motocicliștii

922 41 0
                                    

Urmăream motorul lui Jasper încă pe autostradă când am intrat pe un drum mai pustiu in spatele unui bloc parasit unde am încetinit puțin. După câteva minute de mers pe acel drum am ajuns în spatele unor clădiri foarte mari .

În stanga era o clădire uriașă părăsită în spate era o alta iar in dreapta și în fata eram înconjurați de o pădure mare care se extinde îndeajuns încât acolo sa aibă loc niște tribune, o pista de motoare și câteva magazine mici cu băuturi și snack-uri .

Am parcat motorul lângă altele 2 . Jasper se da jos dând mana cu 2 băieți și salutând o fata . Cornelius face la fel iar eu rămân pe motor privindu i. După câteva secunde de socializat își întorc toți privirile sper mine . Presupun ca trebuie sa mă dau și eu jos .

Am coborât de pe motor scoțându mi casca și aranjandu mi parul puțin. Băieții cei doi rămăseseră cu gura căscată.

- Bună. Salut eu politicos cei trei necunoscuți.

- ce bine arăti. Spune unul dintre ei .

- Mersi. Spun râzând de fetele lor .

- băieți ea este Valery, motociclista, nu e prietena cu legea , arata bomba și maica sa este regina vrăjitorilor.

- nu credeam ca le poți aveam pe toate . Spune brunetul . Eu sunt David . Spune și da mana cu mine. David avea parul brunet iar ochii negrii și Îți dădea un aer de băiat rău

- iar eu sunt Zack . Spune un alt brunet cu ochii albastri de data aceasta . Iar ea este sora mea Hanna.

- Bună! O salut pe fata bruneta cu același ochi albastrii minunați.

- Salut. Îmi spune ea timida

- o sa te obișnuiești cu ea . Nu face prea multe . E timida mai mereu . Vine cu mine doar pentru ca nu poate sta singura acasă. Spune Zack despre sora lui . După ce se prezintă și Cornelius întreb :

- ok . Deci ? Voi ce faceți aici de obicei ?

- mai participam la curse . În marea parte a timpului stăm în zona noastră. Spune Jasper

- adică ?

- Vino. Spune urcându se pe motor la fel făcând și ceilalți .

Am mers mai în fata undeva unde erau 2 cabanuțe mici . Un mini bar și niște oameni prin zona puțin mai ferita .

Ne dam jos apoi toți se îndreaptă către cele doua cabanuțe eu urmându i . Se așează pe o canapea veche undeva lângă bar și barmanul le aduce tuturor o băutură mai puțin mie și lui Hanna .

De ce nu ne adusese și noua ?

- ce e asta ? Îi întreb pe băieți.

- o băutură alcoolica.

- ce fel de băutură?

- e una mai ciudata. O combinație a noastră. Pentru a intra în grup trebuie sa bei un pahar . Asta face Cornelius acum . Îmi spune Zack .

- pai si eu vreau sa fiu în grupul vostru .

Toți 3 încep sa rada .

- o haide ce poate fi așa greu . Barman ! Adu mi și mie un pahar . Strig iar băiatul de la bar îmi face semn ca o sa vina .

- tu chiar vrei sa faci asta ? Nu este obligatoriu pentru fete acest test . Îmi spune David .

- dar pentru fete care este ? Întreb eu

- depinde . Sa vedem cum te descurci cu motorul și cum te integrezi .

- știți? Doar idioții fac chestia cu probele în prietenii . Eu am plecat . Spun și mă ridic luând paharul din mana barmanului și dându l pe gat . Nici nu este băutură alcoolica asta. Le spun și îmi iau motorul.

Mă duc sper motorul care era parcat puțin mai departe de noi și mă așez pe el punându mi mănușile și casca . Înainte sa îmi pun casca Zack mă prinde de mână.

- vrei sa mergem sa bem ceva ?

- ăsta ar trebuii sa fie testul vostru idiot ?

- nu . Mergem ?

- nu . Nu am chef sa stau cu idioți.

- nici eu . Deci haide sa plecam .

- ești inclus și tu . Se pune lângă mine pe motor mai exact în fata mea .

- asculta. Dacă vrei nu trebuie sa faci nimic pentru a intra în grup. Ești deja prietena noastră.

- scutește mă. Spun și îl împing el dându se jos .

- urmează mă. Spune după ce își pune mănușile și casca apoi urcându se pe motorul lui .

- unde mergem ? Îl întreb.

- undeva distractiv. Spune zâmbindu mi .

- fie . Haide .

Am pornit amândoi motoarele și am plecat în viteza .

După câteva minute de condus ca nebunii am ajuns pe o strada închisă. Zack îmi spusese ca voiau sa o distrug pentru a face ceva însă au renunțat și au închis zona .

Erau câțiva km doar cu strada dreapta și câteva curbe mici .

- ce facem aici ?

- ne distram . Haide sa văd ce îți poate motorul .

- fi serios . Voi chiar credeți ca o sa va meargă?

- ce anume?

- faptul ca o sa intru în grup doar dacă știu sa conduc .

- nu este asta. Îți este frica ? Spune rânjind

- puțin. Spun dându mă jos de pe motor și așezându mă pe strada în fund.

Zack vine lângă mine și mă privește.

- de ce îți e frica ?

- Nu am mai făcut niciodată o cursa pe motor . Nu am mai condus de 2 ani și nu am permis.

- am putea face sa ai permis .

- adică?

- o sa iti fac eu rost de un permis. Știi deja sa mergi pe motor , deci nu este mare scofala

- Zack, nu vreau un permis magic .

- ba da . Haide nu v a fi greu și în plus nu voi folosii magia . Nu sunt vrăjitor.

- dar ce esti?

- Pai, nimic . Adică, nu am nici o putere magica .

- ești om? Spun dându mă puțin mai departe de el .

- da . Și cred ca ar fi trebuit sa fac eu asta nu tu . Nu mai știe nimeni decât tu . Știu ca sunt pe pământ fierbinte doar ca ... îmi place extremul.

- dar ... Dacă ai supraviețuit aici asta înseamnă ca nu ești rău, ești bun .

- ce sunt ? Spune acesta surprins . De asta te îndepărtezi?

- și da si nu . Da, pentru ca știu ce poate face magia Bună și nu pentru ca nu cred ca îmi stăpânesc puterile așa bine încât sa te înving.

- ok . Dar nu iti voi face rău. Haide sa facem pace . Spune zâmbind.

Înainte sa dam mana rămân socata . În fata noastră apare .....

Bum ... suspans . Sunt rea știu din două motive . Pentru ca nu am mai postat de mult și pentru ca suspans . =)) . Scriu capitolul ăsta aproape de o săptămână și nu îl termin oricum acum am reușit si sper sa scuzați dar vine scoala . Va urez succes la școla și ne vedem alta data cu un nou capitol însă nu va promit când pentru ca nu prea pot sa țin de promisiuni . Va pup ❤❤❤

Sclava Împăratului. Regina Fără Sa Știe Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum