14 rész [18+]

7.1K 402 33
                                    

Taehyungnak még az este előtt volt egy nyelv órája az idős tanítóval, aki tájékoztatta Jungkookot a kis hybrid eredményeiről és jó hírekkel tudott neki szolgálni, ugyanis Taehyung kezdett most már ügyesedni, csak egy dologtól félt: méghozzá, hogy apucija előtt beég és akkor biztosan egy gyagyás ügyefogyottnak fogja tekinteni, ő pedig ezt el akarta kerülni.
Amikor az idős hölgy befejezte az oktatást, Taehyung megköszöni neki, de még mindig a saját kis nyelvén, mire a tanító csak fejét csóválja, majd apró kimért lépésekben hagyta el a hatalmas birtokot.
A kis szőke hajú izgatottan ugrált felfelé szobájába, ahol éppen meglátta a kissé ideges tekintetű Jin-t, aki miután meglátta a hybridet, egy feszült sóhaj hagyta el száját.
-Taehyung mindenhol téged kerestelek, gyere fürödj meg, aztán lassan jön érted az autó amivel eltudsz menni Jungkookhoz.
-Taehyung már nagyon izgatott – tapsikolt örömében, aztán szót fogadva az idősebbnek ment a fürdő felé.
Ugrálva állt a tükör előtt és kezdte el magát bámulni, s felmerült benne az a nagy kérdés, hogy mégis az ő izmos, helyes apucija, hogy szeretheti, ölelheti, csókolhatja Taehyungot, mikor semmi különleges nem mutatkozik meg testén, még csak nem is olyan szép.
Ledobva magáról ruháit, állt a zuhany alá, hogy minél tisztábbá és illatosabbá varázsolja magát, hogy apucija szinte megvesszen, s rá vesse magát és eltöltsenek egy szenvedélyes éjszakát együt, csak ketten.
Miután végzet testének minden négyzetcentiméterének a megtisztításával, halvány rózsaszínű törölközőjét maga köré tekerte, hogy alul és felül is takarja testét a puha tapintású anyag.
Kilépve a szobába meglátta a ki készített ruháit amiket sietősen kapkodott magára, ugyanis az eddigi kellemes meleg levegő eltűnt és picit a hűvösebb légkör csapta meg Taehyung puha bőrét.
Miután felöltözőt abba a percben kopogtatott be Jin, hogy itt van az autó. Taehyung nem várt sokat, már kint is termet és Jin oldalán ment lefelé a lépcsőn, ami már egy kisebb út szerelme felé. Mert igen, Taehyung számára a fekete hajú a megtestesült romantikus hőst elevenítette meg, aki ott van ha a „hercegnő” bajban van, vagy aki segít másokon, ha éppen az bajba került. Bármikor ha meghallotta a birtokos nevét, szíve heves verésbe kezdett szíve és arcára is kiült az a jellegzetes pirosság, akár egy érett almának.
Az autó út csendesen telt Taehyung számára, s arra gondolt, hogy apucija milyen meglepetésre készült. Egész délután ezen járt az esze, hogy megpróbálja kitalálni. A kis hybrid igen szófogadó, mivel a dobozhoz ami ott csücsült ölébe, egy ujjal se nyúlt hozzá. Izgatta fantáziáját, hogy mi is lapul a doboz alján, de jó kiscica akart lenni, akit később gazdája megdicsér, azután meg is szeretget.
Még kettőt fordult jobbra az autó, Taehyung észre vesz egy hatalmas neon táblát amire egy Jeon ’s szöveg volt kivilágítva, de ez nem úgy nézett ki mint egy szórakozó hely. Ez is olyan volt, mint egy hatalmas ház, de nincs kert, se semmi ilyen dolog, mint a birtokon. Inkább hasonlított egy szállodára.
Kissé remegő lábakkal állt meg a bejárat előtt, utána kezdett el befelé nézni, magához szorítva a dobozt. Egy hosszú szőke hajú lány tűnt fel a látótérbe, ezután ő vette észre a kint ácsorgó hybridet, magára ölt egy őszinte mosolyt és behívta, hogy ne fázzon oda kint.
-Szia, biztos te vagy Taehyung. A nevem Lisa, én foglak téged a szobádba kísérni. Mr. Jeon mindenről értesített engem, ugye nem nyitottad ki a dobozt? – kérdezte kuncogva a lány, de Taehyung csak nézett maga elé, s csak nemlegesen rázta fejét, hogy ő biza nem nyúlt bele. – Tényleg ügyes cica vagy, akkor kövess – simogatta meg Taehyung fülét, akinek jól esett a cirógatás, de nem úgy mint apucijának érintése, azt nem múlhatta felül semmi sem.
A második emeletre érve állnak meg a 9597 számú ajtónál. Lisa elővett zsebéből a kis kulcsot, majd a zárba helyezve fordított egyet rajta. Az ajtó kattant egyet, s kitárva tűnik fel a hatalmas erkély ami a sötéttől is egészen jól ki lehetett venni.
A szőke hajú lány jobb oldalra nyúlva nyomta meg a kapcsolót, ami nem a jellegzetes fényt adta a szobának, hanem az egész szoba vörös fénybe kezdett el úszni, ami elérte azt, hogy Taehyung arca is felvegye a hálónak színét.
-Hoppá rossz kapcsoló – nevetett fel halkan Lisa, majd a mellette levőhöz nyúlt aminek hatására az előbbi piros fény eltűnik. – Bár úgyis fogjátok használni – kacsintott a kissé zavarba álló cicának, aki belépett a szobába, ezután körbe nézet, s helyet foglalt a hatalmas francia ágy szélén. – Szerintem innentől tudod a szereped, úgyhogy hagylak is készülni, jó szórakozást – intett egy kedveset Lisa, Taehyungnak, aki csak egy halk köszönőmet mondott, utána egyedül maradt, tekintetét a dobozra fókuszálta.
Izgatottan, nedves kézzel nyitotta ki a doboz tetejét, aminek tartalma igazán érdekes dolgokat rejtett. Jungkook gondolt cicájára, ezért minden eszköznek oda volt írva használata, s, hogy hogyan kell az egyednek felvennie.
Taehyung kezébe először egy furcsa csörgős anyag került, amit kíváncsian forgatott meg, majd olvasta el, hogy mi ez.

Nyakörv

A használati utasítást követően rakta fel magára a rózsaszín darabot, ami minden egyes apró mozdulatra csengetett egy kicsit.
Utána egyre több dolog került elő a dobozból amit először nem ismert fel, s még kicsit kényelmetlenek érzett. Farkincájára tett egy dupla testű gyűrűt, ami egy kicsit szorította Taehyung érzékeny részét, de sok mozgás után kezdte egyre jobban megszokni. Alsóra vetkőzött, ezt követően, egy érdekes dolgot fogott kezébe aminek a használati útmutatója szerint a combra kell helyezni, tudatosabb nevén combfix.
Fejére még egy cuki kis hajpánt került amit először nem tudott hova tenni fülecskéi miatt, de kisebb húzza-vonna után megtalálta a tökéletes helyet a kis aranyos darabnak.
-Taehyung tökéletes így? – nézte meg magát a tükörbe, farkincáját pedig teste köré tekerte.
Utolsó simítás után egy kisebb levelet talált még a dobozba aminek tartalma azt tartalmazta, hogy a csengő után feküdjön hátára keresztbe az ágyon, majd egy bizonyos szót ejtsen ki a száján.
A kis hybrid eleget tett a kérésnek, így a csengő megnyomása után úgy tett ahogyan az a papíron szerepelt.
Hallotta a lépteket, s picit izgult, hogy mit fog apucija szólni hozzá. Mikor meglátta Jungkook teljes valóját, kéjesen felnyögve szólalt meg:
-Tépj szét apuci!
Jungkook miután meghallotta amit cicája mondott, elgondolkodott azon, hogy jó ötlet volt-e, ugyanis mégjobban elkezdte Taehyungot kívánni, aminek hangot is adott:
-Szét tép Apuci drágám, nem kell félni – hátsó zsebéből elővett egy bilincset majd az ágyra hajította, Taehyung felé mászott és kimondta az első szót ami eszébe jutott  kiscicájáról. – Gyönyörű –  ez az egy szó hagyta el ajkait, s egyből Taehyung ajkaira tapadt amikre az alatta lévő egyből válaszolt. Tae, gazdájának fekete tincseit kezdte el húzogatni, ami Jungkookból egy mélyebb morgást váltott ki. Nyelvük össze kapcsolódva haladt, az egyre növekvőbb élvezet felé, ami mindkét felen igazán jól megtekinthető volt. Taehyung fellökve csípöjét adta Jungkook tudtára, hogy tartsa be szavát, s tényleg tépje szét őt, hogy még napokkal később is, ha vissza gondol akkor egy hatalmas kéj hullám fusson át gerincén.
-Apuci, Taehyung nagyon akar apuci – elkezdte kigombolni a fekete hajú hófehér ingjét, amit a másik szó nélkül, egy mosollyal az arcán nézett végig aztán, megszabadult az egyik zavaró anyagtól, újra drágájának eper ízű ajkaira hajolt amiket durván, de mégis kellemes szenvedéllyel tett magáévá. A szőke hajú a másik szájába nyögött, ami az eddiginél is jobban kezdte felizgatni a felette lévőt. Hatalmas tenyerét, Taehyung combjára helyezte, de közbe nem engedte el ajkait sőt, jobban elmélyítette. Mikor tenyerének felülete érintette a puha bőrt nem bírta ki és a másik combjára csapott. Jungkook kuncogva nyúlt a bilincsért, hogy cicájának a kezét össze kösse, hogy megtudja neki mit kell átélnie mikor van, hogy nem tud hozzá érni. Ő hozzá, akinek szépsége egyszerűen páratlan.
Kattant egyet a bilincs, de Taehyungnak egészen addig felsem tűnt, túlságosan lefoglalták szerelmének ajkai, hogy ilyen aprósággal foglalkozzon.
-Taehyung... érinteni apucit – kezdett heves mozgásba össze érintve így tagjaikat, ami mindkettőből egy delejes nyögést váltott ki.
-Nem baba, hamarosan. Apuci ki akarja élvezni, hogy az enyém az egész tested – a fekete hajú elvigyorodott cicájának reakcióján. Fogta magát és levette nadrágját. A szőke hajú pirulva nézte apucijának hatalmas dudorát, ami tökéletesen látszódott, főként, hogy igen csak izgalmi állapotba volt. Szerelmének fedetlen bőrére tapadt, ajkaival pedig minél nyálasabb csókokat adott a hybrid mellkasára, ami a kellemes inger miatt megemelkedett, a levegőt is sokkal szaggatottabban juttatta ki tüdöjéből. Ajkak, mint a zongorista a zongorán, úgy játszottak Taehyung mellkasán, ami a kis hybridnek igazán jól esett, csak a határai már nagyon túl voltak. De nem tudott mozdulni. Jungkook egész testével lefogta, kezei bilincsbe voltak, szólni meg hiába szólt.
A fekete hajú gondolt egyet, s kibújtatva Taehyungot alsójából fogott rá meredező tagjára, hogy szájához illesztve nyaljon rajta végig. Tae teste össze rándult, körbe nyalta piros, megduzzadt ajkait, s úgy nézett le  szemtelenül vigyorgora a másikra, aki miután látta, hogy párja őt nézi, minden gondolkodás nélkül vette szájába. Hátra döntött fejjel kezdett hangos nyögésbe, amit most nem félt kiengedni, hiszen tudta csak ő és a vállalat tulajdonos van a szállodába. Szívesen kapott volna a dús fekete hajkorona közé, de a kezére zárt eszköz ez meggátolta. Érezte ahogy alhasába össze ugrik az a bizonyos csomó, amiről nagyon jól tudta, hogy valami fantasztikus élményt fog okozni egész testébe. Mielőtt elmehetet volna gazdája kiengedte ajkai közül, s egy pajzán mosollyal nézett a kipirult cicára.
-Gyere baba – nyúl kezéhez, s megszabadította a bilincs fogságából, hogy utána elkezdjék a tényleges együttlétet, amit már mindketten annyira vártak.
Ujjait benyálazva kezdett el körözni a bejáratnál, hogy utána minél hamarabb eltudjon merülni abba a csodálatosan finom melegségbe. A hybrid az első ujj hatására csak egy kicsit rezzent össze, de utána már a kellemes érzés miatt kezdett el vonaglani az ágyon, ezzel is ingerelve az uralkodó félt. Mikor már a második és harmadik ujj is felkerült annak már hangot adott, de Jungkook ajkai és másik kezével való munkálkodás által, ez a feszítő érzés hamar megszűnt.
Jungkook már alig bírt magával, s ennek hangot adott, hogy folytonos mély nyögések hagyták el ajkait, bármikor ha rá nézet a kéjes, homályos tekintetű Taehyungra.
Megszabadítva magát utolsó zavaró tényezőtől mászott szerelme felé, s tagjával a másik bejáratát kezdte el ingerelni. Ujjaikat össze kulcsolták, tekintetüket össze fonták, s csak akkor merült el Taehyung forróságban, mikor ezt a két tényezőt ki pipálhatta magának gondolatban.
A szőke hajú hátra vetett fejjel nyögőt fel egy hangosat, miközben a fekete hajú hátát karmolta apró körmeivel. Jungkook ahogy nem érezte tagja körül a fájdalmas szorítást, lassú mozgásba kezdet, mélyen megmártózva.
Taehyung lábait Jungkook dereka köré tekerte, hogy minél közelebb legyenek egymáshoz, s ez a pillanat felejthetetlen legyen mindkettőjük számára.
-Ahh... Taehyungnak jól esik...
-Ennek nagyon örül apuci baba, élvezd csak, ne fogd vissza a hangodat – Jungkook közelebb hajolva kezdett el izgató szavakat kiejteni a száján. Hangjuk egyre hangosabb, a nyögések sorozata egyre többször hagyták el mindkettőjük száját, s érezték, hogy ez a pillanat lassan véget ér, de egymást ölelve próbálták tovább húzni.
-Taehyungnak nagyon szorít az alhasa – a kis hybridnek magasan szólt a hangja, Jungkook már ettől a hangtól is képes lett volna kedvesébe lőni meleg nedvét, de most azt akarta, hogy együt lépjék át a gyönyör kapuját. Felgyorsítva a mozgását, egyre durvábban lökődött Taehyungba, ezzel sikeresen elérve azt, hogy mindketten egy hatalmas nyögés kísértével élvezzenek el, s testük pár percig össze ugorjon, mikor az orgazmus utó hullámai, még mindig végig cikáznak gerincük vonalán.
Jungkook még egy utolsó levezető lökést adott Taehyungnak, majd kihúzódott volna belőle, de a dereka köré tekert lábak ebbe megakadályozták.
-Taehyung szeretne még így maradni – Cuki, ártatlan szempárral nézett a fekete hajúra, aki nem bírta ki, hogy ne tapadjon a hybrid ajkaira ismét, aki a csók közbe, kezét a másik arcára helyezte, ujjbegyével pedig lágyan cirógatta a másik  bőrét. – Taehyung szereti apucit...
-Jungkook is szereti az ő babáját!

My little hybrid |Taekook| ✓Where stories live. Discover now