mușcătura

4K 125 12
                                    

Dimineață *

Mă trezesc de dimineață și mă îmbrac cu ceva foarte lejer .

Un top negru cu alb și pantalonii la fel .

În picioare am luat o pereche de vansi albi . Mi am prins parul într o coada și m am machiat puțin. Rimel , eyeliner și pudra .

Am coborât pe scări și m am dus în bucătărie. Am făcut o porție de salata de legume și m am dus în sufragerie unde am aprins televizorul. M am pus bine pe fotoliu și am început sa mănânc.

- da, ți am spus ca puteți venii . Îl aud pe Arthur vorbind .

- bine aștept. Sper sa nu o dați în bara . E șansă noastră.

- ok pa .

A venit în sufragerie și m a sărutat pe obraz .

- ce face regina mea ?

- nu sunt regina ta . Și fac bine

- de ce nu te îmbraci și tu în haine demne de tine ?

- ce vrei sa spui, ca nu ma îmbrac frumos ?

- din contra , te îmbraci foarte frumos dar mă refer la ... Acum ești regina .

- nu sunt. Nu m am căsătorit cu tine . Spune și el deschide gura sa zică ceva dar o tai repede . Și sa nu zici "nu încă ".

- ok . Dar ai sa vezi ca ...

- las o așa. Cu cine vorbeai ?

- cu Dimitri .

- Cine e Dimitri ?

- un vampir . Cel care o are pe Paisley.

- Si,despre ce vorbeati? Eram foarte curioasa sa aflu lucruri despre el si restul vampirilor

- vine la o ședință de vampiri pentru a mai stabilii chestii în împărăție.

- pot venii și eu ?

- sigur .

- pot sa te întreb ceva ?

- da . Spune

- tu de ce m ai vrut ? Nici nu știai cum arat. El s-a dat mai aproape de mine și mi a luat mana în a lui .

- erai frumoasa . Știam asta .

- nu e adevărat. M ai vrut doar sa Îți fiu sclava dar parinti mei nu au vrut . Spun și lacrimile mă cuprind .

- nu plânge. Nu e adevărat crede-ma .

- atunci ... De ce ai spus ca m ai fi folosit ca și pe sora mea ?

- nu am zis asta.

- ești un nesimțit ! Spun tare și mă ridic de pe fotoliu . Am deschis ușa și am dat peste un băiat inalt cu ochii negrii și parul castaniu spre blond. Am rămas 2 secunde sa mă uit la el și am trecut pe lângă.

- stai ! Striga el după mine .

- ce ?

- de ce plângi?

- nu e treaba ta .

- ești om cumva?

- Cum ți ai dat seama ?

- Pentru ca iti permiti sa vorbesti asa cu mine!

- de ce nu as vorbii asa ?

- pentru ca eu sunt prințul.

-și? Ești mai presus și eu nu știu?

Tipul era vizibil nervos de atitudinea mea și își scoate colții. Am dat de belea .
I am dat un pumn în fata și am încercat sa fug dar m a prins și m a muscat de mână. Am țipat de durere iar acesta se bucura de starea mea .

Arthur da buzna în hol și mă vede.Ma ia repede în brațe și merge cu mine în camera mea . Mă pune cu grija pe pat și aduce o trusa de prim-ajutor

Îmi îndepărtează sângele și îmi spune .

- îmi pare rău dar trebuie sa fac asta.

Și a arătat colții și i a înfipt în locul mușcăturii. Mă durea extrem de tare dar nu voia sa par slaba așa ca mi am ținut lacrimile .

Își lasă colții și de odată se prăbușește la pământ. Eu nu îmi puteam simții mana . Am fugit pe scări și am ieșit afară unde era vampirul cel mare care păzea.

- regina ! Unde plecați?

- Arthur . Am reușit sa spun.

- sunteți muscata ? Mă întreabă luându mi mana și examinand o.

- Cum îl ajut?

- pe cine ?

- pe Arthur . Am fost muscata si el a incercat sa ma salveze cred

- dacă a luat el veninul înseamnă ca nu o sa va transformati insa el ar putea sa moara

- și cum rezolv asta?

- îl chem pe doctorul Harold .

- repede .

În 3 minute doctorul era la Arthur in camera . Nu știu ce s-a întâmplat pentru ca nu m a lăsat sa intru dar a ieșit după 15 minute .

- Cum este ?

- este bine momentan . Nu poate sa se deplaseze va rog sa nu îl lăsați sa se ridice . Cat timp este așa va trebuii ca un vampir sa aibă grija de el pentru ca îi trebuie sânge și poate face orice dacă nu primește.

- dar eu vreau sa ... Nu am mai spus nimic . Mă simțeam amețită și am căzut din picioare

- Regina va simțit bine ?

- nu . Spun și mă ridic sprijinindu mă de perete .

- ce s-a intam.... sunteți muscata !?

- da . Arthur m a salvat .

- dar nu de tot .

Am mers în camera unde Arthur dormea m a așezat pe fotoliu și mi a luat sângele de la mana . Mi a bandajat o si m a strâns de mână.

- au . Mă doare .

- așteptați e spre binele dumneavoastră,regina.

După ce m a strâns mi a desfăcut mandajul și cele 2 găurele nu mai erau pe mana mea . I am mulțumit doctorului și m am pus pe fotoliu privindu l pe Arthur . E din cauza mea .

Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum