H16

766 5 0
                                    

~ Niall pov~

We verlieten Zara's huis. We liepen hand in hand. 

We hoorden een muziek al van een afstandje. 'Zin in' zei Zara blij.  Ik was nog steeds geschokt van Zara's  verhaal. Ik ben eigenlijk best blij dat ik haar leven heb verbeterd. 

Ik drukte op de bel het duurde effe tot dat er open werd gedaan. 'Ze hoorden de bel vast niet' zei ik een beetje verlegen. Zara keek me recht aan in me ogen. ' Zullen de tijd effe doden dan?

Zei ze voordat ze haar lippen op de mijne drukte. 'Zooo' zei Louis. Zara stapte gelijk van me weg ' We hadden je nog niet verwacht' zei Zara verlegen. Ze begon een beetje te blozen.

We liepen naar binnen de muziek stond al hard. We begonnen een beetje te dansen. 'Heey Nialler, biertje?' vroeg Zayn. 'Ja lekker' zei ik. 'wil jij ook?' vroeg ik voorzichtig aan Zara.  'Doe eens gek' zei ze. Zayn ging voor ons bier halen, even later kwam hij terug met 2 bekers bier. Zara pakte er 1 uit zijn handen ze nam voorzichtig een slok. 'Lekker?' vroeg ik aan haar. ' Eerlijk, vind het niet te zuipen' zei ze lacherig.  

We dansen nog effe gezellig samen. Haar handen om mijn nek en haar hoofd ruste op mijn schouder. Zelf tijdens de meest dans volle nummer leek het net dat wij midden in een slomo waren. 

~Zara pov~

'Ik haal nog wat bier' zei hij voordat hij me los liet en wegliep. Ik begon een beetje rustig te dansen. Toen ik een van achter een knuffel kreeg ik dacht dat het Niall was maar dat was dus niet zo.  'What the helll' hoorde ik Niall zeggen. Ik draaiden me om en zag dat het Niall niet was. Maar een dronken jongen van Nialls leeftijd. 'Zara hoe kun je zo iets nu doen' zei Niall teleurgesteld. 'Nee, Niall' riep ik ter wel hij al weg liep. Ik rende achter hem aan hij was al buiten.  'Niall please wacht' zei ik buiten adem. Ik rende nog een stukje achter hem aan. 

'Ow shit' zei  ik voordat ik viel. Ik lag op de grond ik wou net weer opstaan om nog steeds Niall te vertellen dat het een foutje was. Maar voordat ik door had stond hij al bij me.  'Gaat het?'vroeg hij bij zorgt. 'Ja' zei ik. Hij pakte een zakdoekje uit zijn zak. 'Was nog van toen ik verkouden was' zei hij. Hij haalde de bloed druppels op me knie en arm weg. 'Dat heb je nu een maal als je met hakken rent' zei hij voor de grap. Ik kreeg weer een lach op me gezicht. 'Blijf je slapen?' vroeg ik aan hem. 'Als jij dat wilt dan...' voor dat hij zijn zin af had waren onze lippen weer op elkaar.


 HEEY DIT WAS H16 XX IK HEB DIT AL EERDER GEZEGT MAAR IK HEB ZO GOED IDEE VOOR DIT BOEK MAAR DAT IS NIET ECHT SEXLESSON MEER WANT JA ZE HEBBEN NU EEN REALATIE. 

EN ZAL IK EEN ANDER BOEK BEGINNEN IK HEB ZOVEEL LEUKE IDEEN. IK MAAK EERST DIT BOEK AF HOOR XX

MAAR LUFF YOU GUYS OP NAAR H17 XXX

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu