lupta

1K 45 1
                                    

Dimineață *

Mă trezesc cu o durere mare de cap ... Mă ridic în fund și mă uit puțin prin camera . Mă ridic din pat și o amețeală mă cuprinde . Mă rezem de dulap iar după ce mă liniștesc puțin îmi iau niște haine și intru în baie unde mă spăl pe fata și mă uit în oglinda .

Arătăm oribil . Mi am făcut un dus și m am dat cu niște fond de ten și puțin rimel apoi m am îmbrăcat în hainele luate din dulap mai exact un hanorac roz și o pereche de blugi simplii albastri

 Mi am făcut un dus și m am dat cu niște fond de ten și puțin rimel apoi m am îmbrăcat în hainele luate din dulap mai exact un hanorac roz și o pereche de blugi simplii albastri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În picioare imi iau niște tenesi albi și mă piepten lăsându mi parul desfăcut. Mi am pus gluga în cap și mâinile în buzunare apoi am mers în bucătărie de unde apoi m luat o pastila de cap și am ieșit afară. Mă gândeam ca poate aerul îmi va face mai bine .

M am plimbat pe străzi pana în parc unde zăpadă era prin toți copacii . Casele erau albe iar neaua nu mai avea loc . Într-adevăr nu mai ningea însă zăpadă nu se dusese așa repede . Lăsasem urme în zăpadă liniștită pe care eu o deranjam .

Nu era nimeni în parc și totul era lăsat în liniște și singurătate.

Am inspirat aerul rece și curat .

Am plecat lăsând în spatele mea urme pana la o cafenea din apropiere .

Mi am luat o cafea și am plecat plimbându mă. Am luat o gura din cafeaua fierbinte și am privit în jur . Am decis sa plec sper casa așa ca am luat o la pas . Pe drum cineva mi s-a alăturat mergând de odată cu mine .

- te pot ajuta cu ceva ? Îmi fac curajul sa spun . Se putea observa ca este băiat chiar daca purta un hanorac gri cu gluga pe cap .

- nu ! Spune acesta răstit. Nu te am deranjat... nu mă deranja. Spune acesta acid .

- am pus o întrebare în plus nu am vrut sa te fac sa te simți prost.

- nu mă simt prost . Taci și lasă mă .

- Arati dubios și mai mergi și odată cu mine

- auzi ? Nu crezi ca vorbești cam mult ?

- nu .

De odată acesta se oprește și mă lipește de perete cu o forta de nedescris cafeaua căzându mi din mana . Eram aproape de casa însă nu cred ca ar fi auzit cineva . Mi am încercat norocul și am țipat cât am putut de tare .

- Ajutor ! Am țipat eu însă fără de folos .

Tipul mi-a pus mana la gura și apoi a scos o batista, înainte sa mi-o pună la gura l am văzut pe Jack cum am venit cu o viteza imposibila aproape fără sa îl văd și i a trântit un pumn tipului în fata .

Amândoi au început sa se bata de a binelea pana când tipul și a făcut ochii roșii și si-a scos colții. Era vampir !?

Jack nu a stat pe gânduri și si-a scos și el colții. Amândoi se luptau pe brânci iar mușcăturile lui Jack au rămas pe mana tipului urmată de un țipat . De odată pe strada au venit doi tipi . Au alergat spre cei doi scoțându și colții cu siguranță vrând sa îl muște pe Jack . M am pus în fata lor întinzând mana .

- voi sa stați departe . Am spus .

- sau ce ? Spun cei doi la unison .

- sau asta. Spun și îi împing pe spate doar cu o mișcare a mâinii.

- Ely ! Țipă Jack și îl pot vedea pe jos undeva iar tipul cu care se lupta era gata sa mă doboare. Nu am putut acționa și mi-a prins mâinile. Jack si-a îndreptat mana sper tip și l a ridicat în sus aruncându l mai apoi într un copac din depărtare zăpadă căzându i în cap .

Ceilalți doi au vrut sa mai acționeze însă l am ajutat pe Jack sa se ridice și amândoi i am ridicat în sus lovindu i ca pe celălalt tip

I am zâmbit pentru ajutor și am plecat spre casa

- Cum m ai auzit strigând? Am întrebat într un final spărgând liniștea dintre noi.

- pai deja știi ... Sunt vampir . Toate simțurile îmi sunt dezvoltate, mai ales auzul

- și vrăjile?

- Pai... tata este vampir și mama vrajitoare așa ca am moștenit din amândouă.

- ce tare . As fi vrut și eu sa fiu ambele .

- părinții tai sunt amândoi vrăjitori?

- Nu.

- atunci ești varcolac și vrajitoare deșii nu este chiar cea mai superba combinație. Spune chicotind amândoi.

- pai tata este vampir și mama vrajitoare.

-De obicei de la parinti se transmit doar unul din daruri. Aparent eu si cu tine le avem pe ambele.

-Dar cum e posibil?

- Nu stiu.Dar...părinții tai nu erau oamenii normali ?

- nu chiar. Însă noi am devenit oameni în urma unei lupte din cate imi amintesc

- ați devenit ? Tu și mai cine ?

- un prieten foarte bun .

- îmi pare rău . Acum probabil ca o sa va întoarceți nu ? Adică aveți puteri dinou

- el este deja acolo . Eu ... Nu știu, mama ar trebuii sa mă ia sau .... Dar mă opresc amintindu mi seara precedenta .

- dar a venit . Spune privindu mă apoi realizează și el așa ca niciunul nu mai scoate niciun cuvânt pana acasă.

Intrând în casa am plecat direct în camera mea inchizand repede ușa însă mai rapid a fost Jack .

- ce e ? Spun așezându mă pe pat .

- voiam sa vorbim ...

- despre?

- aseară... Dar nu mai spune nimic pentru ca o bătaie se aude în ușa și pe ea intra Ade .

- Hei Ade!

- o, buna . Deranjez ?

- nu . Spun uitându ma la Jack

- o pai ... Am văzut ca ați venit ... mâine plecam așa ca mă gândeam sa ieșim undeva mai târziu . Va asteptam în sufragerie sa vedem ce vom face .

- ok . Venim imediat . Spun Jack

- ok . Spune Ade făcându mi cu ochiul.

- paaaa spun eu deja deranjata de comportamentul ăsta puțin băgacios. O fi ea prietena mea însă este așa insuportabila uneori .

- deci ... ? Spun eu deja vrând sa plecam . Nu îmi place subiectul ăsta și nici nu vreau sa discutam despre el .

- aseară... Pai ... îmi pare rău dacă te am supărat sau , nu știu. Stiu doar ca ... of . Nu îmi găsesc cuvintele .

- ... Nu spun nimic .

- cred ca ... O spun direct . Spune venind sper mine .

- te iubesc . Îmi spune acesta și mă ia de mijloc privindu mă în ochii. Credeam ca o sa mă sărute așa ca am rămas stana de piatra. Niciunul nu spunea nimic .

S-a apropiat încet de mine oprindu se milimetric .

Îl plac de mai bine de un an însă nu am vrut sa îi spun niciodată. ( nu știu cum sa explic, când a devenit om i s-au întipărit amintiri în minte din perspectiva ei ca fiind om . Sper sa înțelegeti )

- ... las o balta . Haide mergem în sufragerie ? Spune despărțindu se de mine .

- Jack ... aseară ...

- e ok . Nu trebuie sa spui nimic .

- ba trebuie ... Te plac Jack . Îi spun iar el rămâne masca .

- tu vorbești serios ?

- da .

Atunci el mă ia in brațe și mă sărută. De jos se auzea deja gălăgie și evident toți strigau la noi .

- haide sa mergem . Cred ca o sa sa gândească la alt ceva .

Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum