Dimineață *
Mă trezesc somnoroasa singura în camera. Privesc în jur și nu era nimeni .
Îmi iau niște haine și mă duc la baie unde îmi fac rutina apoi mă îmbrac . Mi-am luat o pereche simpla de pantaloni scurți și un maieu destul de strâmt și alb pe care l-am băgat în pantaloni . În picioare am luat niște vansi.
Parul l-am prins în coada de cal simplu apoi m-am dat cu un balsam de buze și un rimel . Am coborât la bucătărie unde nu era nimeni .
Mă gândeam dacă sa îl strig sau nu pe Dimitri însă un bilețel de pe frigider îmi atrage atenția.
Iubito, bucătăreasa nu vine azi , mă gândeam sa fac eu ceva de mâncare , am făcut clătite însă am mers la magazin sa iau niște fructe și frișcă. Vin cât pot de repede .
DimitriAm mers în sufragerie unde am stat uitându mă la televizor gândindu mă la primul cuvânt de pe biletel "Iubito"
De ce îmi spune așa? Adică, a fost doar un sărut și... Dar nu îmi mai continui gândul pentru ca ușa de la intrare se aude .- Iubito! Am venit . Spune el așezându și bluza pe cuier și venind sper mine. Vrea sa mă sărute însă mă dau în spate . Ești bine ? Continua el
- Da sunt bine. Doar ca nu vreau sa mai continuam așa.
- așa? Cum adică?
- știu ca mă placi doar ca eu nu simt același lucru pentru tine . Mint eu . Și eu îl plac, Cum poți sa nu placi un băiat ca el? Însă nu știu ce v-a spune Arthur
El oftează și mă privește cu dezamăgire.
- stiu ca și tu mă placi.
- îmi pare rău să te dezamăgesc. Vreau sa pleci .
- poftim ? Dar Arthur m-a trims sa am grija de tine .
- pot avea grija și singura de mine . Acum te rog sa pleci .
El se întoarce cu ochii de un mov combinat cu alb și mă privește atente .
Nu aveam idee ce înseamnă însă mi-am activat în interior un scut protecție iar acesta îmi trimitea un mesaj în mintea mea pentru ce s-a activat . Activat împotriva controlului pus asupra ta
- ce crezi ca faci ?
- Nu... simți nimic ? Spune revenindu și la ochii săi normali .
- nu... Dar tu ? Spun și îmi ridic degetul luându l de guler și ridicându l în aer , am deschis ușa cu celălalt mana și l-am aruncat nu foarte tare .
- Ce ai ? Țipă el de la o distanta considerabila .
- crezi ca poți sa mă manipulezi? Nu vreau sa te mai văd.
Peste 2 zile *
Mi-am purtat singura de grija însă Arthur nu aflase nimic m-am simțit puțin rău în astea doua zile, stranutam ceva albastru și aveam o stare de voma constanta. El ajunsese cu doua ore în urma și eu împreună cu bucătăreasa am gătit pizza . O rețetă de a ei încă de când locuia în Italia.
După ce am mâncat am stat pe canapea în brațele lui Arthur privind televizorul și vorbind .
- deci Dimitri te a învățat câte ceva ?
- Nu mare lucru , a spus ca are treaba în unele locuri și nu prea am reținut multe. Oricum, îmi place sa fiu mai mult vrăjitoare.
- Da, dar dacă o sa devii regina o sa trebuiască sa fii vampir cu totul , fără pic de putere a vrăjitoarelor.
- Ce vrei sa spui ? Zic eu ridicându mi capul de pe pieptul lui .
- zic ca nu poți sa Îți mai folosești puterile de vra...
- nu nu nu . Înainte de asta . Dacă o sa devin regina?
- Da.
- adică tu chiar vrei asta?
- am zis dacă. E decizia ta regina mea .
- pentru o secunda am crezut ca poate o sa vii intr-o seara la mine în camera în timp ce dorm și o sa mă musti pentru a mă forță sa devin regina.
- ha ha . Ce gluma buna . Spune el fără sa mă privească.
Am stranutat de trei ori consecutiv și am plecat repede în camera . Am citit într o carte cu capitole mici dar despre tot ce se întâmplă cu vrăjitoarele. Am căutat capitolul corpului apoi unde scria despre gripa sau răceală
Vrăjitoarele pana la vârsta de 40 de ani nu pot avea boli gripale , însă exista anumite excepții în care acesta încep sa aibă stări de voma, amețeli constante și stranuta albastru . Aceste stări sunt unele care previn întâmplarea a ceva rău care se poate întâmpla într un interval de 5 zile . Pot prevenii anumite accidente ale corpului provocate de o anumita persoana însă dacă în 5 zile nu se întâmplă nimic s-ar putea ca vrăjitoarea respectiva sa moara , însă acest lucru nu este capabil decât la persoanele cu vârsta cuprinsă în 20-25 de ani .
Mă simțeam bine ca nu era atât de grav însă cineva avea sa îmi facă ceva . Și nu știam la ce sa mă aștept așa ca l-am sunat pe Cornelius și i-am explicat situația. Acesta a spus ca v-a sta la capul meu in timp ce eu dorm iar dacă cineva din afară vrea sa îmi facă rău o sa aibă de aface cu un vrăjitor invizibil și bine instruit iar dacă este cineva cunoscut o sa discute cu el fără sa îl vadă
Peste alte doua ore am decis sa mă culc . Era ora 11:21 și nu voiam sa stau pana târziu. Peste 10 minute apare și Cornelius pe care eu îl puteam simți.
Am adormi repede , iar nimic nu mi de întâmplase.
Dimineață *
M-am trezit cu Cornelius zgâlțâindu mă puternic .
- Ce e ? Spun eu agitata . Stai , aseară?
- Da . Aseara Arthur a încercat sa " te facă regina " muscandu te . Însă m-am dat drept conștiința lui și s-a răzgândit. A spus ca nu poate face asta pentru ca te iubește prea mult .
- Ce m-as face fără tine . Spun și îl îmbrățișez
Hei dragilor . Știu ca nu am mai postat însă cartea este pe sfârsite și chiar dacă ăsta nu este un motiv bun am mai multe fragmente cu un punct culminant al cartii , însă dacă nu o sa fie toate pe rand la capitole asta ar face un singur capitol foarte intrigant lung și fără alte amănunte importante care sa lege situațiile . Pentru o mica explicație în capitolul acesta ideea era așa zisa despărțire dintre Dimitri si Valery însă nu aveam ceva pentru a completa și al face de cuvinte destule iar maximul sa fie de 500 de cuvinte . Încerc sa l despart totul Cum trebuie și sper ca va place cartea și ca nu v-am încurcat prea mult cu ce am zis. Va pup❤❤❤
CITEȘTI
Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe
Vampire"- sunteți singurii vrăjitori care acum au devenit oameni " Cele mai bune locuri din clasamente: #1- sânge #2-frica #6-drama #20-vampiri