Au trecut câteva zile iar eu și Jack eram fericiți împreună. Stăteam cu ceilalți în casa , ne decisesem sa împărțim casa lor pentru ca era mai mare , mâine avea sa fie o zi minunata , ziua în care împlinesc 18 ani .
Stăteam pe canapea cu ceilalți privind un film de comedie când telefonul îmi suna .
Plec de lângă ei mergând la bucătărie unde văd ca mă sunase mama .
C.T.
- Bună mama!
- Bună scumpo. Voia sa Îți dau o veste , nu prea plăcută .
- s-a întâmplat ceva?
- o sa se întâmple. Când vei împlinii 18 ani v-a trebuii sa stai dinou cu Arthur .
- poftim ! De ce ?
- scumpo, avem o înțelegere cu el , și Cum ai fugit ai încălcat o . Dacă nu te întorci tatăl tău v-a putea murii pentru ca Arthur știe unde suntem acum .
- dar ...
- nu trebuie sa fi regina lui sau sa fiți împreună dacă nu vrei , trebuie doar sa locuiești acolo cu el .
- of ...
- după ziua de mâine Îți poți face bagajele . Îmi pare super rău draga mea.
- e ok mama fac orice pentru voi .
- o sa te vizitez .
- bine. Te iubesc
- și eu scumpo
C.T.I
Eram dezamăgită, simțeam ca pot face multe aici în lumea vrăjitorilor. Am prieteni, am un iubit .
M am dus înapoi în camera și m-am așezat cu capul pe umărul lui Jack .
- ești ok ? Mă întreabă el
- mda .
- nu prea pari . Spun privindu mă
- sunt bine liniștește te .
- Cum spui tu
Vine și ziua de marți. Ziua în care voi împlinii 18 ani . Eram entuziasmata însă nu și pentru ca mâine o sa fie o zi grea .
Voiam sa vina și cele mai bune prietene ale mele la ziua mea , era una speciala, și nu le mai văzusem de multa vreme .
Presupun ca Arthur știe ca o sa vin la el așa ca am sa îl sun . Ce am de pierdut dacă îl invit și pe el?
C.T
- hei! Buna , sunt Valery !
- Bună drăguțo . Cum de m ai sunat?
- voiam sa, te invit la ziua mea.
- serios?
- Da
- Cum de ai făcut asta?
- Pai dacă tot voi sta cu tine în casa , nu am nimic de pierdut .
- am sa vin .
- ar putea venii și Paisley și Alyss?
- o sa vorbesc cu baietii și am sa te sun .
- ok. Vom discuta atunci ora.
- bine. La mulți ani apropo.
- Mulțumesc.
- ne auzim mai târziu. Pa dulceață
C.T.Î
Băieții se auzeau Cum se certau din sufragerie .
Intru privindu i. David era jos și tipa la Cornelius .
CITEȘTI
Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe
Vampiri"- sunteți singurii vrăjitori care acum au devenit oameni " Cele mai bune locuri din clasamente: #1- sânge #2-frica #6-drama #20-vampiri