4 rész

7.5K 530 68
                                    

Taehyung nem értette, hogy gazdája miért akarja, hogy apunak szólítsa, hiszen egyik szülője se a macska hybridnek. De Taehyung eldöntötte magába, hogy bármit is akar ez takarni akkor is boldogságot fog okozni a gazdájának, vagyis most már az apucijának.
-Apuci, Taehyung furcsállja, de szeretne örömet okozni neked - Jungkook erre csak mosolyogva simogatja meg a kis hybrid arcát aki aranyos kiscica módjára bújik a maffia vezető meleg tenyérbe.
-Apuci nagyon fogja szeretni az ő babáját - ad az arcára egy puszit, Taehyung arca pedig erre a tettre rögtön bepirosodik. Még senki se adott neki puszit, sőt senki se ért hozzá még ilyen kellemesen és lágyan. Tetszett neki.
-Itt vagyunk baba, gyere - állítja meg a hatalmas birtok előtt az autót és Taehyung, megvárva apuciját, száll ki vele az autóból, s nagy szemekkel néz végig a hatalmas házon és a frissen nyírt füvön, ami körbe keríti a birtokot. Sose látott még ilyen nagy házat csak egy két könyvbe amit az igazgató néha bevitt neki, hogy nézze és tudja; léteznek ilyen helyek és ha szerencsés lesz, akkor ő is élhet egy ilyen helyen. És igaza is volt, tényleg szerencsésnek mondhatja magát Taehyung. Itt van egy gazdag férfi, aki akarja őt és talán szereti is, bár Taehyung nem tudja még, hogy mi az a szerelem, de nagyon reménykedik benne, hogy apucija megfogja ezt neki mutatni.
-Nem vagy éhes? - kérdezi meg Jungkook ugyanis látszik a kis hybriden, hogy nem evett rendesen, mert nagyon vékony, sőt már kezd kórosan sovány lenni. Csak formalitás miatt kérdezte meg mivel nem érdekli mit fog neki mondani, akkor is enni fog.
-Taehyung éhes, de Taehyung nem ehet a gazdival - bújik közelebb és fejét Jungkook keze alá teszi, hogy simogassa egy kicsit. Jungkook kuncogva tesz eleget a kis kérésnek és kezdi el simogatni a szinte selyem puhaságú füleket és a kissé bozontos hajkoronát.
Taehyung észre sem vette, de olyan jól esett neki apucija kényeztetése, hogy elkezdett dorombolni gazdája keze alatt. Elszégyelve magát húzódik el az erős kezek alól és letérdel gazdája elé.
-Baba mit csinálsz? - térdel le vele szembe, hogy szemeibe tudjon nézni. De az a félelem és szomorúság amit az a két szembogár mutat, Jungkook szíve egy pillanatra össze facsarodik, mint egy citrom. Hogy voltak képesek ennyiszer bántani ezt a szegény párát?
-Taehyung sajnálja apuci, ezt nagyon - hajtja le a fejét és könnyei végig futnak azon a gyönyörű arcon, de Jungkook nem engedi, hogy földre érjenek. Ujjaival óvatosan ér Taehyung arcához de a kis hybrid össze rázkódik pedig csak ujjbegyeivel ért hozzá. Ezzel választ is kapott mindenre a maffia főnök. Az ő babáját rendszeresen bántalmazták, különféle módokon. Nem is mer szexuálisan hozzá érni hiszen abba sincs kétsége, hogy nemi úton is bántották. Nem tudta megvédeni magát és erősebbek is voltak a kis hybridnél.
-Apuci sose fogja bántani az ő pici babáját - ad egy rövid csókot Taehyung ajkaira, aki egy pillanat alatt hagyja abba a pityergést és gazdája ölébe ülve bújik hozzá de úgy, hogy a másikból szinte kinyomja az összes levegőt. De Jungkookot ezt nem zavarja, csak egy dolog lebeg a szeme előtt. Taehyung biztonságba legyen és senki ne nyúljon hozzá, még ő se. A gazdája.

My little hybrid |Taekook| ✓Where stories live. Discover now