geloasa

1.4K 66 2
                                    

Dimineață *

Soarele care nu se ascunde prea bine în spatele norilor își face apariția în camera mai ales pe fata mea .

Mă trezesc și merg la baie unde îmi fac rutina și mă îmbrac cu ceva pentru a sta în casa pentru ca nu o sa ies afară decât cu Cornelius sau nici cu el. Îmi este frica sa ies eu nu sunt un adevărat vrăjitor.

M am îmbrăcat cu ceva lejer adică un maieu negru și o pereche de pantaloni scurți

M am îmbrăcat cu ceva lejer adică un maieu negru și o pereche de pantaloni scurți

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În picioare am luat papucii mei de casa pufoși si parul l am lăsat desfăcut.  M am machiat puțin și am coborât la bucătărie. Eram singura . Cornelius mă rugase sa merg la palatul mamei lui cu el însă am refuzat . Nu voiam sa o întâlnesc pe marea vrajitoare . Nu am curajul sa ies din casa dar sa dau nas în nas cu ea .

Am căutat ceva de mâncare însă nu era absolut nimic decât vase prăfuite și frigiderul gol . Găsisem totuși un plic de ceai undeva aruncat într un dulap însă l am aruncat la gunoi .

Am făcut foarte repede curat pentru ca mi am folosit puterile și l am sunat pe Cornelius .

C.T

- buna ! Îl Salut

- ce faci ?

- Bine.  Fac curat .

- cred ca ai terminat repede nu ? Spune chicotind la fel ca mine

- evident . Auzi ? Poți sa îmi aduci câteva cumpărături.  Dacă nu te deranjează.

- nu mă deranjează. Vin chiar ..... Dar nu se mai aude decât un strigat care îi striga numele și telefonul se închide. 

Îmi făceam griji pentru el . Oare era ceva rău?

Mi am luat inima în dinți și m am teleportat în fata palatului apoi înăuntru însă o bariera îmi era impusa .

- Cine vrea sa intre în castelul meu ? Se aude o voce feminina puțin nervoasa.

Cred ca am incurcat-o .

- Cine încearcă sa ... Dar se oprește la vederea mea.

- Bună ziua ! Mă bucur sa va cunosc în sfârșit.

- lasă lasă.  De ce încerci sa intri la mine în castel ?

- sunt prietena lui Cornelius și.....

- o draga de tine . De ce nu spui așa.  Intra intra . Elena servitoarea te va duce la camera lui . Intra drăguț - o.

Am intrat trecând pe lângă ea și cea numita Elena apare în fata noastră

- regina . Cu ce va pot ajuta ? 

Regina îi sopteste ceva la ureche iar Elena îmi spune sa o urmez. Avea undeva la 40 de ani cu parul saten și ochii albastrii . Ridurile își făcuseră apariția pe fata ei .

Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum