plecarea

693 32 0
                                    

Dimineață *

Aseară a fost o zi minunata și de neuitat, însă astăzi este una oribila deoarece voi pleac în lumea vampirilor mai exact în castelul lui Arthur .

Îmi era foarte greu sa mă despart de locul ăsta. Pana la urma îmi sunt dragi toți și chiar nu as vrea sa îi las însă trebuie .

Mi am făcut bagajele imediat apoi am mers la baie unde mi-am făcut rutina . Am luat pe mine un hanorac maro și o pereche de blugi simpli iar în picioare niște ghete .

Mi am prins parul într o coada de cal și m-am dat cu rimel și un luci de buze .

Am ieșit cu bagajul după mine și am mers în sufragerie unde mi-am luat rămas bun de la toți.

Eram gata sa plâng însă Paisley și Alyss m-am încurajat. Alyss avea sa vina cu mine însă Paisley era libera acum, ce bine ca nu o sa o mai vad

O sa se duca înapoi în lumea oamenilor și o sa fie fericita cu Jack

L-am privit pe Arthur o secunda apoi mi-am luat privirea de la el . Nu puteam sa îl privesc și sa mă gândesc ca vrea sa devin regina lui sau mai știu eu ce . Nu simt nimic pentru el , și nici nu sunt pe aproape sa o fac , sau cu gândul ca o voi face , nu exista gândul ăsta pentru ca nu o sa pot sa îl iubesc cu forța.

Am plecat din casa unde am petrecut momente frumoase puținul timp cât a fost , mi-a plăcut și îmi este greu sa privesc înapoi fără sa nu scap măcar o lacrima .

- Valery . Spune Jasper .

- Da . Spun întorcăndu mă pentru o asculta .

- vreau sa spun ceva în numele tuturor, al găștii mă refer . Vrem sa știi ca , ești o fata minunata și o prietena extraordinara , nu am mai întâlnit fete așa de ...

- sexy . Se aude David

- frumoasa. Se aude Zack

- fără cuvinte . Continua Jasper
Ești frumoasa , minunata , extraordinara , o fata periculoasa dacă pot folosii cuvântul ăsta însă și curajoasa , pe cât de fragila și mica ești, pe atât de rea și periculoasa ești. Nu ne cunoaștem de mult însă vreau sa știi ca ne vei lipsii, fiecare zi fără rasul tău frumos și fără prezenta ta unica v-a fi greu de indurat . Ne am obișnuit cu tine aici și speram sa nu ne uiți, și ca ne vei mai vizita motociclisto. Spune el apoi mă ia în brațe .

- Îți mulțumesc. Spun și îmi șterg lacrimile de pe fata . Auzi , la partea cu mica , mă făceai mica de statura ? Spun iar el și restul rad .

- Da pitico.

- chiar dacă plec nu o sa te iert. Când ne întâlnim o sa trebuiască sa ne confruntam.

- mă dau bătut de acum. Spune și ceilalți rad împreună cu noi . David și Zack vin și mă ia și ei în brațe apoi Hannah

- sa ramai așa frumoasa și mica și drăguță cu toată lumea . Spune ea dulce ca de fiecare data .

- sa ai grija de neîndemânaticii ăstia.

- o sa am Îți promit .

- și sa nu îi mai lași sa facă pe șefii . Aici Hannah e șefa. Spun către ei

- Da sa trăiți!

- Bun. Spun și spre mine vine Cornelius .

- știi deja ca as putea sa stau ore sa povestesc cât de buna și rea ești cât de frumoasa și urâtă, deșteaptă și proasta , împiedicată și aiurita , ciudata și dusa cu pluta, bine voitoare și rău voitoare ești. Ne cunoaștem de mult timp și am trecut prin multe. Sa ai grija de tine fraiero.

- fraiere . Spun și îl iau în brațe.

- sa aveți grija de voi idiotilor și înger mic . Spun spre Hannah .

- mai sunt și eu pe aici . Spune Paisley .

- Vei sta cu ei ?

- Nu știu. Răspunde ea .

- sa fii sigura ca da . Se aude Jasper

- Atunci Îți predau ție și Hannei ștafeta de a avea în grija niște tonți .

- complimente cand? Se aude David

- data viitoare .

- sa un uiți.

-n-am sa o fac .

- sper .

- va iubesc aiuritilor. Spun și facem toți o îmbrățișare de grup.

- și noi pe tine aiurito . Spun ei în grup .

Am plecat făcându le cu mana și intrând în portal .

Am ajuns în fata castelului și am intrat poftiți de gardianul de afară .


Știu ca nu este foarte lung însă gândeam sa fac mai întâi asta apoi când ajunge acolo . Oricum , nu o sa mai aibă multe capitole poate pana la 45-50 maxim . gândeam sa mai fac și partea a doua dar despre asta vorbim la final va pup și scuzați întârzierea dar nu prea am timp❤

Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum