H5

1.2K 7 4
                                    

~Niall pov~

Meneer Jansen liep weer door het lokaal met de cijfers. 'Zayn Malik een 7,4, Louis Tomlinson een 7,7' Hij kwam steeds dichter bij mij tafel. 'Nou Niall best netjes een 6,7' Omg ik heb gewoon een 6,7 mijn beste cijfer van dit jaar.

Ik liep de school uit en ik fietse gelijk naar huis om mijn moeder het goede nieuws te vertellen. 'Mam ik heb gewoon een fucking 6,7 voor wiskunde. "Ow lieverd wat goed van je. 

Mijn moeder verliet om 6 uur het huis. Ik doe effe een lekker luchtje op. Oke over een kwartier komt Zara. 


~Zara pov~

Ik had mijn "sexy" shirt aan en liep toen naar Niall's huis. Ik belde aan en even later ging de deur open. Daar staat hij dan zijn haar netjes in model. En zijn vel blauwe ogen waar ik wel uren in kan kijken. 

Ik kwam binnen en hij gaf me gelijk een kus op me mond 'Zonder jou had ik nooit een 6,7 gehad' 'Wat?'' zei ik verbaast 'een 6,7' 'Ja' zei hij blij 'Nu heb je geen wiskunde les meer nodig' zei ik sip. 'klopt geen wiskunde lessen meer, Maar jij hebt nog wel een paar lessen te gaan' 'Ow wat dan?' zei ik. Niall tilde me op en zette me neer op de keukentafel.  Hij gaf me allemaal kusjes in mijn nek. En ging steeds meer na me borsten. 'Trek je shirt uit' zei hij een beetje buiten adem.  Ik deed mijn shirt voor hem uit. Ik was nu nog alleen in mijn bh en jeans. Met zijn ene hand steunen hij op de tafel en met zijn andere hand op mijn rug hij probeerde de clip van mijn bh open te maken. De clip ging open en hij deed snel mijn bh uit.  Hij gaf over kusjes. Het voelde zo goed dat er een kreun mijn mond verliet. 

Niall's lippen verlieten mijne en zijn handen gleden eerst nog over mijn borsten en toen weer terug in zij broekzak. Hij bloosde een beetje. ' Blijf je eten?' 'Huh ja is goed' Ik deed mij bh en shirt weer aan. 'Huh wat eten we?' vroeg ik verlegen. 'Ik heb net pizza besteld' zei Niall.  Ik ging naast hem op de bank zitten. Toen de bel ging. " hier je pizza, Dat word dan 11 euro" zei de pizza koerier. De deur ging weer dicht en Niall kwam binnen gelopen met 2 pizza dozen. We aten de pizza op en we hadden gewoon een leuk gesprek. 

'Zullen we een film kijken?' 'Huh ja leuk welke film had je in gedachten?' 'high school musical' 'Kijk jij dat?' Nee maar ik dacht dat je dat wel leuk zal vinden' ' Ja eigenlijk wel' 

De popcorn staat klaar en de film kan beginnen.  Na een paar uur van deed Niall zijn arm om mijn heen.  AWW hij ruikt zo lekker en zijn trui voelt zo zacht en toen viel ik slaap in Niall's armen.


HEEY DIT WAS H5 JAA HET IS EEN KORT STUKJE MAAR WEL VOL LIEFDE GESCHEVEN. IK ZIE JULLIE BIJ H6 XX

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu