~Niall pov~
Ik werd wakker door geklop op de ramen en deur. Ik liep stilletjes naar beneden omdat Zara nog lief aan het slapen was. Ik openende de deur en... " HOEVEELSTE HOER IS DAT?" Riep Dewi boos. " huh waar heb je het over?' vroeg ik verbaast. " DIE STEL VAN GISTERENAVOND DIE KWAM MAAR NIET MEER WEG GING" zei nog steeds boos. 'ow huh zij, zij geeft mij extra wiskunde' zei ik rustig.
~Zara pov~
Ik werd wakker van 2 mensen die ruzie maakten. Ik stapte uit bed om mezelf aan te kleden. Ik deed Niall's shirt uit en mijn bh weer aan. Toen ik Nialls stem herkende. Ik liep naar de overloop. Om het gesprek beter te volgen. "WAT DOET DIE SLET HIER?' riep een rood harig meisje die ik niet ken. 'MAN DIE GEEFT ALLEEN EXTRA WISKUNDE BERIJP DAT NOU' riep Niall boos terug " Alleen extra wiskunde?' zei het meisje rustiger. 'Ja alleen extra wiskunde meer niet'. Het meisje stapte naar voren en haar lippen raken de zijne. Ik stond daar nog steeds ik zag het gewoon gebeuren hun die zoenen. Ik voelde een traan over me wang rollen maar ik voelde ook woede.
~Niall pov~
Dewi zoende me uit het niks. Ze stapte weer terug naar achter en liep toen weer weg. Ik deed de deur dicht en ik draaide me om. Ik zag Zara's reactie. ze stond daar in haar roze ondergoed en tranen rollen over haar wangen. Ik rende naar boven maar ze rende weg. " Zara ik kan het uit leggen" riep ik. BAMM. Ze gooit mijn slaapkamerdeur dicht. Ik deed de deur gewoon open. "Zara ik kan het uit leggen". Ik liep naar haar toe. Haar ogen waren helemaal rood. Tranen liepen nog steeds over haar wang. En haar lichaam trilde. Ik probeerde haar gerust te stellen, maar dat lukte niet. Ik legde mijn hand op haar arm. " RAAK ME NIET AAN' zei ze. 'IK HEB HET GESPREK WEL GEHOORD' zei ze boos. " Babe laat het me je uitleggen". ze ging zitten op het bed. Ik haalde nog effe adem voor dat ik mijn verhaal ging doen.
" Dat meisje was Dewi. Ze is 1 van de cheerleaders van ons team. Het is normaal als voetbal boy 1 van de cheerleaders te vragen naar een feest of zo iets. Maar ik heb haar nooit gevraagd". "Waarom niet?' vroeg ze verlegen. ' Ik vind haar niet leuk zij mij maar ik haar niet.' 'Maar wat deed ze dan hier en waarom zoende je haar dan?' 'huh zij zoende mij, Ze denk dat wij iets hebben idk why" zei ik. " Maar waarom huil je dan?' vroeg ik. ' Niall wat denk je' zei ze een beetje boos. "IK DACHT DAT DIT HEEL BIJZONDER WAS DUS NIET. IK WORD NU VOOR HOER UITGESCHOLDEN MAAR DAT BEN IK NIET NEE DAT BEN JIJ'. Ze liep mijn kamer uit en ze pakte haar kleding deed het aan en ze verliet mijn huis.
~Zara pov~
Bamm. Ik gooide de voordeur van zijn huis dicht. Jezus wat een sukkel is hij dit is echt niet normaal. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis. Ik loop zijn straat uit ik neem de eerste bocht naar links. Daar stond het rood harige meisje waar Niall net ruzie mee had. Ik liep gewoon voorbij net alsof ik haar niet kende.
'Hey hoertje' zei het rood harige meisje. Ik liep gewoon door op een sneller tempo. Maar niet snel genoeg. Ze pakte me arm en ze keek me dreigend. 'Ik zij wat slet'. Ik ademde heftiger dan normaal. 'Wat deed jij bij mijn vriendjes huis?
HEEY DIT WAS H7 HOOP DAT JE HET LEUK VOND. LAAT JE STEM ACHTER XX. MEER OVER MIJ WILLEN WETEN? VOLG EFFE MIJN INSTA NIALL.HORAN.Z
ZIE JE BIJ H8 XOXO
JE LEEST
Sexlesson ft Niall
FanfictionNiall zit in het voetbal team. Hij is echt een top speler en ook nog populair bij de meiden. Alleen niet zo goed op school. Vooral wiskunde snapt hij niks van. Hij moet snel zijn cijfers omhoog zien te krijgen anders moet hij uit het voetbal team...