13 rész

6.4K 472 99
                                    

Jin, miután Taehyung megette az összes palacsintát megmutatta, hogy hogyan kell újra tisztává varázsolni a hófehér tányért. Ami inkább volt ragacsos és cukros most, ezért nem is értette a szőke hajú, hogy ebből, hogy lesz megint szép, tiszta és új. A mosogató elé terelte Taehyungot, aki kíváncsi tekintettel figyelte ahogy Jin elkezdi neki magyarázni, sőt gyakorlatba is mutatta a hybridnek, aki miután a tányér újra tiszta lett, ő maga nyúlt a koszos kupac után, hogy majd ő is eltünteti.

A férfi figyelmeztette Taehyungot, hogy vigyázzon a szappannal, ne nyúljon úgy a szemébe vagy különben csípni fogja. A kis hybrid miután meghallotta, hogy fájni fog, nem is akart a szeméhez nyúlni, pedig pont abba a pillanatban kezdet el neki kegyetlenül viszketni, de keze viszont habos volt.
-Taehyungnak nagyon viszket – könnyesedő szemekkel nézett az előtte álló férfira, aki hirtelen nem tudta, hogy mit csináljon, de akkor lépett be pontosan a ház ura.
-Babám, hát te miért sírsz mindjárt? – ahogy meglátta, hogy a hybrid szeme könnytől ázott azonnal oda szalad hozzá, Taehyung pedig habos kezekkel ölelte magához Jungkookot. – Bántott valaki? – nézett egyből Jin-re szúrós szemekkel, mert ugyan hiába bízott a férfiba aki felnevelte, a Jimin-es esett óta, jobban oda figyelt az ő drágájára, biztos ami biztos.
-Nem, csak Taehyungnak nagyon viszket a szeme és Jin azt mondta, hogy habos kézzel nem szabad Taehyung szeméhez nyúlni – panaszolta a kis cica gazdájának, aki miután meghallotta a baj igazi okát, kacagva ölelte közelebb magához a kiscicát. – Apuci ne nevessen Taehyungon! – Taehyung morcosan csapott apucija mellkasára, és egy újabb ütést mért volna, de Jungkook elkapta kezét, majd a cica füléhez hajolt.
-Ne bántsd aput baba, vagy este büntetést kapsz – harapta meg fülecskéit Jungkook, Taehyung hátán pedig a jóleső hideg futott végig.
-Taehyung szeretné, ha Apuci újra megszeretgetné Taehyungot – habos kézzel karolta át Jungkook nyakát Taehyung, majd megtörtént egy hihetetlen nagy csoda.
Taehyung, Jungkook ajkaira hajolt és most ő kezdeményezett csókot. A kis hybrid még ügyetlenül mozgatta ajkait, de miután Jungkook is be leszállt a csókba, a szőke hajú is jobban belelendült.
Jin miután látta, hogy nem most fogják abba hagyni jobbnak látta, ha távozik, de még egy apró mosolyt küldött a páros felé, de azt ők már nem látták, annyira elvoltak varázsolva egymás ajkaitól.
-Taehyung, baba – vált el nehezen Taehyung cseresznye ajkaitól, de muszáj, hogy leállítsa magát vagy különben kárba megy az esti meglepetés. – Baba muszáj, hogy abba hagyjuk
-Taehyung valamit rosszul csinált? – Taehyung egy lépést hátrált, de Jungkook egyből derekához kapva húzta vissza.
-Nem, csodás vagy és büszke vagyok rád szívem, hogy te kezdeményezted a csókot – adott puszit a hybrid arcára, hogy nyugtassa babáját nem csinált rosszat. Sőt, Jungkook alig bírt megmaradni nadrágjába. – Csak apucinak lesz egy meglepetés számodra és ahhoz most az kell, hogy ne feküdjünk le.
-Meglepetés? – Taehyung ahogy meghallotta ezt a szót, egyből apucija nyakába ugrott, ugyanis imádja a meglepetéseket.
-Igen, este jön érted egy autó, szóltam már Jinnek, hogy vigyen le téged oda. Kapni fogsz egy dobozt, azt addig a cicusnak nem szabad kinyitnia, míg oda nem ér rendben? – A cica csak bólintott egyet, Jungkook pedig tovább folytatta – Utána egy fiatal lány fog téged egy szobába vezetni, felveszed amit a dobozba találsz és utána megnyomod a csengőt, ami az ágyon fog elhelyezkedni.

Taehyung hevesen kezdett el bólogatni, miközben magába folyamatosan azt mondogatta, hogy legyen már este!

My little hybrid |Taekook| ✓Where stories live. Discover now