~Zara pov~
We waren in zijn huis. Hij ging zitten op me bank ik zat naast hem. Het was stil maar naar een flinke zucht begon hij te praten. 'Sorry' zei hij en het was weer stil. Ik keek hem recht aan in de ogen zijn ogen waren rood. 'Niall' zei ik zachtjes. 'Klop het dat Dewi zwanger was?' vroeg ik. Hij knikte ja. Een traan liep over zijn wang. 'Zara' zei hij zachtjes. 'Ja' zei ik. 'Haat jij me?' vroeg hij. Ik nam een diepe adem. Ik haat hem niet natuurlijk niet ik ben nog nooit zo verliefd en happy geweest door een jongen maar hij heeft weleens domme acties die veel gevolgen kunnen hebben.
'Niall' zei ik. 'Ik haat je niet' zei ik. Hij keek me aan ik zag dat er tranen over zijn wangen liepen. Ik voelde me schuldig ik wilde niet dat ik hem zo sad maakte. 'Ow Niall' zei ik ter wel ik in zijn armen spring. Het was weer stil. 'Ik hou van je' zei hij zachtjes. 'Ik ook van jou' zei ik. We hebben geen eens gepraat over wat er vanavond was gebeurd. 'Niall' zei ik weer. Ik keek hem aan. 'We moeten het me ouders vertellen. 'okey' zei hij. We liepen naar mijn huis toe.
Me ouders zaten aan tafel toen ik met Niall binnen liep. Het was stil. 'Zara...' zei me vader. 'Ja..'zei ik. 'Moet je ons iets niet vertellen?' zeiden ze. En hij liet de positieve test zien. 'Sorry menner' begon Niall. We gingen bij hun aan tafel zitten ik hield Nialls hand stevig vast. 'U dochter en ik hebben de laste tijd meer gedaan dan handen vast gehouden' zei hij. 'Ja dat blijkt' zei me vader. Ik keek naar beneden. Ik was verbaast dat me ouders nog zo chill reageren en waarom Niall precies weet wat hij moet zeggen. 'Ik hou heel veel van u dochter' ging Niall weer verder. 'En ik zal haar nooit pijn doen en altijd achter haar keuzes staan, zelfs bij deze' Iedereen keek mij aan. 'Nou Niall fijn dat je haar de keuze geeft om het kind te houden of niet maar wat wil je zelf het liefst?' vroeg mijn moeder. 'Nou ik zal het niet erg vinden als er een mini-me komt' zei hij trots.
XX ME
JE LEEST
Sexlesson ft Niall
FanfictionNiall zit in het voetbal team. Hij is echt een top speler en ook nog populair bij de meiden. Alleen niet zo goed op school. Vooral wiskunde snapt hij niks van. Hij moet snel zijn cijfers omhoog zien te krijgen anders moet hij uit het voetbal team...