehet megmagyarázni neki, így elkövette élete legnagyobb hibáját.
Egyedül hagyta a kis hybridet, egy maffia házba, ahol még a legkisebb zugba is ott bújik a gonosz, hogy olyan ártatlan lényeket mint Taehyung, elevenen felfaljon!
YOU ARE READING
My little hybrid |Taekook| ✓
Fanfiction❝Két szerelmes érzései csaknem sohasem egyformák. A szenvedélyes szerelemnek megvannak a maga állomásai, egyiken egyik, másikon a másik fél szerelme erősebb.❞ Jeon Jungkook egy kegyetlen maffia vezér, akinek érzelmei jégbe vannak fagyva, s még mélye...