sclava

1.8K 82 0
                                    

Mă trezesc în patul lui Arthur iar el era lângă mine . La mana aveam o perfuzie pusă și un calculator îmi numără bătăile inimi .

- Arthur?

- Valery . O Doamne ești bine . Trebuie sa îl sun pe doctor numai de cât.

El iese afară și sta destul de mult . Îmi scot chestia din mana și încerc sa suport durerea mica .

Mă ridic și ascult la ușă.

- Mulțumesc încă o data . Fără dumneavoastră sigur eram mort acum .

- ....

- da . Mă bucur ca ați făcut rost de sânge. La revedere .

Stau cu mâinile încrucișate la piept în fata ușii și aștept sa o deschidă.

- Valery? Nu trebuia sa te ridici .

- ce sânge ? Ce nu puteai face fără doctor ?

- a . Ai auzit . Ei bine după ce i am spus ca te ai trezit i am mulțumit pentru sângele donat celor care au nevoie mai exact mi a dat și mie pentru ca aveam nevoie .

- a ok .

- stai jos te rog . Ai stat 3 luni în coma . Nu iti mai dădea nimeni șanse .

- dar sunt bine .

- mă bucur .

- mama ? Unde este ?

- Cine? Spune el .

- mama ? Cea care a fost aici și m a învățat sa fac vrăji și. ...

- wow wow wow . Ce se întâmplă aici ? Ce vrăji? Ești vrajitoare ?

- da . Spun și întind mana . Dar nu fac nimic .

- esti comica .

- nu . Adică eu ... Am plecat în Minesota și...

- amuzant . Dar nu . Tu ai fost muscata de Dominic dacă țin bine minte și te a salvat doctorul după ce am încercat sa te ajut și eu .

- oh ... Deci doar a fost ... Un vis lung .

- cam așa cred . Oricum du-te și pregătește și tu niște cafea trebuie sa vina băieții.

- de ce sa fac eu asta?

- pentru ca ești sclava mea ?

- nu . Nu sunt .

- ba ești. Apropo nu cred ca am apucat sa iti spun regulile nu ?

Dau din cap negativ .

- 1. Nu comentezi în fata mea dar nici a celorlalți pentru ca ai văzut ce pățești.
2. Nu te împotrivești și faci doar ce îți spun eu și cei 3 cât și ceilalti
3. nu ai voie sa faci ceva fără știrea mea .
4. Îți ceri scuze dacă greșești
5. și dacă faci ceva rău sau încalci regulile te pedepsesc

- da .

- rege . Spune acesta

- da rege . Spun și eu lăsând capul în jos .

- cafeaua ?

- imediat .

Am ieșit afară și nu îmi venea sa cred ca a fost un vis amarat . Dar dacă... îndrept mana sper cana de cafea dar nu se mișcă.

Am făcut repede și cafeaua și am dus o în sufragerie unde erau toți 4 .

- Valery ? Stai aici cu noi ? Întreba regele .

- da rege .

- văd ca te asculta . Spune unul dintre băieți.

Îmi face semn sa mă așez pe piciorul lui și fac în tocmai.

Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum