- ce ?! Țipam amândoi încercând sa ne folosim puterile .- nu se poate întâmpla asta nu este posibil .
- din păcate este . Spune mama . Dar stați liniștiți. O sa găsesc o modalitate sa va aduc înapoi.
- Cum adică?
- adica acum ... sunteți oameni . Și tot ce s-a întâmplat o sa uitați. În schimb o sa va întâlniți cu siguranță în viața voastră noua . Și o sa va ajut și eu sa va regăsiți In plus o sa am grija de voi . Te iubesc draga mea .
- dar ... O sa am alta mama .
- o sa fi tu . Cu alți părinți poate în alta tara . Sau undeva pe străzi săracă. Însă sa știi ca eu te voi ajuta mereu sa treci peste orice . Și pe tine Cornelius pentru ca ne ai fost alături. Dacă o sa vi se întâmple lucruri rele cu alții vrajitori sa nu ezitați sa mă strigați.
- Mulțumesc. Sper ca o sa ne regăsim. Îmi spune el mie și mă ia în brațe.
Chiar atunci dispar .
*******
Dimineața *
Mă trezesc cu o durere de cap și habar nu am de ce . Petrecerea de aseară nu mi a priit .
M am ridicat din pat și am mers sper bucătărie. Casa asta era uneori prea mare iar scările uriașe și multe te omorau uneori .
Am intrat în bucătărie încă în pijamale . La masa era Fiona care manca lapte cu cereale . Ea este sora mea mai mica de 13 ani .
- Hei printesa . O salut eu.
- Hei matinal-o
- cât este ceasul ?
- 6 .
- serios . De aceea nu sunase alarma.
- petrecerea de aseară te a amețit.
- nu scoți o vorba despre asta da?
- ce îmi dai ?
- ce vrei ? Spun plictisita de ea și îmi iau niște pâine pentru a o unge cu niște dulceață de căpșune.
- ce zici sa ... O convingi pe mama sa mă lase la petrecerea lui Cassian .
- haha . Tu la petreceri ?
- da . Deci accepți sau îi spun mamei.
- mă calci pe nervi . În plus cine este Cassian ăsta? Spun mușcând din felia mea de pâine cu gem
- un băiat
- așa și? De ce sa te duci la el la petrecere ?
- pentru ca îl plac și m-a invitat .
- mhm, Si câți ani are ? Spun chicotind
- nu mulți. Spune sorbind laptele rămas.
- ce ti-am spus eu ție Fiona ? Spune bona noastră intrând în bucătărie.
- sa nu sorb laptele .
- și tu ce ai făcut?
- ce nu trebuia .
- eu merg sa mă schimb . Vin sa te iau după scoala sa vorbim. Îi spun Fionei.
- ok .
Am mers în camera mea unde m am îmbrăcat cu niste pantaloni negrii și o bluza alba cu dungi negre .
Parul l a prins în coada de cal și în picioare am luat niște sandale albe cu toc mic . M am machiat rapid și am plecat sper liceu . Acesta era unul privat doar pentru cei din rang înalt. Cum spune tata .
Limuzina a oprit la scoala Fionei apoi m a lăsat pe mine la liceu și pe Astrid sora noastră de 4 ani la grădiniță.
Eram 3 surori iubite prea mult de părinți din punctul meu de vedere . Eu sunt cea mai rebela dintre ele . Fiona este cea neascultătoare ei nu îi plac regulile dadacei noastre iar Astrid este cea mai răsfățată. Ei i se cuvine totul .
Noroc ca ai noștri sunt mereu plecați . Vin rar acasă dar și când o fac stau câte o săptămână cel mai mult .
Am ajuns și eu în facultate și Elijah și gașca sa mă întâmpină.
- ce faci prințesa ?
- scutește mă Eli.
- ți a plăcut petrecerea lui Mark ?
- Aham. Pe voi nu v-am văzut aseară.
- erai prea beata sa ne vezi draga mea . În plus iubito am și eu petrecere și seara asta și ca sa știi ești invitata. Defapt este petrecere fratelui meu Cassian .
- aha. Câți ani are ?
- 18 cât sa aibă. Așa mic îl crezi ?
- am auzit ca invita fete de 13 ani la petrecerea lui .
- decât pe iubita lui . Nu știu unde a gasit - o pe tipa. Nimeni nu vrea sa stea cu el .
- a gasit - o mai proasta . Spun eu nervoasa deja stiind ca este vorba despre Fiona . Plec de lângă ei și îmi iau cărțile din dulap .
Lângă dulapul meu era un tip înalt și cu parul negru care stătea rezemat de dulapul meu .
- mișcă. Îi spun eu acestuia . E proprietatea mea continui eu .
Tipul mă privește. Îmi părea cunoscut însă nu știam de unde .
- te cunosc ? Îmi spune el privindu mă insistent .
- nu .
- ba da . Te știu de undeva .
- poate de la televizor . Sunt una dintre fetele lui Finn Morgan . Cel care deține compania LUX.
- nu . Cu siguranță nu de acolo .
- totuși . E dulapul meu așa ca da-te.
Tipul pleacă și eu îmi iau cărțile pentru ora de Engleza .
Am mers în clasa și profa a venit după câteva minute .
După ore *
Am plecat sper casa deja cu limuzina și am luat-o și pe Fiona . Astrid stătea pana la ora 5 .
Am plecat sper casa iar pana atunci am vorbit puțin cu ea :
- tu ai iubit ?
- mda . Spune sfioasa .
- este acel Cassian nu ?
- da și? Îl plac și el mă place .
- ai 13 ani .
- și ce . Nu am de gând sa stau ca tine la 17 aproape 18 ani și sa mănânc acadele în pijamale la televizor privind desene animate
- ce vrei sa insinuezi tu?
- ca ești veche .
- am sa te spun mamei .
- de ce ?
- tipul e mai mare și decat mine. Gândește te.
- și ce problema am eu ?
- nu . Chiar am sa te spun mamei.
- suntem surori avem secrete . Trebuie sa ne sfătuim nu sa ne param părinților.
- dar legat de lucruri prea " mari " da .
- și eu am sa te spun ca ai fost la o petrecere și ai venit acasă beata .
- așa și? Nu o sa mai merg o săptămână la mall în schimb nu știu cât de curând vei ieșii tu din casa .
- o haide . Te rog .
- măcar de era mai mic.
- te rog Valery. Nu fi rea . Te rog sa nu mă spui părinților. În plus are un frate . Este doar al tău.
- știu cine este Cassian și fratele lui nesimțit.
- foarte bine . Pentru ca eu am sa merg la petrecere fie ca mă lași fie ca nu . Spune coborând din limuzina .
CITEȘTI
Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe
Vampire"- sunteți singurii vrăjitori care acum au devenit oameni " Cele mai bune locuri din clasamente: #1- sânge #2-frica #6-drama #20-vampiri