Dimineață *
Tata stătea și mă striga de câteva minute pentru a ma trezii . Trebuia sa mergem la un alt liceu și mai aveam timp așa ca voiam sa mai dorm.
- Valery o chem pe mama ta sa te trezească?
- of bine bine . Mă trezesc . Spun ridicându mă
- în sfârșit. Mă duc sa îl trezesc pe Cornelius.
- adică putoarea aia doarme în liniste și tu mă bati la cap sa mă trezesc ?
- da . Haide .
- dacă nu se trezește mă chemi pe mine .
- ok .
- apropo, tata ?
- spune .
- eu când voi fi vampir ?
- la 18 ani .
- și mă vei ajuta nu ?
- normal. Ai abia 17 ani .
- ok .
Mi am luat niște haine apoi am intrat în baie pentru a -mi face rutina de dimineață.
După ce am terminat m am îmbrăcat cu o cămașă alba iar pe deasupra un pulover gros de iarna și o pereche de blugi normali
În picioare mi am luat niște tenesi albi simplii și am parul l am prins într un coc dezordonat . M am machiat simplu și am ieșit din camera .
Tata tocmai ieșise din camera lui Cornelius
- s-a trezit ?
- se îmbracă.
- ok . Cat este... Dar mă uit la ceasul telefonului și văd ca mai aveam 10 minute .
- mai sunt 10 minute draga.
- văd. Haide Cornelius mai sunt 10 minute ! Tip eu la el coborând treptele.
Îmi iau repede un măr din fructiera și îl aștept pe Cornelius mușcând din măr.
Nu după mult timp apare și el gata de plecare .
- în sfârșit te ai obosit sa cobori .
- îmi este somn . Ție nu ?
- ba da . Doar ca nu vreau sa intârziem din prima
- ok haide atunci .
Scoala nu era departe așa ca mergeam pe jos . Nu o sa ne folosim mereu puterile decât în cazuri necesare .
Am ajuns în curtea liceului și toți se uitau la noi .
- trebuie sa ne obișnuim cu cei noi acum .
- asta așa este .
Am plecat înăuntru liceului și am mers în biroul secretarei pentru a ne lua cifrul de la dulap pentru ca restul lucrurilor erau înăuntrul lui
Eu aveam dulapul 180 iar Cornelius avea dulapul 192 . Eram la același etaj doar ca mai depărtați.
Am plecat la prima ora care era Biologia pe care o făceam împreună cu Cornelius de asemenea.
El a mai stat pe afară însă eu am mers direct în clasa .
După câteva minte nu foarte lungi în care mi am găsit o banca unde puteam sta singura a venit și profa . Presupun ca , Cornelius este afară și întârzie ca de fiare data .
După ce facem prezenta ajungem și la Cornelius , care lipsește. Fix când profa voia sa îi pună absenta o bătaie se aude în ușa iar pe aceasta intra Cornelius .
CITEȘTI
Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe
Vampire"- sunteți singurii vrăjitori care acum au devenit oameni " Cele mai bune locuri din clasamente: #1- sânge #2-frica #6-drama #20-vampiri