spioni

1.3K 46 0
                                    

Am mers după ea însă a încuiat ușa. Petrecerea era în seara asta aveam sa merg cu ea pentru ca nu voiam sa o las singura .

Era ora 3 . M am schimbat într o pereche de pantaloni negri de blug și o bluza alba pufoasa . Pe deasupra am luat un palton lung și crem și mi am luat niște UGG-uri crem în picioare .

Am ieșit afară din casa iar vântul care bătea cu o oarecare putere mă întâmpinase din prima . Mi am scos telefonul din buzunar și am sunat o pe Adelaide. Prietenea mea cea mai buna .

C.T

- Hei Ade!

- Bună Valery. Ce faci ?

-  am ieșit afară , ce zici mergem sa planificam petrecerea de Crăciunul ăsta cu gașca?

- ar fi minunat . Unde ne întâlnim?

- la pizzeria noastră preferata.

- ok . Am sa îi sun pe ceilalți. Pa

- pa .

C.T.Î

- domnișoara Valery ? Doriți sa va duc la pizzerie ? Întreabă șoferul .

- da .

Am urcat în limuzina și am ajuns în 5 minute . Ceilalți înca nu veniseră deci am intrat singura .

Mi am lăsat paltonul pe cuierul de la intrare și m am așezat la masa .

- doriți ceva ? Întreabă un chelner care venise la masa mea.

- da . 2 fresh uri cu căpșune, un capucino, o limonada rece ,o cafea cu lapte și 2 pizze mari .

- am înțeles.

El pleacă iar ceilalți ajung repede .

- Hei gașca. Îi salut eu .

- Bună!

- am comandat eu sa știți. Am luat și pizza .

- perfect . Spune Jack .

Grupul meu era format din 4 prieteni de nădejde. Jack , Nolan , Aryan și Adelaide și evident eu .

Suntem prieteni din generala și ne înțelegem de minune . Ne petrecem fiecare Crăciun în tari diferite fata de America .

- mai ținem mine Crăciunul de acum 2 ani în Turcia ? Întreabă Nolan

- a fost genial . Mai ales când am întâlnit acel cântăreț. Spune Ade

- sau cel de anul trecut în Scoția. Spun eu

- chiar ca . A fost minunat . Radem toți.

- anul acesta unde mergem ? Întreabă Ade

- nu știu. Va-ti gândit la ceva ? Întreb eu .

- eu și Nolan ne am gândit sa mergem în Spania.

- îmi place ideea .

- și eu mă gândeam sa mergem în Mexic . Am auzit ca au un taco genial . Spune Aryan . Fomistum grupului

- eu ziceam sa mergem undeva la munte . Propune Ade .

- tu ? Întreabă Nolan .

- cred ca știu Crăciunul perfect . Spun eu

- Cum așa ? Întreabă Aryan .

- o sa mergem într un loc cu soare , apa și lucruri de neuitat . Un Crăciun petrecut în Miami .

- o idee perfecta . Așa rămâne. Spune Jack .

- o sa fie genial . Spun și ceilalți.

Pana am discutat Crăciunul de anul acesta a venit și mâncarea la fel și băuturile.

Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum