H18

768 5 0
                                    

~Zara pov~

Ik werd wakker in een leeg bed en een beetje hoofdpijn. Ik liep naar beneden en ik rook een sterke ei geur. 'Goede morgen babe' zei Niall in een ochtendstem. 'Heey, goed geslapen?' vroeg ik. 'Heerlijk' zei hij.  Ik ging aan het andere kant van het keuken eiland staan om thee te maken. Ik bukte om de theezakjes uit de la te pakken. Niall staat achter me zijn erectie tussen mijn kont. Hij bukte naar voren en hij fluistert in mijn oor 'De volgende les doen we dit standje' Ik voelde mezelf rood worden. 'Okey...' zei ik verlegen.  

We gingen ontbijten hij had een eitje gebakken en ik had thee gezet.  'Ga je morgen mee naar mijn voetbal training'  vroeg Niall. 'Ja gezellig' zei ik. 

We ruimde nog effe de tafel af. Ik werd gebeld ik nam op 'Hallo, met Zara' zei ik door de telefoon. 'Hallo, lieverd' hoorde ik. 'hoe gaat het?' vroeg me moeder 'huh alles gaat goed hoor, en met jullie' zei ik. 'Ook goed, alleen wij zijn morgen avond pas thuis dus je bent nog een nachtje alleen' zei mijn moeder. 'Ow' zei ik. 'Ow en je zusje komt vanavond wel naar huis' zei ze voor dat ze ophing.  

'Wie was het?' vroeg Niall. 'Mijn moeder zij blijft nog een nachtje daar maar me zusje komt vanavond wel thuis' zei ik. 'Ow dan kan ons plannetje ook niet door gaan' zei Niall sip. 'Dat kan gewoon zo laat moet ze niet naar bed' zei ik. 'En ik dan?' vroeg Niall. 'Hoe bedoel je?' vroeg ik weer. 'Nou kan ik hier vannacht blijven?' vroeg hij. 'Ja natuurlijk kan je dan blijven' zei ik blij. Ik gaf hem een knuffel. Ik ruimde het huis nog effe op voor dat me zusje kwam.

HEEEEY DIT WAS H18 IK BEN BIJNA BIJ H20 OMG ZO COOL MOET JE NA GAAN DAT IK BIJNA MET DIT BOEK WOU STOPPEN. DAT GA IK NU NIET MEER DOEN XX 

Sexlesson ft NiallWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu