Dimineață *
Mă trezesc de dimineață și mă îmbrac cu ceva normal . Un pulover alb și o pereche de pantaloni scurți tot albi . Îmi prind parul în coc și ies afară din camera mea .
- Valery . Ce faci draga mea ?
- Bine . Spun simplu .
- astăzi am putina treaba așa ca o sa îți prezinte Dominic împărăția.
- ok .
- de ce nu vorbești mai mult cu mine? Nu te mușc crede-ma .
- ar trebuii sa te cred ? Spun serioasa
- pai ... le am promis părinților tai și eu mă țin de promisiunii deci ... De mine nu ar trebuii sa Îți fie frica însă de cei 3 prinți poate da .
- printi?
- Dominic, Dimitri si Damian . Eu sunt împăratul iar ei sunt prinții. Doi dintre ei le au pe prietenele tale și au promis ca nu o sa le transforme în vampiri însă noi ceilalți le putem transforma asta dacă ne îndrăgostim de ele. Eu nu te pot avea ca sclava cum a fost si sora ta pentru ca am promis .Și Dominic nu are pe nimeni... însă, el o sa Îți arate locurile pe aici.
- ok. Tu unde pleci ?
- am treaba .
- când te întorci?
- diseară.
- ok . Pa .
- pa .
El a plecat făcând dinou portalul sa apară.
Aici în lumea vampirilor chiar dacă este zi nimeni nu moare pentru ca soarele nu este pe cer dar este lumina .
După ceva timp la ușă bate cineva . Am alergat spre ușa și m am uitat pe vizor . La ușă sta un bodyguard pentru ca el vede vârcolacii și vampirii care au voie sa intre .
Îl lasă să intre cu acordul ca nu mă va transforma în vampir. A intrat, eu deschizându i ușa.
- Bună!
- ești politicoasa văd. Spune chicotind.
- de ce nu as fi ?
- pentru ca ești sclava cuiva .
- nu sunt sclava nimănui.
- vreau sa iti văd gatul . M am apropiat și i am arătat asta sa nu fiu nepoliticoasa. Arthur a spus ca o sa iasă urat și nu vrea asta dacă nu mă comport frumos .
- deci ești om ?
- d-da .
- Îți e teama de mine ?
Am aprobat din cap
- nu ar trebuii . Spune punându mi mana pe fata mângâiindu mă.
I am dat mana la o parte. Știam ca nu am voie sa mă apropii de nimeni .
- de ce stai în casa asta cu Arthur ? El te tine ca o sclava , mai bine vii cu mine.
- nu . Poți pleca nu mai vreau sa văd împărăția.
- bine gata . Dar nu vrei sa devii vampir ? O sa fii mai frumoasa .
- mă faci urâtă și mă crezi și proasta ?
- ce vrei sa spui ?
- dacă o sa mă musti o sa fiu sclava ta .
- bine, ești deșteaptă. Am încheiat asta haide afară.
Ne am plimbat peste tot . A vrut sa mă tina de mână dar îi dădeam peste mana . Am plecat înapoi la palat spre seara .
A vrut sa mă pupe pe obraz dar m am indepărtat.
- gata poți pleca .
- ok .
Pe ușa intra Arthur care se uita la noi .
- Cum a fost azi ?
- Bine.
- s-a întâmplat ceva neobișnuit?
- nu . A trecut toate testele . Spune Dominic .
- mă bucur . Haide draga mea mergem la culcare cred ca ești epuizata.
- ok Arthur
Am plecat sus și mi am făcut un dus . M am imbracat în pijamale și m am pus în pat . Oare ce test am trecut ?
Încă nu aveam curaj sa il intreb asta
CITEȘTI
Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe
Vampirgeschichten"- sunteți singurii vrăjitori care acum au devenit oameni " Cele mai bune locuri din clasamente: #1- sânge #2-frica #6-drama #20-vampiri