Mă schimb de pijamale și de odată cineva bate la ușă.Cobor scările și realizez ca sora mea doarme la ea în camera așa ca nu o deranjez. Deschid ușa și în fata mea apăruse un barbat înalt cu parul negru și ochii căprui.
- Bună! Mă saluta acesta
- Ne cunoaștem? Întreb eu .
- Ar trebuii. Spune rânjind. Nu ți au spus ai tai ?
-Ai mei? Ei sunt plecati cu munca in Marea Britanie
- hah . Ce poveste au inventat și ei draga mea .
- ce vrei sa spui? El trece pe lângă mine și se așează pe canapeaua din sufragerie
- îmi place cum ați decorat .
- Spune odata de ce ai venit si cine esti?
- părinți tai au murit acum 2 ani . Nu au plecat niciunde .
- ce ? Cum ... Cum adică au murit ? Ce s a intamplat?
- oamenii mei i au omorat . Sau mai bine zis vampirii mei .
- c-ce ?!
- da, draga mea . Dar stai liniștită nu o sa te mușc, în general nu mușc ce îmi aparține.
- ce iti aparține?
- da . Părinți tai au spus ca o sa mi te dea dinainte sa te naști la vârsta de 16 ani sa lucrezi pentru mine cu promisiunea ca nu te voi transforma și pe tine în vampir . Acum 2 ani au spus ca vor sa rupă înțelegerea le am dat 3 zile sa iti spună adevărul și îi voi omora . Acum înțeleg ca tu nici de la sora ta nu ai aflat .
- ea știe?
- pe ea am transformat o prima . Tu trebuia sa fi următoarea mea sclava vampir cum a fost și ea dar părinți tai nu au acceptat și au vrut sa fi măcar tu om.
-adică ei erau vampiri ?
- cam asa ceva . Tatăl tău a făcut parte din gasca noastră și la 16 ani trebuia sa o facă și pe mama ta vampir sa fie sclava lui dar s-a îndrăgostit de ea și nu a putut sa o facă. Știa ca într o zi vor murii amândoi dar au fost mereu optimiști pana acum 2 ani .
O lacrima mi se scurge pe obraz .
- o draga mea nu plânge.
- sora mea a fost la tine ?
- da. Cred ca acum este acolo .
- ba nu . Este la ea în camera .
El rade batjocoritor .
- și tu crezi asta? Are puteri . E vampir .
- de la ce vârstă?
- ți am spus, de la 16 ani .
- și ea știa de mama și tata?
- da . Pentru ca ea a fost promisa unui prieten vampir de al meu care își duce veacul în palatul meu cu ea .
- nu se poate .
- ba se poate . Haide fa bagajele .
- de ce ?
- orașul asta e plin de vârcolaci. Niciodată nu s-au înțeles bine cu vampiri. Și pentru ca tu ar trebuii sa fi a mea .
- nu vreau asta.
- îmi pare rău.
- te rog . Spun plângând.
- prietenele tale o sa fie și ele acolo . Nu vei fi singura .
- ce ?
- draga mea . Nu știi multe . În orașul ăsta vampiri nu sunt decât 3 familii . A ta și a prietenilor tale.
- dar cum ?
- pui multe întrebări. Mișcă și fa bagajele .
Am urcat sus în camera mea plângând și mi am făcut bagajele .Ce era de facut?Mai bine ma supun decat sa ajung punga lui de sange
Am coborât cu 2 geamantane și am pus tot ce îmi trebuia .
- haide .
- Vampirii pot sa stea in soare?
- Cine a spus ca stau în soare ?
A deschis ușa și a apărut o poarta mare mov în fata noastră.
Am intrat acolo și în câteva secunde am ajuns într o alta dimensiune. În fata unui palat .
(Valery la media )
Scriu asta eu care corectez cartea dupa ce este terminata: Stiu ca poate multi dintre voi ati vazut tvd sau alte seriale în care apar vampiri si alte ființe supranaturale insa eu nu am vazut pana recent asa ca aceasta carte a fost din pură imaginatie si nu va așteptați ca cei de aici sa nu îmbătrînească , sa trăiască pe vecie, Sa nu moara , sa consume în mare parte sânge și multe altele pentru ca nu o sa fie asa . Lectura placuta!
CITEȘTI
Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe
Vampire"- sunteți singurii vrăjitori care acum au devenit oameni " Cele mai bune locuri din clasamente: #1- sânge #2-frica #6-drama #20-vampiri